Posted on

איזה אירועים ניתן לעשות עם מערכות קריוקי

מה זה קריוקי? קריוקי הוא אינו דבר חדש. מדובר באוסף של אנשים ואפילו באדם אחד אשר מבצע שירים מוכרים שמופיעים על גבי מסך המילים של השיר, והשיר עצמו הוא ללא הזמר אלא רק המוזיקה שמלווה את זה שמבצע את השיר הזה מחדש. זו צורה של בילוי שאותה מאוד נהוג לבצע באופן קבוע ברחבי יפן, וחדרי קריוקי הם הדבר שהפך להיות קיים בכל העולם עם שירים שאותם מבצעים לפי סגנון אהוב בכל פעם, ושם אפילו כשרונות חדשים מתגלים א העולם.

קריוקי לאירוע קטן וביתי

אחד מן הדברים שאנשים אוהבים לעשות כאשר הם יושבים בבית עם חברים ו/א עם בני משפחה, הוא לשיר. הכניסה של מערכות קריוקי אל החלל הביתי הביאה יותר ויותר אנשים להידבק בחיידק הזה של השירה, ובפרט של השירה שאותה עושים לצלילים של מערכת שבה מושמעים כל השירים הכי אהובים ומוכרים.

דבר זה הפך את הסביבה הביתית למקום שבו יכולים לשבת בצורה נוחה וליהנות מערב של שירה כאשר כל מה שצריכים נמצא למעשה כבר בבידורית, החל מהמגבר ועד למיקרופון שאיתו יכולים לשיר אפילו בו זמנית שני אנשים שאל המערכת מחוברים. רק מחברים אל המוזיקה המועדפת ומתחילים לזמר בשמחה כל שיר ושיר.

קריוקי לאירוע מקצועי

כאשר מדברים על אירועים שהם הרבה יותר מקצועיים, כמו ערבי קריוקי שעורכים בחברה עבור צוות העובדים או ערב קריוקי שאותו רוצים לערוך בשטח פתוח עבור אירוע חתונה שנעשה בצורה של אירוע באזור שיותר מחובר אל הטבע, צריכים להבין הרבה יותר לגבי ההספק של מערכת הקריוקי שאותו בוחרים. מדוע? כי המערכת הזו חייבת להיות כזו שמסוגלת להעביר את הצלילים אל עבר האנשים שהכי קרובים אליה ואל האנשים שנמצאים הכי מוחקים באופן שווה יחסית, וגם אם נמצאים על העוצמה הכי גבוהה שעדיין הצלילים שיעבור הלאה יהיו ברמה הכי איכותית.

איך בוחרים מערכת איכותית

סוג הצורך – כאמור, לא כל אדם זקוק אל אותה מערכת קריוקי, והפערים במחירים נובעי לא רק מהאיכות של המכשירים שנמכרים אלא באופן שבו הם עונים על הצרכים של כל מיני אנשים באופן שונה בכל פעם. ישנם אנשים שרוכשים מערכת כזו עבור שימוש ביי בלבד, בעוד אחרים מחפשים אחר ציוד מקצועי שאיתו הם יוכלו להשמיע את השירים לא כל הפרעות ועם עוצמה גבוהה שמתאימה למסיבה בחלל של מסעדה או אולם אירועים קטן.

העלות – לרוב, מערכת איכותית יותר שנמצאת באותו המדרג תהיה כזו שעולה קצת או הרבה יותר. ערכת קריוקי הכי בסיסית תעלה בממוצע חמש מאות שקלים וכזו אשר מיועדת לאירועים יותר מקצועיים כבר יכולה להגיע עם תג מחיר שהוא פי שלושה ואף פי ארבעה מן המחיר הראשון שצויין.

המותג – כמו בכל דבר אחר יש כמה מותגים מאוד ברורים אשר מספקים את התמורה הכי טובה עבור המחיר שאותו משלמים. בתחום של מערכות קריוקי הדגמים הבולטים הם מבית ProXtone, PRO AUDIO , pure acoustics ועוד חברות מובילות שמייצרות דגמים איכותיים של מערכות קריוקי לכל דורש.