Posted on

איפה קונים גיטרה קלאסית בזול?

9 סיבות לרכישת גיטרה  בענק הסאונד

לפני שאנו רוכשים כלי נגינה, במקרה הזה גיטרה , חשוב לדעת לאיזו קטגוריה של גיטרות אנו מכוונים  ומהי הגיטרה המתאימה לנו ביותר,

כאן אצלנו בענק הסאונד ישנו מנעד רחב של גיטרות מכל הסוגים, המידות והצבעים , כאן גם תוכלו לראות לשמוע ולבחור את הגיטרה הבאה שלכם.

לחץ כאן ל: מחירון גיטרה קלאסית

איפה קונים גיטרה קלאסית בזול?

1. דבר ראשון, מקצועיות

יועצי הסאונד המוסמכים המצויים בענק הסאונד יעזרו לכם ללא לאות ויספקו באדיבות פתרון מקצועי לכל דרישה, אנשי הצוות בענק הסאונד יוכלו להראות לכם ולהסביר בפרוטרוט על משמעות סוגי הגיטרות ,כמ וכן גם את חסרונותיהן ויתרונותיהן של כל סוגי הגיטרות השונים ,ויתאימו לכם את הגיטרה המתאימה ביותר לכם על פי כל הקריטריונים.

2.מגוון ענק של גיטרות

בענק הסאונד ישנו מבחר ענק של גיטרות ממגוון רחב של יצרנים ידועים, ניתן כמובן לבחור בין קלאסית פשוטה או מוגברת , אקוסטית או בכלל גיטרה חשמלית, כמוכן בענק הסאונד ישנן מידות גיטרות שונות ומגוונות המתחילות מ”חצי” לילדים מידה 34″ ,ממשיכות ל”36-38″ לבני נוער וכלה ב39″-40″ -אלה הן מידות גיטרות סטנדרטיות למבוגרים ולנגנים.

3.מחיר

בענק הסאונד תמצאו את המחירים הזולים ביותר בארץ לגיטרות, כמובן שישנן דרגות מחיר שונות וישנן גם גיטרות איכותיות יותר ,ויקרות יותר , מנעד המחירים הוא יחסית רחב ומתחיל ב189ש”ח לגיטרה “חצי”,  199 לגיטרה “4\3” ,ו225 לגיטרה קלאסית בגודל מלא, המחירים המקסימליים לגיטרות בענק הסאונד לא גבוהים ובכלל המחירים נעים בין 189-1000 ש”ח .

4.איכות הגיטרות

חשוב מאוד שבהתאם למחיר ולמגוון הרחב של המוצרים תהיה גם איכות, זוהי מילת המפתח כאן בענק הסאונד, ובקרת האיכות של החברה היא מהגבוהות ביותר בתחום וכל מרצינו ועבודתינו מושקעים ביבוא מוצרי איכות מיצרנים ידועים וגם כאלה שפחות, הדבר הראשון שעומד לנגד עיננו במוצר הוא איכותו, כמובן שגם כאן ישנן רמות שונות של איכות גיטרות העשויות מחומרי גלם שונים ובטכניקות רבות.

5.נגינה והתנסות במקום

אינם הרבה מקומות כמו ענק הסאונד שבהם ניתן לראות מיד את כל הגיטרות ופשוט לשלוף אחת מהקיר ולהתחיל לנגן, ישנו מגוון רחב של גיטרות מכל הסוגים בתצוגה,  וניתן לבדוק בפועל כמעט כל סוג של גיטרה ,אם מדובר בחשמלית ואם מדובר בקלאסית איכותית, את כולן תמצאו בענק הסאונד והן יהיו לכם זמינות לגמרי לנגינה, פעולה זו עוזרת לכם לבחור בצורה המוצלחת ביותר את הגיטרה המתאימה והרצויה.

6.אחריות

סיבה חשובה מאוד לרכישת גיטרה בענק הסאונד היא האחריות , בדרך כלל לכלי נגינה שאינם חשמליים אינה אחריות ,אך כאן בענק הסאונד ישנם 3 חודשי אחריות לכלי נגינה שאינם חשמליים ושנה אחת לכלי נגינה חשמליים כגון גיטרה חשמלית וכו…

כל בעיה שתהיה לכם עם הגיטרה תטופל בצורה הטובה ביותר ע”י אנשי המעבדה ואנשי הצוות בכלל בענק הסאונד.

7.שירות משלוחים מהיר

בענק הסאונד ישנו שירות משלוחים מסועף ומאורגן הכולל את כל המוצרים, משלוח סטנדרטי עומד על עד 4 ימי עסקים , אך בענק הסאונד ישנה אפשרות למשלוח אקספרס , אם רכשתם גיטרה בענק הסאונד במשלוח אקספרס, המשלוח יגיע אליכם ב48 שעות הקרובות וישנם מקרים שאף הרבה לפני , ישנם גם משלוחים מעכשיו לעכשיו ,כמובן כרוכים בעלות נוספת.

8.חוות דעת

ענק הסאונד כמו שנאמר היא אחת מחברות ההגברה הגדולות בארץ, בהתאם לכך ישנם אלפי לקוחות שרוכשים מוצרי הגברה בכלל וגיטרות בפרט בענק הסאונד,

כל חוות דעת של לקוח חשובה לנו ואנו רואים אותה כביקורת בונה לשיפור בהמשך,בהתאם לכך ובזכות עבודה קשה ,חוות הדעת של הלקוחות שלנו מרעיפות שבחים ,על איכות המוצרים והשירות האדיב הניתן ע”י הצוות, ונשמח לקבל את חוות דעתכם בביקור הבא שלכם אלינו או לאתר.

9 .ציוד משלים – הכל תחת קורת גג אחת

בענק הסאונד, מלבד כלי הנגינה וגיטרות קלאסיות, אנו יבואנים ומשווקים גם של אביזרים משלימים, אביזרים לגיטרות, ציוד הגברה מקצועי, בידוריות, ערכות קריוקי, מקרנים ומסכי הקרנה, ציוד אולפני להקלטות ועוד.. וכמובן, מיותר לציין, שאנו הכי זולים בישראל.

אחרי שעברנו על כל הסיבות והבנו את יתרונות ענק הסאונד על המתחרים, הדבר האחרון שנותר הוא להגיע לענק הסאונד , לשמוע ללמוד ולהבין את דרישותינו  ובהתאם לכך לרכוש גיטרה מהסוג הרצוי ובמידה  המתאימה לנו ביותר.