Posted on

בידורית JBL | בידורית קריוקי JBL ניידת – בידוריות הזולים בישראל

מחפשים לקנות בידורית JBL ?  

JBL היא חברה מאוד טובה בתחום הסאונד וההגברה, ולכן ישנם הרבה לקוחות המחפשים בידורית JBL ניידת. כידוע חברת JBL היא חברת בת של חברת הרמן קרדון.

בידורית בתצורתה ה”ישראלית” היא למעשה רמקול מוגבר, בגדלים של 8″ עד 15″, עם ידית “טרולית” וגלגלי נשיאה, כמו כן כולל מצבר מובנה המספק 5-10 שעות עבודה, מיקרופונים אלחוטיים או מדונה אלחוטית כאשר ה”מקלט” שלהם כבר מובנה בבידורית, וכן מיקסר מובנה הכולל בלוטוס וקישוריות נוספות להזרמת מוסיקה.

בישראל משתמשים בבידוריות ניידת כסוג של ערכת קריוקי ביתית או כערכת קריוקי ניידת.

בארץ לא קיימת בידורית JBL העונה למפרט ולרכיבים הרשומים מעלה. עד כמה שידוע לנו לא קיימת בידורית JBL כלל העונה על כל הפרמטרים הנ”ל בעת ובעונה אחת.

אם אתם רוצים להתפשר, תוכלו לרכוש רמקול מוגבר JBL אך נטול פונקציות שהזכרנו למעלה.

למען האמת רוב הבידוריות הניידות הקיימות בארץ הם מסוג מאוד נחות, עם סאונד חלש הן בעוצמה והן באיכות, וגם לא מחזיקות מעמד זמן רב…

האם יש בידורית ניידת (נטענת, מיקרופונים אלחוטיים וכו…) עם סאונד ברמה גבוהה כמו של רמקול מוגבר JBL ?

ובכן, אין הרבה סוגים של בידוריות היכולות לענות על צורך זה אך נציין את אלו שכן.

בידורית PROEL, הם בידוריות איכותיות עם סאונד ועוצמה ברמה גבוהה.

בידורית PROXTONE, סדרות Air1000  Air2000 ו-ספיריט, הם בידוריות עוצמתיות עם איכות סאונד ועוצמה ברמה גבוהה מאוד.

בידורית TRX Audio בידוריות ברמה סופר גבוהה. לא כל הדגמים מיובאים לארץ בשל מחירם הגבוה במיוחד.

ישנם סוגים של בידוריות ניידות ברמה גבוהה שאינן מיובאות לארץ היות והרכיבים האלחוטיים שבהם אינם עומדים בדרישת התקנות האלחוטיות של מדינת ישראל.

בענק הסאונד תוכלו למצוא מגוון גדול של בידוריות ברמה גבוהה מאוד !

כאמור ישנן תחליפים ברמה גבוהה המזוהים עם האיכות של בידורית JBL אילולא היו קיימות. תוכלו להגיע אל אחד מהסניפים של ענק הסאונד ולהיווכח מהבידוריות האיכותיות שאנו משווקים.

להלן בידוריות איכותיות ברמת איכות סאונד דומה או “מתקרבת” לאיכות JBL:

  • בידורית ניידת מומלצת PROXTONE AIR 2000 PREMIUM

בידורית מבית PROXTONE ה AIR2000PREMIUM זו למעשה חוד החנית בתחום הבידוריות האיכותיות והמקצועיות בימנו, סדרת הבידוריות הנמכרות ביותר בישראל, ומסוגלת למלא גם חללים גדולים במיוחד בסאונד נקי ועוצמתי מאוד.

כמובן שהבידורית כוללת גם שני מיקרופונים אלחוטיים איכותיים בתצורת UHF ,שאותם ניתן להמרה למדונות אלחוטיות. העוצמה של הAIR2000PREMIUM גבוהה מאוד והיא תוכל לשרת נאמנה גם מקרים קיצוניים של קהלים גדולים במיוחד ,גם במקומות פתוחים, כל זה תודות למעבד הסאונד החדשני ,למגבר העצמתי ,ולאלמנטים האיכותיים הוופר במידת 15″ והטוויטר 1.5″, הסוללה הנטענת מאריכה חיים ויכולה להספיק עד 12 שעות של עבודה.

בידורית JBL | בידורית קריוקי JBL ניידת – בידוריות הזולים בישראל

  • בידורית אישית-ניידת X3000 מבית TRX AUDIO

בידורית ניידת X3000 זו מערכת הגברה אשית-ניידת , קטנה, וקלה לנשיאה.

בידורית זו מגיעה עם מיקרופון \מדונה אלחוטי\ת בתצורת UHF בעלת בורר תדרים.

הספק המקסימלי של המגבר של הX3000 הוא 90W הנובע מתוך הרמקול במידת 5.25 , החיבורים והקישוריות מצויים כאן ברובם וכוללים כל חיבור שניתן לעלות על הדעת, USB , כרטיס זיכרון, כניסה ויציאת AUX , כניסה נוספת למיקרופון, חיבור BLUETOOTH , ועוד… כולם ניתנים לשליטה ע”י המסך המצוי בX3000 .

בידורית JBL | בידורית קריוקי JBL ניידת – בידוריות הזולים בישראל

  • בידורית ניידת SPIRIT 1000

בידורית ניידת SPIRIT1000 היא בידורית קטנה  אך מפתיעה מבית PROXTONE המתמחה בייצור בידוריות איכותיות , היא בעלת אלמנט וופר 10″ וטוויטר 1″

היא קטנה במידות אבל גדולה בסאונד ! נוחה מאוד לנשיאה באמצעות ידית הטרולי והגלגלים המצויים בSPIRIT1000 , כמובן שהבידורית כוללת את כל החיבורים ,ומצוידת בצמד מיקרופונים אלחוטיים איכותיים בתצורת UHF, גם כאן ניתן להמיר אחד מהמיקרופונים למדונה אלחוטית מתאימה.

העוצמה ואיכות הסאונד הנובע מן הבידורית חזקה ומפתיעה במיוחד, במיוחד לאור העובדה שהאלמנט העיקרי במידת 10″ בלבד, אפשר לומר שבידורית SPIRIT1000 היא הבידורית הקטנה , החזקה והאיכותית ביותר בשוק היום, מומלצת במיוחד למדריכים ומפעילים משום העוצמה החזקה והמידה היחסית קטנה.

בידורית JBL | בידורית קריוקי JBL ניידת – בידוריות הזולים בישראל