Posted on

גיטרה קלאסית יד 2 – האם כדאי?

גיטרה יד 2

לא כל אדם יכול להרשות לעצמו לרכוש גיטרה איכותית אליה הוא מתחבר. הרבה אנשים פונים אלינו בשאלה האם אנו מציעים כחלק משירותינו גם גיטרות קלאסיות יד שנייה. כאן, בענק הסאונד אנו מציעים שירות רחב של מוצרים יד 2, לא רק גיטרות אלא גם מוצרי סאונד והגברה, כלי נגינה שונים ועוד…

האם קיים במלאי גיטרה  יד 2?

יש ברשותנו גיטרות קלאסיות יד שנייה, בכל יום מגיעים לקוחות שרכשו בעבר גיטרות ומעוניינים לחדש ולהשתדרג לדגם חדש ומקצועי יותר, או מעבר מגיטרה קלאסית לאקוסטית וכן הלאה… בין היתר המקום מציע שלל מוצרים מבעד לגיטרות שהם יד שנייה. אם אתם כבר יודעים על דגם ספציפי אותו אתם רוצים התקשרו לחנות ענק הסאונד ובררו אם הוא קיים במלאי באחד מהסניפים שלנו. חשוב לציין שאם תגיעו לחנות תוכלו להיתקל בעוד מגוון גיטרות שונות מדגמים שונים.

האם  כדאי לקנות גיטרה יד 2?

הבחירה ניתנת לשיקול דעתכם, יש אנשים שלא יכולים לקחת על עצמם רכישה של גיטרה קלאסית חדשה וזה מובן מאוד. בכל זאת, אנחנו ממליצים על קנייה של גיטרה חדשה, הגיטרות הן כלי נגינה אישי והן מעצבות את אישיות הנגן.

האם יש הבדל בין גיטרה יד 2 לגיטרה חדשה?

כמובן, הדבר אולי תלוי באורך התקופה שהנגן הקודם היה עם הגיטרה הזאת. כמו בכל מוצר, כאשר הוא כבר משומש יורד הערך שלו, לפעמים יש פגמים על המוצר (גורם זה מהווה רק בעיה חיצונית). גיטרה חדשה תמיד תהיה נעימה יותר לנגינה ותראה מבריקה יותר. אחד הגורמים המשפיעים הוא גם האופן בה טופלה הגיטרה בתקופה שהיא הייתה אצל הנגן הקודם.

גיטרה קלאסית יד 2 – האם כדאי?

כמה עולה גיטרה יד 2?

המחירים יורדים בכ 50 אחוזים מערך הדגם הזהה. הנתון משתנה בהתאם לדגם ויש להגיע לחנות עם דגם ספציפי אותו אתם מחפשים וכך תוכלו לקבל מחיר מדויק.

היכן ניתן לקנות גיטרה יד 2?

ניתן למצוא גיטרה יד 2 אצלנו, בענק הסאונד. אנחנו יבואנים של ציוד סאונד והגברה, בידוריות, כלי נגינה איכותיים, רגילים וחשמליים ואקוסטים ועוד… ניתן למצוא מוצרים יד 2 בכל אחד מהסניפים שלנו, כמובן בחנות תוכלו למצוא מבחר שלם של גיטרות שונות מדגמים שונים. ישנם אתרי אינטרנט המציעים שירות יד 2 אך לרוב התמונות מטעות וזמן הבדיקה של המוצר הוא קצר ולא מקצועי.

תוכלו להזמין את המוצר גם דרך האתר או באמצעות שיחה טלפונית ולקבל את המוצר במשלוח עד הבית.