Posted on

מהי הגיטרה הקלאסית המומלצת למתחילים, ואיפה ניתן לרכוש אותה

אחת מן הגיטרות מהדגמים הכי נרכשים היא כזו אשר משויכת אל הסדרה הקלאסית. אין כל ספק לגבי היות הגיטרה כלי נגינה מאוד פופולארי ואהוב בכל רחבי העולם, ויש לא מעט נגני גיטרה אשר התהילה שלהם קיימת עוד הרבה לאחר שהם כבר חלפו מן העולם. הקטעים המוזיקליים הם כאלה שאותם מחקים נגנים מתחילים בניסיון להגיע אל שליטה מדויקת בכל צליל וצליל והכל מתחיל עם הבחירה של גיטרה קלאסית שאיתה מתאמנים ומתאמנים ומתאמנים.

הגיטרה המומלצת למתחילים

לא הרבה מבינים מדוע הגיטרה הקלאסית היא כזו אשר מומלצת עבור נגני מתחילים, אבל מה שניתן לומר הוא שבאופן די גורף המורי לנגינה ממליצים על תחילת הדרך עם גיטרה קלאסית הרבה בשל המאפיינים היותר פשוטים שלה אשר מאפשרים למידה בצורה הרבה יותר פשוטה של נגינה על כלי מיתרים זה. בנוסף לכל אלה העלות של גיטרה קלאסית טובה למתחילים היא מאוד נמוכה, כך שההשקעה הכספית היא אינה גבוהה לצד שיעורי נגינה שניתן לבצע בצורה עצמאית או לגשת אל מורה /בית ספר לנגינה שיסייע בלמידה של כל הנדרש באופן מקצועי.

גיטרה ראשונה בעלות נוחה

יש הבדל משמעותי בין נגני גיטרה מקצועיים אשר מחפשים לעצמם גיטרה קלאסית לבין נגני גיטרה שרק מתחילים את דרכם עם שיעורי נגינה ראשונים ועדיין לא ממש מבינים את ההבדלים בין גיטרה אחת לאחרת, ומכאן גם את ההבדלים במחירים. באופן די בולט הגיטרה הקלאסית היא כזו אשר יכולה לעלות רק כמה מאות בודדות של שקלים כאשר עבור הנגנים המתחילים ישנם דגמים כמו Valencia VC204 Classic Sunburst או 3 Cort AC-10-NS שגם לא עולות הרבה כסף וגם ישמשו את הנגן בתחילת דרכו באופן הכי נוח למשך של שנים.

המאפיינים של הגיטרה

ההבדלים במחירים של גיטרה קלאסית יכולים להיות של אלפי שקלים, ובניגוד לדעה הרווחת גיטרה מן הסוג הזה יכולה להגיע עם תג מחיר של חמשת אלפים שקלים. מדוע? כי המאפיינים של כל גיטרה הופכים אותה ליצירת מופת שעליה נגנים מסוימים חולמים עד שאר הם יכולים להרשות לעצמם לבצע רכישה של גיטרה שעולה אלפי שקלים. הגיטרות נבדלות במאפיינים כמו סוג היצרן, בגודל הגיטרה, בחומר ממנו עשוי טופ הגיטרה וכן הגב והצדדים, הצבע של הגיטרה, האם היא מוגברת, והאם מדובר במהדורה מוגבלת שיוצאת במספרים בודדים למכירה לצרכנים.

היכן רוכשים גיטרה קלאסית

בעניין של רכישה של כלי נגינה שעליו רוצים ללמוד שלב אחר שלב לנגן באופן מקצועי, זה תמיד הכי עדיף לגשת אל מקום שמבצע מכירה של כלי נגינה מכל הסוגים עם ייעוץ מקצועי. מדוע? כי רק מקום כזה גם יכיל את המלאי הכי נרחב של כלי נגינה, כולל גיטרות קלאסיות מכל הסוגים, וגם יאפשר לנגן מתחיל או מתקדם להבין עם קצת סיוע מאנשים שבקיאים בתחום לאתר את הדגם הכי נכון עבורו. יש לא מעט חנויות מקצועיות שבה מבצעים מכירה של גיטרות לצד כלים אינסטרומנטליים אחרים, ושם זו הכתובת הנכונה להתקדם אל עבר כלי הנגינה שבו הכי חושקים.