Posted on

גיטרות קלאסיות מבצעים לתלמידים | גיטרה קלאסית מבצע מ-179 ש”ח מהיבואן

גיטרה קלאסית לתלמידים, כל המידע – הנחות ומבצעים לתלמידים

הזמן הטוב ביותר להתחיל ללמוד גיטרה הוא מגיל צעיר, לימוד על כלי נגינה תורם להתפתחות הילד ולשמיעה המוסיקלית שלו. בתור הורים אנו צריכים לדחוף את הילדים שלנו לסגל לעצמם תחביב איכותי כמו ניגון על גיטרה קלאסית. כדי שתוכלו אתם לגרום לילד ללמוד אנו מציעים לתלמידים הנחות שונות על גיטרות קלאסיות ב”ענק הסאונד“.

*** לחץ כאן ל: מחירון גיטרה קלאסית

*** לחץ כאן ל: מחירון גיטרה אקוסטית


“לימוד על כלי נגינה יכול לפגוע בלימודים” – האם זה נכון?

יש הורים שחוששים שעקב לימוד על כלי נגינה הילד ישקיע פחות בלימודים ויותר על הגיטרה הקלאסית. מחקרים יסתרו את המחשבה הזאת. נוכחנו לראות שכלי הנגינה לא רק שלא מפריע ללימודים בבית הספר, אלא אפילו תורמים להתפתחות הילד, הן מבחינת ציונים שמשתפרים להפליא לאחר לימוד על כלי נגינה והן מבחינה חברתית.

לימוד על כלי נגינה, בין אם מדובר על גיטרה קלאסית או על פסנתר משפר את מיומנות החשיבה והריכוז של הילד, מה שאוטומטית משפיע על הציונים בבית הספר. כמובן, עם כמה שכלי הנגינה יכול לתרום להתפתחות הילד, צריך לדעת מתי להציב גבולות. כל הורה והגבולות אותו הציב לילד שלו. כמו כן, יש שיעורי גיטרה משותפים בו הילד שלכם יוכל להכיר עוד ילדים עם אותו מכנה משותף ולהרחיב את מעגל החברים שלו ואת היכולות שלו לתקשר עם אנשים אחרים – מה שהפך למאוד קשה בדור של היום.


“אין לנו יכולת לשלם עבור מורה לגיטרה”

שיעורי גיטרה או פסנתר הינם יקרים, אין על כך וויכוח. מחיר השיעורים נע בין 80 שקלים ועד 200 שקלים לשעה. כמו כן, יש תמיד מציאות של שיעורי גיטרה במתנ”סים שונים, השיעורים האלו פחות מקצועיים אך גם הם תורמים למי שעדיין לא חווה דרך בעולם הנגינה. אבל, יש היום עוד אלטרנטיבות, יש שיעורי נגינה דרך המחשב, שיעורים אלה יהיו זולים יותר באופן משמעותי, אך כאן נדרשת התמדה.

הרבה יותר קשה להתמיד כשאין מי שידרבן אותך. אנו ממליצים ללקוחות שלנו להתחיל ללמוד אצל מורה כזה או אחר, לקבל את הבסיס של לימוד בגיטרה קלאסית ומשם להמשיך לבד. חשוב לציין, תמיד יש קשיים בדרך, לא פעם ולא פעמיים תרגישו שאתם לא מתקדמים לאף מקום, בדיוק בזמנים כאלה חשוב להמשיך להתמיד יותר מתמיד ורק אז תרגישו שיפור.


“המחירים של הגיטרות הקלאסיות גבוהים לנו”

בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! ענק הסאונד הינה משווקת ויבואנית של כלי נגינה וציוד הגברה וגם חנות של מוצרי סאונד והגברה – יבואן רשמי של כל החברות המובילות בתחום. אצלנו תוכלו למצוא גיטרות אקוסטיות או גיטרות קלאסיות בטווח מחירים רחב החל מ-179 ש”ח בבד. למתחילים אנו ממליצים לרכוש גיטרה קלאסית במחיר שלא עולה על 800 שקלים.

כמובן, מחיר זה גם הוא גבוה אך הוא חד פעמי. ובשביל לעודד אתכם להתחיל ללמוד על כלי נגינה אנו מציעים לכל התלמידים הנחה של 10% עד 30% על מגוון הגיטרות הקלאסיות הנמצאות אצלנו ברשת. חשוב לציין, על אף שמדובר על רכישה ראשונה מסוג זה, אל תתפשרו על מקום הרכישה, יש מאות ואלפי חנויות בארץ שימכרו לכם גיטרות קלאסיות ואין לאותם המקומות כלל ידע בנושא. חשוב להגיע למקום שיכול להתאים את הגיטרה לתלמיד, יש התחשבות של גדלים שונים, סוג המיתרים, סוג הגיטרה, מאיזה עץ הגיטרה הקלאסית עשויה ועוד אלף ואחת דברים שיש לדעת לפני שמוציאים את הכסף מהארנק.


מסקנות

גיטרה קלאסית היא ללא ספק הכלי המושלם להתחיל ללמוד עליו, הכלי מאוד נוח למשתמש ומאוד קל להבין אותו. לימוד על כלי נגינה תורם להתפתחות הילד וליכולת שלו להתקדם בחיים. לא כל אדם יכול להרשות לעצמו לשלם על שיעורי גיטרה פרטיים… אנו בחברת ענק הסאונד לא יכולים לעזור לכם במימון השיעורים אך כן ברכישת הגיטרה הראשונה שלכם. אנו מציעים הנחות ומבצעים על מגוון הגיטרות הקלאסיות שיש ברשותו, ההנחה היא מיועדת לתלמידים. הגיעו לחנות ונשמח להגיע אתכם לבחירת הגיטרה הקלאסית המתאימה לכם.