Posted on

גנרטורים מושתקים במבצע ! גנרטור מושתק במחיר מבצע 2000W \ 3000W

גנרטורים מושתקים במבצע !!!

כיבואנים של גנרטורים מושתקים, יש לנו לעיתים קרובות גנרטורים מושתקים מעודפים \ אריזות פגומות, במחירים מיוחדים..!!!

אנו מייבאים מגוון גדול של מותגי גנרטורים מושתקים.

לחץ כאן: למחירון מבצעי גנרטורים מושתקים.

אנו מייבאים: גנרטורים מושתקים 1000W, גנרטורים מושתקים 2000W, גנרטורים מושתקים 3000W, גנרטורים מושתקים 4000W, ועוד…

גנרטור מושתק או גנרטור רגיל? מה יותר מומלץ?

כל חובב טבע יודע שבלי גנרטור הרבה יותר קשה לעבור לילה בחוץ, בין אם מדובר על תאורה ובין אם מדובר על מוזיקה למסיבה. הבעיה מתחילה בבחירת הדגם הרצוי, עולם הגנרטורים לא מוכר על כל פרטיו לצרכנים. כדי למרכז את בחירת הדגם המתאים לנו, עלינו לבחור תחילה על אחד משני הסוגים: גנרטור מושתק או גנרטור רגיל. ההבדלים די מובנים לנו בגלל שם המוצר, אך עלינו לדעת מספר הבדלים משמעותיים בין השניים.

בחנו את המוצרים לפי פרמטרים מסוימים:

  • עוצמת רעש – די ניתן להבין שהבדלי הרעש בין שני הסוגים מאוד בולט, לא פשוט להעביר לילה בשינה ליד גנרטור רגיל, סביר להניח שלא תרדמו כל הלילה… עוצמת הרעש של גנרטור מושתק (לדוגמא גנרטור זה) עומדת על כ 50DB פחות או יותר – עוצמה שוות ערך לשיחה רגילה בין שני אנשים. לכן, אם רעש הוא משהו שאתם לא מוכנים לוותר עליו הגנרטור המושתק הוא המוצר בשבילכם.

  • מחיר – על איכות צריך לשלם, המחירים בין הגנרטורים המושתקים ובין הגנרטורים הרגילים הם שונים. אם נתמקד בדגם שמעניק לנו פחות או יותר את אותם הפרטים (מלבד הרעש), אנו נמצא שהגנרטור המושתק יקר יותר, כמו כן בשכירות. לא מדובר כאן על הבדל של שמיים וארץ אלא על כמה מאות שקלים בודדים ולעיתים אף פחות.

  • הספק – הגנרטורים המושתקים מצריכים הספק כוח גדול יותר כדי לשמור על תפקוד שקט, לכן אתם תצטרכו להשקיע יותר כסף על דלק. הספק הוואט משתנה כמובן בהתאם לדגם אך תמיד יש לקחת בחשבון שמה שמראים לכם לא בהכרח עובד, תמיד תקחו אקסטרה. 
  • גודל ומשקל – תתפלאו אבל דווקא הגנרטורים המושתקים הם אלו שיהיו קלים יותר ובעלי מימדים זעירים יותר. סביר להניח שהסיבה לכך היא שמדובר כאן על מוצר חדש יותר בתחום. יש גנרטורים מושתקים שבקלות יכולים להיכנס לכם לרכב מבלי לתפוס הרבה מקום. 
  • בלאי – הבלאי די זהה בשני המוצרים. ברגע שאתם רוכשים או שוכרים את המוצר ממקום אמין ומחברה מוכרת, תקבלו את התוצאות בהתאם. הגנרטורים הם לא מוצר בעייתי, לא תמצאו הרבה תקלות מהמוצר כל עוד תשתמשו בו נכון וגם בזמן האחסון תדעו לכסות אותו ולשמור עליו מפני רטיבות וכד’… 
  • נוחות וניידות – ללא כל ספק, הגנרטורים המושתקים הרבה יותר נוחים, הם בעלי טכנולוגיה יותר מתקדמת, תופסים פחות מקום, הרבה יותר קלים לתפעול וניידים יותר בשל משקלם ואביזרים כמו גלגלים וידיות אחיזה נוחות. הגנרטורים הרגילים הרבה יותר מגושמים, תצטרכו לפחות שני אנשים כדי להעביר את המוצר ממקום למקום ובנוגע לרעש… אנחנו כבר יודעים את התשובה.

לאחר שבחנו את המוצר, מה יותר מומלץ?

אם הבעיה שלכם תקציבית, הגנרטור הרגיל יהיה הפיתרון עבורכם. אנחנו כמובן ממליצים להשקיע עוד מעט כדי לקבל גנרטור שקט יותר ומתקדם יותר. יש חנויות סאונד והגברה שמוכרות גם מוצרים יד שנייה או משכירות לצרכנים את המוצרים שלהם. אם השימוש שלכם הוא לא באופן קבוע, עדיף לכם לשכור גנרטור מושתק ולהנות ממלוא החוויה. 

הגנרטור הרגיל מומלץ בעיקר למסיבות גדולות ששם אין בעיה שהמוצר מרעיש ואין בעיה של מקום. 

מסקנות

הגנרטורים הם חלק בלתי נפרד מהבילוי שלנו בטבע. רוב המסיבות שאנחנו רואים שמקיימים במקומות מדבריים, בנחלים ובעצם “באמצע שום מקום” מצריכים גנרטורים, כמות גדולה לפעמים. אין צורך לרכוש גנרטור, מושתק או רגיל אם מדובר על טיול חד פעמי או אחת לשנה. מי שרוכש גנרטורים הם או מארגני מסיבות, חברות הפקה וחובבי קמפינג. הגנרטור המושתק מתעלה על הגנרטור הרגיל ברוב הבחינות מלבד למחיר. אנו מאמינים שעדיף להשקיע מעט כדי לקבל יותר.

אם אתם רוצים מחיר מבצע על גנרטור מושתק בזול, אל תהססו לפנות אלינו:

ענק הסאונד – יבואני גנרטורים מושתקים.