Posted on

גנרטור מושתק אמזון – האם משתלם? האם אפשרי?

גנרטור מושתק מאמזון? האם משתלם? האם זה אפשרי?


כולם קונים היום באינטרנט, המחירים לדעת רוב הרבה יותר משתלמים, יש מגוון כל כך רחב (ומבלבל). כמו שיש יתרונות לרכישה באמזון, יש גם המון חסרונות שהרבה אנשים לא מודעים אליהם, רק במעמד המכירה תגלו אותם או כאשר יגיע אליכם המוצר. הגנרטורים המושתקים הם מוצר חדש יחסית שמיד תפס ביקוש רב באמזון, האם מומלץ לרכוש גנרטור מושתק באמזון?

*** שימו לב ! אנו יבואנים של גנרטורים מושתקים (מכירה סיטונאית בעיקר), תוכלו לפנות אלינו ולרבל עזרה וייעוץ, אך אנו מבקשים להיות ענייניים ולא לבלבל את השכל… (תודה על ההבנה)

*** לחץ כאן למעבר ל: מחירון גנרטורים מושתקים

האם אמזון היא הפלטפורמה המשתלמת ביותר לרכישת מוצרים?


אין ספק שאמזון היא אחת מהחנויות האינטרנטיות הגדולות ביותר בעולם, אם לא הכי גדולה. יש עוד אפשרויות לרכישה אונליין, בין אם מדובר על איביי או על עלי אקספרס, מבחינת נוחות הפעלה, הבנה של האתר, אמזון עומדת בראש. החברות הגדולות ביותר של המותגים המובילים ביותר היום נכנסו לאמזון, הן מוכרות את המוצרים שלהם כיוון שראו שכבר אנשים לא רוצים לצאת החוצה היום וכתוצאה מכך נהיו הפסדים רבים ומתחרים רבים נכנסו לשוק.

באמזון ניתן למצוא מוצרים באותם מחירים שתמצאו בחנויות הפזורות בארץ, או אפילו מעט פחות. המחירים האטרקטיביים שאתם רואים באתר לרוב שייכים למוצרי יד שנייה שנמצאים שם, יש לשים לב טוב על טיב המוצר.

האותיות הקטנות


אמנם המחירים מאוד נוחים לכיס של הצרכן באמזון, אך מה בנוגע למשלוח? עבור משלוח לישראל תצטרכו להוסיף עוד סכום מסוים, כמו כן, עבור מוצר שחורג ממשקל תקין (גנרטור מושתק חורג מהמשקל התקין, לדוגמא תקראו כאן) תצטרכו להוסיף עוד כסף למחיר המוצר. אז מה יוצא לנו? אמנם המחיר הבסיסי של הגנרטור המושתק יהיה נמוך, אך עם הוספת המשלוח המחיר כבר יעלה על המחירים בארץ. כמו כן, קיבלתם מוצר פגום?

כדי לקבל שירות כמו שצריך באמזון אתם צריכים לדעת איך להתנהל עם האתר ולהיות בעלי אנגלית רהוטה. כמובן, אמזון דואגת לכך שכל הלקוחות שלה יקבלו את השירות הטוב ביותר, אך אם לא תתלוננו אף אחד לא ידע את הפגם במוצר. אחריות – אחריות המוצר אמורה להיות כלולה, שימו לב שאתם רוכשים מוצר חדש ולא מוצר יד שנייה, אם כבר בחרתם באמזון, רצוי לרכוש מוצר של חברה מוכרת.

מה יותר משתלם לי? לקנות גנרטור מושתק באמזון או בחנות גנרטורים?
אם הבעיה שלכם היא תקציבית, כדי להגיע למחיר המשתלם ביותר ועדיין לקבל את המוצר הטוב ביותר תצטרכו להגיע לחנות גנרטורים מקצועית שהיא גם יבואן רשמי. מחירי גנרטורים מושתקים של חנויות יבואן תמיד יהיו נמוכים יותר משאר החנויות שאינן. רוב חנויות המוכרות גנרטורים היום עובדות בעזרת מתווך ש”גוזר קופון” על הדרך.

אתם מחפשים מוצר יד שנייה? אין סיבה לחפש באמזון מוצרים יש שנייה של אנשים אנונימיים שאין לכם שמץ על אופן השימוש שלהם במוצרים בעבר. מוצרים יד שנייה תוכלו למצוא בחנויות שונות שונות כמו “ענק הסאונד” שהיא גם חנות וגם יבואן רשמי.

מסקנות


אם אתם מחפשים גנרטור מושתק – מוצר ששינה את חיי הנופשים בטבע באופן בולט בשל השקט שהוא מעניק לנו בזמן השימוש, אין סיבה שתחפשו את המוצר באינטרנט, באמזון. כיום, יש חנויות סאונד והגברה שמוכרות גנרטורים מושתקים מעולים ובמחירים נוחים, מוצרי יד שנייה ומותגים שונים. אין סיבה שתרכשו את המוצרים במקום שלא יכול להעניק לכם ייעוץ, ובמקום בו אתם לא רואים פיזית את הגנרטור המושתק – רכישת גנרטור מושתק צריכה להעשות אך ורק בחנות גנרטורים מקצועית.

שימו לב


אם הבעיה שלכם הוא לסחוב את המוצר אתכם הביתה – ענק הסאונד דואגת לשירות משלוחים לכל רחבי הארץ ובמחיר המשתלם ביותר. ניתן להזמין גם דרך האתר אך מומלץ להגיע ולהתרשם מהמוצר.

באדיבות: ענק הסאונד – יבואני גנרטורים מושתקים