Posted on

גנרטור מושתק הונדה VS גנרטור מושתק Schimler

גנרטור מושתק, חברת הונדה או שימלר?

הגנרטורים המושתקים הם הפיתרון היעיל ביותר בשנים האחרונות. עד לא מזמן, כל פעם שהיינו צריכים לדאוג לחשמל במקום בו אין חשמל, היינו סובלים מהרעש העוצמתי אותו הגנרטור מוציא. היום, הגנרטורים המושתקים מעניקים לנו שקט בזמן העבודה. הרעש אותו מפיק הגנרטור המושתק משתווה לשיחה רגילה בין שני אנשים. כמובן שיש דגמים שהם יותר שקטים ופחות שקטים. יש הרבה חברות יצרניות של גנרטורים מושתקים. אך, חברת הונדה וחברת שימלר הינן חברות מהשורה הראשונה בתחום הגנרטורים. אם כך, מה עדיף לי לבחור? גנרטור מושתק של חברת שימלר או גנרטור מושתק של חברת הונדה?

על חברה הונדה

מדובר על חברה יפנית, החברה הוקמה לפני מספר עשורים, ראשית ההתמחות העיקרית שלה הייתה ביצור אופנועים וכלי רכב שונים. חברת הונדה התפתחה בצורה מהירה מאוד, בשל הביקוש הרחב שהיה למוצרים שלה. היום הונדה מחזיקה בעשרות מפעלים ברחבי העולם. עם התפתחות החברה, היא התחילה להיות יצרנית של גנרטורים, מושתקים ולא מושתקים. תוכלו למצוא אצל חברה זו המון דגמים מוכרים כמו גנרטור הונדה 2000W הפופולרי ועוד…

הגנרטורים המושתקים של החברה נמדדים והשביעות רצון אצל הלקוחות מאוד גבוהה. הגנרטורים המושתקים של החברה עומדים ברף מאוד גבוהה והחברה דוגלת בבחירת המוצרים האיכותיים ביותר כדי שהלקוחות שלה יהנו מפעילות שקטה וחסרת תקלות. בנוסף לזה, החברה שומרת לא חוסכת בכסף כאשר מדובר על הביטחון שלכם ודוגלת בכל האמצעים כדי לאפשר לכם שימוש בטוח. טווח המחירים של החברה רחב יחסית ומשתנה מדגם לדגם. חשוב לציין, גנרטור, מושתק או לא נחשב למוצר יקר יחסית, לרוב המוצרים יעלו כמה אלפי שקלים בודדים. 


על חברת שימלר

מבין היצע החברות המובילות בתחום הגנרטורים המושתקים נמצאת חברת שימלר. החברה מאוד מבוקשת בעולם ובייחוד בישראל. הגנרטורים המושתקים של החברה מאוד מדוייקים מבחינת תוצאות. הרעש בהחלט לא מפריע למשתמשים בגנרטור. סדרת ה Champ של החברה היא אחת הסדרות היותר נמכרות בארץ. המחירים שהחברה מספקת הם הוגנים, אך ניתן למצוא אצל חברות אחרות דגמים זולים יותר, עם זאת הגנרטורים מאוד מושקעים, מאוד ניידים וקלים למשא ביחס לאחרים.

כאשר אתם רוכשים גנרטור מושתק יש לקחת בחשבון שסביר להניח ותרצו להשתמש במוצר במקומות פתוחים, לעיתים מאובקים ומלוכלכים ולכן עליכם לבחור בקפידה את הגנרטור המושתק אותו תרצו. על הגנרטור המושתק להיות עמיד, ועל עיקרון זה חברת שימלר מאוד מקפידה. מספר הדגמים של החברה אינו רחב כמו אצל חברות אחרות אבל יש דגם שמתאים לכל שימוש. עבור הגנרטור הזול ביותר של החברה תשלמו כ 1,500 ש”ח, ובעבור הגנרטור המושתק היקר ביותר של החברה תשלמו כמעט 9,000 ש”ח. כמובן שיש לקחת בחשבון שגנרטורים מושתקים הם מוצרים עם בלאי נמוך, כך שמדובר על השקעה שתשמש אתכם לטווח הארוך.


איזו חברה עדיפה?

לשתי החברות, גם הונדה וגם שימלר יש מוצרים איכותיים וברמה גבוהה מאוד, אך חברת שימלר מספקת לנו צי רחב יותר של דגמים, מחירי הגנרטורים עולים פחות או יותר אותו דבר. כדי לוודא שאתם עושים את הבחירה הנכונה, כאשר כבר בחרתם דגם, בקשו מהמוכר בחנות להראות לכם דגם של החברה המתחרה שעומד על אותם ביצועים, בדקו את המפרט הטכני של שני הגנרטורים המושתקים וכך תוכלו להבחין מה עדיף לכם לשימוש ומה יותר יקר.


מאיפה קונים גנרטור מושתק של אחת מהחברות?

כדי לרכוש גנרטור מושתק הונדה או גנרטור מושתק של שימלר, עליכם יהיה להגיע לחנות המתמחה בתחום. יש היום חנויות של ציוד הגברה מקצועי אשר מוכרות גנרטורים מושתקים. העדיפו לרכוש את הגנרטור המושתק מחנות שהיא יבואן רשמי, כך המחיר יורד ועדיין נהנה מאיכות גבוהה של המוצר. בנוסף, במקום מקצועי תוכלו לקבל ייעוץ נכון והכוונה לבחירת הדגם המתאים לכם ביותר.