Posted on

גנרטור מושתק 2000W – מהו הדגם הכי מומלץ?

גנרטור מושתק שימלר Champ2000i – מה כל כך מיוחד בו?

שמענו הרבה על גנרטורים מושתקים וכאלה שלא, יש המון יתרונות לגנרטור המושתק על פני גנרטור רגיל, אך כאשר אנו מגיעים למעמד המכירה, אז ניתן לראות את ההבדלים. אם גם אתם חושבים לקנות גנרטור מושתק כדאי לכם לקרוא את הכתבה הבאה על דגם Champ2000i של חברת שימלר.

למה חברת שימלר עדיפה על החברות האחרות?

הדבר הכי חשוב בתחום הוא ותק. אמנם אנו מעודדים רכישה של מוצרים גם מהחברות החדשות בעיקר כי זה מוזיל את המחיר, על מותגים נשלם יותר. מצד שני, חברת שימלר לא גובה מחירים של חברת מותג, ובדיוק בגלל זה כולם אוהבים את החברה כל כך. חברת שימלר היא מבין החלוצות הראשונות שהוציאו את הגנרטורים המושתקים החוצה, החברה בעלת שירות לקוחות אדיב במיוחד, כך שלכל תקלה יש מענה. הבלאי במוצרים שלה מאוד נמוך אך כמובן גם על הלקוח לדעת לשמור על המוצר לפי הוראות היצרן. רכישה מחברת שימלר היא רכישה שנחשבת למאוד בטוחה.

מחפשים גנרטורים מושתקים במבצע ? לחץ על הקישור ותהנה ממחיר מוזל


על דגם Champ2000i

הדגם נמצא בבעלותה של חברת שימלר – מבין החברות הוותיקות בתחום. שימלר התחילה את דרכה בייצור של גנרטורים בכלל ובפרט בגנרטורים מושתקים. החברה התחילה לייצר את סדרת Champ לפני מספר שנים, אחת הסדרות הנמכרות ביותר בעולם.

לדגם זה מספר יתרונות המבדילים את המוצר משאר המתחרים בשוק:

שעות עבודה – שעות ההעבודה של הגנרטור המושתק כמובן תלויות בכמות ההספק עליו הוא עובד (כמה עומס יש על הגנרטור). מה שמאפיין הרבה גנרטורים מושתקים הוא ששעות העבודה שלהם למיכל מלא יחסית נמוכות, הגנרטורים המושתקים צורכים יותר דלק כיוון שהם יותר משוכללים ונדרשים לשמור על שקט. כאן מגיעה החידוש של הדגם Champ2000i, הגנרטור הזה הוא מאוד חסכוני בדלק ועל אף שהקיבולת של המיכל הוא 3.8 ליטר גנרטור מושתק זה יכול לעבוד בין 5 ל 10 שעות רצופות, טווח שעות שמאוד לא נפוץ בקרב הגנרטורים המושתקים.

גודל – מה שמפריע לרוב הלקוחות שלנו הוא גודל הגנרטורים, הגנרטורים נחשבים למוצר די מגושם, כבד ומאוד קשה למעבר ממקום למקום על אף שזה הצורך העיקרי בו. דגם זה עושה מה שקודמיו לא עשו, גודל המוצר הוא כל כך זעיר עד שנכנס בקלות לרכב. מלבד גודל של הגנרטור המושתק גם המשקל שלו מאוד נוח – 22 קילוגרם. המוצר מצויד בידיות נשיאה כדי להקל עלינו עוד יותר.

רעש – הרבה אנו שומעים על גנרטורים מושתקים אודות הרעש שלהם, אך כשמגיעים למעמד השימוש ניתן לראות שחלקם כלל לא שקטים כמו שחשבנו. דגם Champ2000i מציעה לנו עוצמת רעש נמוכה במיוחד העומדת על רק 53 DB – עוצמת רעש המשתווה לשיחה רגילה בין שני מכרים. על אף שהספק הוואט של המוצר גבוהה ביחס למימדיו, עדיין הוא מתון ברעש שלו.

תוספות – לגנרטורים יש תפקיד מאוד פשוט, לאפשר לנו להנות מחשמל זמין בכל מקום בו נרצה. מעבר לכך, כל מה שמוסיפה החברה הוא אך ורק כדי לשפר את הדגם. מה שעשתה חברה שימלר לדגם Champ2000i הוא מאוד חכם. כמו שכבר ציינו, החברה בחרה לגרום למוצר להיות נייד ככל האפשר ועדיין שיספיק לנו למספר שעות. אך בנוסף, יש לגנרטור מושתק זה מייצב מתח מובנה, ומנוע אינוורטר שקט במיוחד. חשוב לציין, השמן הנכון ביותר לדגם זה הוא 10/30.

*** לחץ כאן למעבר ל: הוראות הפעלת גנרטור מושתק CHAMP2000

מפרט טכני
דגם: Champ2000i
מיישר זרם/מייצב מתח: יש
הספק : 2000W
מספר פעימות: 4 פעימות
קיבולת מיכל דלק: 3.8 ליטר
שעות עבודה למיכל מלא: 7-10 שעות
משקל: 22 ק”ג
גובה: 41.5 ס”מ
רוחב: 33.5 ס”מ.
אורך: 49 ס”מ.
עוצמת רעש: עד 53 DB.

מסקנות

אנו מכירים הרבה דגמים של גנרטורים מושתקים, חלקם באמת עושים את העבודה כראוי וחלקם לא עונים על המפרט הטכני שלהם. הדגם המוערך ביותר והמיוחד ביותר עבורנו הוא גנרטור מושתק של חברת שימלר מדגם Champ2000i.
יש לדגם זה הרבה חידושים שלא ראינו בעבר אצל מוצרים דומים. החלק העיקרי עבור הלקוח בדגם הזה הוא הנוחות, הדגם מאוד נייד, קל ונכנס בקלות לרכב.