Posted on

** דירוג 5 גנרטורים מושתקים הטובים ביותר לשנת 2023 **

דירוג 5 הגנרטורים המושתקים הפופולריים ביותר

גנרטור הוא כבר מזמן לא מוצר רועש וכבד, כיום יש את התחליף המושלם שיגרום לכם להעביר את הלילה בכיף ובלי רעש, ואפילו עם מיזוג. גנרטורים מושתקים היום הפכו לפופולריים ביותר, אבל לא כולם ברמת ביצוע גבוהה כדי להבטיח שליטה מלאה ואחזקה לאורך זמן. לפניכם חמשת הגנרטורים המושתקים הפופולריים ביותר כיום:

( שימו לב ! אנו יבואנים של גנרטורים מושתקים, ומוכרים בעיקר בסיטונאות, תוכלו ליצור קשר על מנת לקבל כתובת של חנות הקרובה לאזור מגורך )

( לחץ לכאן ל: מחירון גנרטורים מושתקים )

גנרטור מושתק מבית Schimler Champ 2000

דגם זה הוא מבין הגנרטורים המושתקים הנרכשים ביותר בעשור האחרון. דגם זה מיועד בעיקר למטיילים וקהל לקוחות שצריך להתנייד ממקום למקום עם הגנרטור המושתק באופן תדיר יותר. הגודל של הגנרטור יכול מאוד קומפקטי, ואפשר להכניס אותו לגב הרכב בקלות. הדגם בעל מנוע אינוורטר שקט במיוחד, והוא יכול להכיל כ 3.8 ליטרים. מיכל המאפשר לו לעבוד לאורך זמן ממושך, עד 10 שעות. 

מפרט טכני

דגם: champ-2000

מיישר זרם/מייצב מתח: יש

הספק : 2000W

מספר פעימות: 4 פעימות

קיבולת מיכל דלק: 3.8 ליטר

שעות עבודה למיכל מלא: 5-10 שעות

משקל: 26 ק”ג

גובה: 41.5 ס”מ

רוחב: 33.5 ס”מ.

אורך: 49 ס”מ.

עוצמת רעש:  52 DB.

נתונים נוספים: משקל קל מאוד נכנס לרכב פרטי.

שמן מומלץ 10/30

מחיר: 3,390 ש”ח

גנרטור מושתק Kipor IG2600

חברת Kipor אינה מבין החברות המוכרות לקהל הישראלי, היא חברה צעירה יחסית ואין לה מבחר רחב של דגמים. אם זאת, דגם זה מאוד משך את הלקוחות. גם בשל המחיר ובעיקר בגלל האיכות. דגם זה הוא בעל קיבולת דלק גדולה, בעל 4 פעימות ובעל מייצב מתח. החיסרון היחיד של הדגם הזה בא לידי ביטוי במשקל שלו – 29 ק”ג. למרות שבעולם הגנרטורים המושתקים זה אינו משקל חריג. עוצמת הוואט מתאימה לכל כלי חשמל שתחשבו עליו, ויכול להפעיל כמה ערוצים בו זמנית. גנרטור מושתק זה חסכוני בדלק בגלל הכוח היציב והנקי שיש לגנרטור. דגם זה נחשב למבין האמינים בשוק, אורך החיים שלו ממושך ועלות התחזוק שלו והרכישה נוחים

מפרט טכני

דגם: IG 2600

מיישר זרם/מייצב מתח: יש

הספק מקסימלי: 2100 WATT

מספר פעימות: 4 פעימות

קיבולת מיכל דלק: 5 ליטר

שעות עבודה למיכל מלא: 10 שעות

משקל: 29 ק”ג

מאפיינים יחודיים: גנרטור מושתק אמין במיוחד

מחיר: 3,060 ש”ח

גנרטור מושתק מבית Schimler Champ 4000

הדגם היוקרתי ביותר של חברת Schimler. כאן החברה מציגה לנו גנרטור מושתק המתאים לאלו שלא מוכנים להתפשר על איכות בכלל, וכמובן לאנשי מקצוע הנדרשים להיעזר בגנרטור. דגם זה מתאים לצריכת חשמל גבוהה, ההספק המקסימלי של הגנרטור מגיע ל 3,500 וואט. הגנרטור מעוצב בצורה מושכת עין במארז מודרני, משקלו הקל של המוצר מאפשר לנו להעביר אותו ממקום למקום ללא כל מאמץ. בנוסף, הדגם מאובזר בידיות נשיאה נוחות ובגלגלים להעברה ממקום למקום בלי לפגוע בגב. הגנרטור מאוד שקט בשל טכנולוגיית כוח שקטה וחדשה (QPT). טכנולוגיה זו מתאימה באופן אוטומטי את מהירות המנוע ביחס לדרישות ההספק תוך הפחתת רעש. לדגם זה יש מספר מצבים, הבולט ביניהם הוא מצב Eco Mode (מצב חיסכון). נשתמש במצב הזה בזמנים שאנו צריכים הספק חשמל נמוך, כך גם נחסוך באנרגיה וגם נשמור על הסביבה.

מפרט טכני

דגם: Champ-4000

מיישר זרם/מייצב מתח: יש

הספק מקסימלי: 3500W

מספר פעימות: 4 פעימות

קיבולת מיכל דלק: 6 ליטר

שעות עבודה למיכל מלא: 8-14 שעות

משקל: 38 ק”ג

גובה: 46.4 ס”מ

רוחב: 44 ס”מ.

אורך: 57 ס”מ.

עוצמת רעש: עד 58 DB.

מחיר: 5,395 ש”ח

גנרטור Yamaha EF1000IS

חברת ימאהה היא מבין החברות המובילות בעולם בתחום הגנרטורים, שם התחילה את דרכה. כיום החברה עוסקת במגוון רחב של תחומים. למרות שהחברה מאוד מגוונת, המוצרים שלה מאוד מוקפדים. דגם זה הוא גנרטור מושתק ומקצועי המתאים להפקות גדולות וגם לאנשים פרטיים. דגם זה נחשב לקומפקטי מאוד, וחזק מאוד. הדגם עמיד בפני תנאי מזג אוויר שונים. אחד היתרונות של הדגם הזה בא לידי ביטוי במייצב מתח מובנה הקיים בדגם, מה שמאפשר לגנרטור להשתלט עם מספר מוצרים בו זמנית וגם לחסוך בדלק. לגנרטור מושתק זה יש מנגנון הגנה מיוחד מפני חוסרים של שמן, כך תוכלו להבטיח שמירה על טיב המוצר לשנים ארוכות. 

מפרט טכני

גנרטור מושתק מקצועי Yamaha EF1000IS להפעלת תאורה וציוד אלקטרוני.

דגם: EF1000IS

מיישר זרם/מייצב מתח: יש

הספק מקסימלי: 1000 WATT

הספק רציף: 900 WATT

מספר פעימות: 4 פעימות

עוצמת רעש: 56Db

קיבולת מיכל דלק: 2.5 ליטר

שעות עבודה למיכל מלא: 3-12 שעות

משקל: 12.7 ק”ג

מחיר: 4,214 ש”ח

גנרטור מושתק מקצועי EV20i Honda

גנרטור מושלם גם לפן המקצועי וגם לאנשים הפרטיים. הגנרטור המושתק כולל מהפך של גל סינוס בשליטת מיקרו מחשב הנמצא במערכת. גנרטור זה אידיאלי לעבודה עם מכשירי חשמל הרגישים לתדרים כמו מחשבים ניידים וטאבלטים. הדגם בעל פליטות נמוכות, פחות רועש מיתר הגנרטור המושתקים הקיימים היום בשוק ובנוסף, צריכת הדלק מאוד חסכונית. הונדה היא חברה שמאוד מוכרת לנו עם הרגישות שלה לאיכות הסביבה, ולכן המנוע של המוצר נמצא בדרגת זיהום מאוד נמוכה. משקל הגנרטור הוא 21 ק”ג, אבל הוא מגיע על גלגלי סחיבה ועם ידיות אחיזה מאוד נוחות. הגנרטור עמיד וחזק בפני רוחות, נפילות וכו’. המוצר מתאים לאנשים שלא מוכנים להתפשר על איכות, ועובדים עם חומרים רגישים. בעיקר מתאים להופעות חיות, והופעות ללא מקור חשמל. 

מפרט טכני

דגם: EU20i

הספק מקסימלי: 2,000 WATT

הספק מינימלי: 1,600 WATT

מייצב מתח: יש

קיבולת מיכל דלק: 4.1 ליטר

מספר פעימות: 4

מנוע: GX100

משקל: 21 ק”ג

שעות עבודה למיכל מלא: 4-9 שעות

עוצמת רעש: 53Db

מאת: עמיחי פרץ – מכונאי גנרטורים ויועץ מקצועי בתחום.