Posted on

המדריך המלא לרכישת חגורת הגברה מומלצת

המדריך המלא לרכישת חגורת הגברה

עבודה מול קהל היינה עבודה המצריכה מאמץ פיזי לא פשוט, בשביל מקרים כאלו נוצרה חגורת הגברה. החלופה היותר צורמת ופחות נעימה ואלגנטית היא מגפון, אבל מגפון יתאים רק למקומות פתוחים.

איך בוחרים את חגורת ההגברה המתאימה לי בתוך השוק הרחב הזה?

המדריך המלא לרכישת חגורת הגברה מומלצת

מהי חגורת הגברה?

חגורת ההגברה היא אחת התחליפים למערכת הגברה, מעין בידורית ניידת קטנה. חגורת ההגברה היא האמצעי היעיל ביותר הקיים בשוק לאלו שיש להם צורך להגביר את קולם בצורה פשוטה, יעילה וזולה בתחום ההגברה. החגורה בנוייה בצורה הבאה: מיקרופון זעיר (מדונה) מונח על ראש המשתמש, המכשיר עצמו ממוקם באזור המותניים, או על החגורה וכעת אפשר להדליק את המכשיר ולהתחיל לדבר, אם ישמעו צפצופים או שריקות נסו להרחיק במעט את החגורה מהמיקרופון. חגורת ההגברה שומרת על מיתרי הקול שלנו ומאפשרת לנו עבודה רציפה ובטוחה.

למי מיועדת החגורה?

החגורה מיועדת למגזר נרחב של האוכלוסייה, החל ממנהלי המשרד המרצים לעובדיהם, ועד למדריכת הספינינג בחדר כושר. החגורה נועדה לשתי מטרות עיקריות; הראשונה שבהן היא על מנת שלא נאמץ את הגרון שלנו ונוכל לדבר ולהרצות מבלי לסבול למשך זמן ממושך. המטרה השנייה היא, להרגיש יותר חופשיים עם הגוף שלנו, במקום להסתרבל עם המיקרופון בזמן ההופעה או ההרצאה נוכל לעמוד איתנים ולעבוד עם הידיים שלנו. במקרים של מדריכי כושר המפעילים את הקהל – נוכל להמשיך להדגים את התרגילים בזמן ההסבר, במקום לצעוק ולהסביר תוך כדי…

 איך עושים את הבחירה הנכונה?

שלל המוצרים שבשוק יכולים לגרום לבלבול בקרב הצרכנים, כל המוצרים דומים, והמפרטים הטכניים רק מבלבלים עוד יותר… אז איך נדע שבחרנו נכון? תחילה, יש להכיר את המוצר, חגורת ההגברה היא אחת התחליפים למערכת הגברה, החגורה מסירה מעליה את חסרונותיה של מערכת ההגברה הן מבחינת משקל והן מבחינת נוחות. בשל המספר העצום של הדגמים הקיימים, האפשרות הכי פשוטה ויעילה שעומדת מול עיניכם היא לבחור דגם המתאים למספר האנשים שאתם מדברים מולם, לצאת לחנות ולבדוק פיזית אם המוצר נוח ויעיל עבורכם.

מחיר

מחירה של חגורת ההגברה משתנה מדגם לדגם. כמו שציינו כבר, שוק זה הינו שוק רחב ומלא בדגמים שונים מחברות שונות. המחירים נעים בין מאות שקלים לבין אלפי שקלים, תלוי בחברה המייצרת, בדגם ומהו מספק.

יש להיזהר ממחירים חשודים, הן יקרים אך בעיקר אלו הזולים מדיי, בשוק זה כמו בכל תחום אחר בעולם, קיימים זיופים המדמים את המקור בצורה חיצונית, אך אורך חייהם הינו קצר. שימו לב טוב שעל גבי האריזה קיים לוגו החברה המבוקשת, ללא שגיאות וללא תוספות. שאלו את המוכר על המוצר ועל המלצותיו. בנוסף, הייתי ממליץ לברר על החברות המובילות בתחום ועל מוצריהן. Martin School ו TRX Audio הינם שתי חברות אמינות ומוכרות בתחום ההגברה והסאונד.

יתרונות חגורת ההגברה

  • משקל – בניגוד לבידוריות למינהן השוקלות מעל 10 קילו ויותר לרוב, משקלן של חגורות ההגברה הינן בסך הכל מאות גרמים בודדים.
  • ניידות – חגורות ההגברה מאפשרות תזוזה חופשית ואינן מחוברות באמצעות כבלים.
  • מחיר – מחירון החגורות ביחס למוצרי הגברה דומים הוא בהחלט לא יקר.
  • נוחות – בשל משקלן הקל וחופש התנועה, חגורת ההגברה כמעט ולא מורגשת בעת השימוש.

חסרונות חגורת ההגברה

  • זיופים – כמו בכל תחום בארץ, גם בתחום זה קיימים זיופים המדמים את המקור.
  • טווח – ישנם דגמים שישמיעו צפצופים לא נעימים אם המדונה קרובה מדי למכשיר.

לסיכום

אם אתם חלק מהאוכלוסייה שציינו למעלה, או שאתם מרגישים בסוף היום צרידות וכאבי גרון, רכישה חד פעמית פשוטה תעשה לכם סדר והקלה בקול. את הקנייה אמליץ לכם לעשות בצורה שקולה ובעזרת בדיקה פיזית על הדגם הרצוי. יש לזכור להימנע מחיקויים ולבדוק את המוצר כנדרש. את בחירת הדגם עשו בהתאם לצורך, מול כמה אנשים אני מדבר? מהו משך הזמן שאני מדבר? וכמה אני מוכן להשקיע? זכרו, זוהי קנייה שתשמש אתכם לטווח הארוך. בהחלט אפשר להגיד שקניית חגורת ההגברה משפרת את מצב הרוח ומורידה מאיתנו מאמצים מיותרים שיכולים להיות מושקעים בדברים משמעותיים יותר, כמו בתחביבים ובחיי המשפחה שלנו.