Posted on

המדריך המלא לרכישת תאורת במה ואפקטים

המדריך המלא לרכישת תאורת במה ואפקטים

כל במה שמכבדת את עצמה חייבת להעניק לנו, לקהל, דברים שימשכו את תשומת הלב שלנו. אחת הדרכים הפופולריות ביותר למשוך את העיניים של כולם היא בעזרת תאורת במה מקצועית ע”י פנסי אפקטים שונים. ריכזנו לפניכם את מיטב הפנסים שיהפכו את המקום שלכם להרבה יותר אטרקטיבי ומקצועי.

Mini Beam Moving

מדובר על פנס המאפשר לנו להנות מקרן אור בעוצמה של 10W.

קרן האור זזה בתנועה חדה ומהירה וניתן לאפשר תזוזה על פי קצב המוזיקה.

בנוסף, יש מיקרופון מובנה לפנס זה.

תוכלו למצוא כ 13 אופציות שונות בפנס זה.

המכשיר מיועד לבמות קטנות יותר, לאולמות אירועים וכן הלאה…

המחיר אותו תשלמו עבור הפנס הוא: 949 ש”ח.

***

Spider LED Moving

פנס זה מאוד פופולרי במסיבות קטנות, בר מצוות, ואירועים מסוג זה. מדובר על מכשיר לא קטן יחסית ומשקלו עומד על כמעט שישה קילוגרם. המכשיר מאובזר בנורות לד עוצמתיות עם בלאי מאוד נמוך עוצמת המכשיר מגיעה ל 90W. פנס זה מגיעה עם שלל רב של אפקטים, סיבוב המכשיר בתנועות חדות, מגוון של צבעים. פנס זה ישדרג לכם את האירוע בצורה משמעותית ומחירו רק 1195 ש”ח.

***

מיני תומאס לד Moving

פנס מאוד פופולרי… הפשטות של המכשיר מאוד אהודה בקרב קהל הלקוחות שלנו. הפנס נע ב 360 מעלות לפי קצב הבחירה שלנו, ניתן גם לאפשר למכשיר תזוזה לפי קצב המוזיקה. המכשיר מאובזר ב 7 נורות לד עוצמתיות. בנוסף, ישנם 13 אפקטים שונים לשליטה על התאורה. הפנס הזה מיועד לאירועים ומסיבות ואף לגינה בבית. מחיר המכשיר הוא 729 ש”ח.

***

פנס 60W BEAM

פנס מקצועי המתאים למועדונים, חברות הגברה ותקליטנים. מדובר על נורת לד עוצמתית – 60W. ניתן לתפעל את המערכת בדרך ידנית או על ידי שלט רחוק. קרן האור מקרינה בצורה חדה צבע מעורבב. צריכת החשמל של הנורה נמוכה וחסכונית. יש למכשיר 2 מצבי קול פעילים, 8 תצוגות מוגדרות מראש, תצוגה חדה וברורה. המכשיר אינו גדול ומשקלו עומד רק על 4 קילוגרם. 









פנס 7 LED BEAM

פנס קטן אך עוצמתי, עוצמת הארה של 120W בהחלט יעיפו את האירוע שלכם למימדים אחרים. שליטה במוצר באמצעות שלט רחוק, גלגל צבעים משודרג עם 14 צבעים שונים ואפקט קשת פתוחה. תצוגת LCD איכותית. המוצר קטן ונייד, ניתן למקם אותו בכל מקום בחלל החדר. משקל המוצר הוא רק 5.1 קילוגרם.







MOVING LIGHT BEAM 200 -T פנס

מדובר על פנס ברמה גבוהה מאוד. הפנס מצויד במנורת פיליס 200W. גלגל צבעים משודרג, פרוסט כפור ליניארי עצמאי ואפקטים מרהיבים כמו: פריזמה פנים אפקט הגברה, דו כיווני פריזמה סיבוב ומיקום ועוד… תצוגת LCD ברורה, הפעלה פשוטה ומובנית. הפנס מתאים למקומות מקצועיים, הוא יחסית גדול והוא פחות נייד ממוצרים אחרים. משקלו עומד על 16 קילוגרם והמחיר אותו תשלמו עבור המוצר הוא 2890 ש”ח.







פנס בים 60W SMD led Beam moving head light

פנס של חברת בים. לפנס עוצמת וואט של 150. אפשרויות חיבור שונות. הפנס הוא בעל זוויות שונות והוא ניתן לתזוזה כמעט של 360 מעלות.  מדובר על פנס קטן וקל (4 קילוגרם). לפנס יש אפקטים שונים והוא די חסכוני בחשמל. הפנס מתאים לאולמות קטנים אך מקצועיים. המחיר אותו תשלמו עבור הדגם הוא הוא 1795 ש”ח.








פנס חכם 18PCS*5W LED Moving Head Light

פנס חכם בעל 18 נורות לד אשר כל אחת מהן היא בעלת 5W. המכשיר נע ב360 מעלות לפי קצב הבחירה או לפי קצב המוזיקה. לפנס החכם יש מיקרופון מובנה וכך הוא יכול להבחין בקצב המוזיקה. למכשיר יש צריכת חשמל של 90W. דרימר של 0-100 אחוזים. למכשיר יש אפקטים שונים, הגודל שלו הוא יחסית קטן 2.9×2.1×2.6 ס”מ ומשקלו הוא רק 3 קילוגרם. המחיר אותו נשלם עבור המכשיר עומד על 1,280 ש”ח..









פנס חכם Beam R15

עוד פנס מקצועי של חברת Beam. הפנס מיועד לאולמות גדולים, במות גדולות והקפות מקצועיות. עוצמה המנורה היא 350W. ניתן להפעיל את הפנס בצורה ידנית או על ידי שלט רחוק. לפנס יש גלגל צבעים עם 15 צבעים סך הכל. כמו כן, יש אפקטים שונים ו 16 ערוצים. לפנס יש טווח תנועה רחב, התצוגה מאוד ברורה וניתנת לכיבוי. הפנס הוא יחסית גדול ומשקלו 16 ק”ג. השידרוג המעניין פה מנגנון הגנת יתר מתוחכם הנמצא במכשיר. המחיר אותו תשלמו עבור הפנס הוא 5,250 ש”ח.






פנס חכם Beam 200 LED ZOOM

פנס חכם עם מנורת LED איכותית בעלת 200 וואט. פנס זה מתאים לפן המקצועי יותר ולכן גם מחירו יהיה בהתאם. תוכלו לבחור בין אפשרויות שליטה שונות, קונטרולר, אוטומטי או מאסטר שלוחה. גלגל הצבעים מצויד ב 10 צבעים שונים. כמו כן, תמצאו במכשיר אפקטים שונים כמו אפשרויות זום ופוקוס. לפנס זה יש מנגון הגנה IP20. מחירו של המכשיר עומד על 3,800 ש”ח.





פנס חכם Beam W230

פנס זה יכול להתאים גם לפן המקצועי וגם לפן החובבני יותר. הפנס מתאים לאולמות קטנים, לחברות הפקה, תקליטנים ועוד… הנורה היא בעלת 230W, יש למכשיר 15 צבעים שונים, תצוגת LCD משודרת ואפשרויות שליטה שונות. טווח התנועה של הפנס רחב ובהחלט עושה את העבודה. היתרון המשמעותי של הפנס הזה מתבטא בצריכת החשמל הנמוכה שלו. עבור פנס זה תשלמו רק 3,100 ש”ח.



 

פנס חכם Moving 36*3W

פנס חכם בעל 13 ערוצי DMX, עוצמת הוואט של המכשיר מגיעה ל 360W. היתרון המשמעותי של פנס זה מתבטא בצבעים העשירים שיש לנו, הוא מתאים גם למועדונים ומקומות בילוי שונים וגם לפן החובבני יותר. עוד יתרונות של המכשיר הם צריכת חשמל נמוכה במיוחד וגם המחיר הנמוך ביחס לאיכות המכשיר. סך הכל, המחיר המלא של המכשיר הוא 1,150 ש”ח.







פנס מובינג 7pcs*10W LED Moving Head LightP

פנס חכם בעל 7 נורות לד, כל אחת מהנורות בעלת 12 וואט. מוצר זה נע לפי בחירת קצב המשתמש ב 360 מעלות. הקצב יכול להיבנות לפי קצת השיר או לפי החלטה אקראית. ישנן 13 אופציות שליטה על התאורה. מדובר על פנס מקצועי שיכול להתאים גם לבמות הגדולות וגם לאולמות אירועים קטנים. המוצר לא גדול מדי במימדיו והמשקל שלו קל. המחיר אותו תשלמו הוא 1,365 ש”ח.

למה אסור להתפשר על תאורת במה?

תאורת במה היא השקעה לטווח ארוך. תאורת הבמה היא זאת שתשפיע על איכות המוצר הסופי שלכם. לולא תאורה איכותית ואפקטים להמחשת המצב הנתון על הבמה הקהל ישתעמם בכיסא. אם תשימו לב, כל במה, בכל סדר גודל נעזרת בתאורת במה ואפקטים, אין צורך להוציא כאן סכומי עתק. 

האם כל אדם יכול להפעיל תאורת במה?

התשובה היא כן, אבל האיכות תהיה בהתאם. כל במה צריכה איש תאורה מקצועי שיתפעל את האירוע בזמן אמת. כמו כן, יש את הבדיקות שיש לעשות לפני כל הצגה או סטנד אפ או אפילו הרצאה שנרצה להציג על הבמה שלנו. לכל פנס יש את ה “קיו” שלו, ויש להיות מאוד קפדן ומאוד קשוב למהלך הערב כדי שהכל ייצא כמו שצריך. אנשי התאורה יודעים לתפעל את כל האורות כאחד, לשחק עם האפקטים כפי שתוכנן. כמובן, כאשר מדובר על במה לא מקצועית, אפשר בקלות להכשיר את אחד האנשים הנמצאים במקום להפעלת התאורה כמו שצריך. 

מאיפה ניתן לרכוש פנסים איכותיים?

פנסי במה יכולים להיות מאוד יקרים, במיוחד הדגמים המשודרגים עם האפקטים החדשים. כדי להוזיל את המחיר עליכם לפנות לחנות שהיא יבואן רשמי. כולם רוצים למצוא את המחירים הזולים ביותר, ולעיתים אנחנו בוחרים באפשרויות שלא נכונות לנו כמו רכישה דרך האינטרנט או רכישה דרך חנויות שאין להן שום התמחות בעניין תאורת הבמה. כדי להבטיח שהקנייה שלכם תהיה משתלמת עליכם להגיע לחנות סאונד והגברה מקצועית. “ענק הסאונד” היא רשת חנויות סאונד והגברה עצמאית ויבואן רשמי של כל המוצרים שלה. לרשת יש ארבעה סניפים בארץ. תוכלו למצוא בענק הסאונד פנסים איכותיים המתאימים לכל במה בכל סדר גודל. מלבד ליתרון הגדול שיש במחיר של הפנסים ברשת זו, שם תוכלו גם למצוא אנשי מקצוע שיכוונו אתכם אל הרכישה המתאימה לגודל הבמה שלכם ולתדירות השימוש במה. כמו כן, תוכלו למצוא ברשת פנסים יד שנייה או פנסים להשכרה במקרים בהם אתם לא בטוחים ברכישה לטווח ארוך.

לסיכום

כל במה צריכה תאורת במה איכותית. תאורת הבמה מדגישה את כל המתרחש על הבמה, עוזרת לקהל להיות קשוב יותר ויותר מזה, גם תורמת לשחקנים להתחבר למה שהם מציגים. תאורת במה היא השקעה חד פעמית לרוב, כל עוד השקעתם נכון. רכישת תאורת במה בצורה נכונה וממקום מקצועי תקנה לכם פנסים שישמשו אתכם לאורך זמן ממושך. ריכזנו לפניכם מספר רב של פנסים איכותיים אותם תוכלו למצוא בענק הסאונד. ענק הסאונד הינה רשת חנויות סאונד והגברה שהסניפים שלה פרוסים בכל רחבי הארץ. את המחירים הנוחים ביותר תמצאו ברשת זו כיוון שהיא יבואן רשמי של המוצרים שלה. אל תתפלאו על איכות המוצר, ברגע שתבחרו נכון תראו תוצאות על הבמה, הן מבחינת הקהל והן מבחינתכם. 

המדריך באדיבות: ענק הסאונד – ציוד הגברה ותאורה

https://www.sound-systems.co.il/