Posted on

חגורת הגברה מקצועית – מרטין סקול 791Plus – הבחירה של המקצוענים

חגורת הגברה מקצועית – מרטין סקול 791PLUS הבחירה של המקצוענים

מורים ומרצים יקרים, לא נמאס לכם לחזור הביתה עם גרון מותש? אנשים שמתוך מסגרת תפקידם צריכים לדבר מול קהלים שונים במשך שעות ארוכות ולא יודעים לעבוד עם הקול כמו שצריך, יכולים לפגוע ולגרום לנזק בלתי הפיך למיתרי הקול שלהם. בדיוק בשביל זה חברת Martin School הוציאה לשוק את חגורת ההגברה המקצועית ביותר 791PLUS.

למה כדאי לכם להשתמש בחגורת הגברה?

  • העברת אינפורמציה – מול כמה אנשים אתם מדברים? בכדי להעביר את האינפורמציה בצורה ברורה שתחדור למוח של התלמיד או ללב (תלוי מה אתם מנסים להעביר) עליכם להישמע באופן ברור כאילו אתם מדברים בשיחת יחיד עם כל אחת מהנפשות בחדר. בעזרת חגורת ההגברה הקול שלכם ישמע באופן ברור, וכל מה שתנסו להעביר לא יוחסר, אפילו אם יהיו רעשים חיצוניים. 
  • בריאות הגרון – לדבר נכון זה לא דבר פשוט כמו שאתם חושבים, במיוחד מול קהל. יש סוגים שונים של אנשים, חלקם מדברים דרך הגרון וחלקם דרך הסרעפת. הדרך הנכונה ביותר לדבר מבלי לפגוע בקול שלכם הוא דרך הסרעפת, אבל זה דורש תרגול יום יומי. עליכם לסגל לעצמכם דיקציה ופרוייקציה כדי להבטיח שמחר הקול שלכם לא ייגמר, ולא תהיו צרודים. 
  • סיכון עבודה – אם לא תדברו נכון, ולא תשתמשו בחגורת הגברה יכול להיות ויגיע היום למחרת בו לא תוכלו להגיע לעבודה כי אין לכם קול. הסיטואציה הזאת יכולה לגרום לכם לאובדן העבודה, ולהכנסה נמוכה יותר. לצערנו, גם ככה שכר המורים לא בשמיים, ולא כדאי לכם לקחת אף סיכון. חגורת ההגברה מונעת מאמץ של מיתרי הקול וכך לא תפסידו אף יום בעבודה.

מה מיוחד בדרך 791PLUS של חברת Martin School?

דגם זה הוא למעשה חגורת הגברה נוחה מאוד, בלי עוד כבלים שיסרבלו אתכם מבחינה פיזית. בנוסף, מדונה האלחוטית של הדגם הזה פועל בטכנולוגיית UHF העובדת על גלי רדיו, ככה שלא תמצאו הפרעות חיצוניות, זמזומים או כל דבר שיכול להסיח את דעתכם. 791PLUS נועד לספק צליל ברור מאוד ונקי להפליא ללא עיוותי קול. בנוסף, דגם זה מגיע עם עוצמת קול 50 וואט, הדגם מתאים גם למקומות פתוחים וגם למקומות סגורים, לקהל קטן או גדול, ניתן לווסת את הקול בהתאם לכמות הקהל והמיקום. בלעדי, לדגם זה בלבד יש מנגנון ייחודי להפחתת פידבקים. כמו כן, יש אפשרויות מגוונות להפעלת המוצר כמו אודיו MP3 או כרטיס SD Micro או כונן מסוג USB ובנוסף גם חיבור בלוטוס. אחד הדברים החשובים בחגורת ההגברה הוא המשקל, דגם זה שוקל רק 300 גרם, הרבה פחות מכל סוג בידורית כזו או אחרת, וכמעט ולא תרגישו אותו על הגוף שלכם.

חשוב לציין, הדגם אמנם מיועד למורים ומרצים, אך יכול לשמש גם מדריכי כושר ומדריכות ספינינג. הספק העבודה של המוצר מגיע ל 15 שעות, תוכלו להשתמש במוצר ללא חשש שהבטריה תיגמר. בחלק מהמקומות מהם תרכשו את המוצר תקבלו הנחה אם אתם חברי הסתדרות המורים.

מפרט טכני

הערכה כוללת: מגבר אישי + קשת מדונה אלחוטית+ חגורת תלייה  + מטען כפול

דגם: 791Plus

עוצמה: 50 וואט

הספק עבודה: עד 15 שעות

מצבר מובנה: יש

חיבור ל-MP3/IPHONE: יש

נרתיק: יש

חיבור בלוטוס; יש

רדיו; יש

חיבור USB; יש

הקלטה; יש

משקל: 300 גרם

שנאי לטעינה: יש

מחיר: 1,595 ש”ח

נתונים נוספים: מנגנון מיוחד להפחתת פידבקים (שריקות)

מאפיינים ייחודיים: מדונה אלחוטית בעוצמה גבוהה במיוחד!

לסיכום

כל מומחי הסאונד ממליצים על חגורת ההגברה של Martin School דגם 791PLUS. כאשר תגיעו לחנות סאונד והגברה מקצועית תראו מולכם עוד מספר לא מבוטל של חגורות הגברה שיכולות להתאים לכם. עליכם להגיע עם הסיבה לכך שאתם צריכים חגורת הגברה, מה התקציב שלכם וכמה זמן אתם עומדים מול קהל ביום יום שלכם. אפשר להגיד לכל המורים והמרצים שזאת ההשקעה הכי משתלמת שתהיה לכם. חגורת ההגברה לא רק משפרת את הזמן שלכם בעבודה, היא גם גורמת לכם לחזור בסוף היום עם אנרגיות למשפחה שלכם ולחברים.