Posted on

לאיזה אירועים מומלץ להשתמש ברמקולים שקועים

הענף של הרמקולים הוא מאוד רחב, והוא כולל רמקולים מכל מיני סוגים. בין הסוגים הללו יש את אלו ששוקעים אל הקיר, ואותם בוחרים הרבה מאוד אנשים לשימוש פרטי כמו גם אל שימוש עסקי בתחום האירועים.

היתרונות של רמקולים שקועים

רמקולים שקועים בקיר– רמקולים אשר נמצאים במצב שבו הם שקועים אל תוככי הקיר הם כאלה שגם מתאימים לכל עיצוב של בית או אולם אירועים. הם משתלבים בצורה חכמה אל כל סוג של חלל, בכל גודל ובכל בחירה של רמקול שיכול להיות גדול או קטן, מרובע או מעוגל בעל עוצמה בינונית או גבוהה.

יוצרים סאונד היקפי – אם חושבים על זה קצת מבינים יותר את ההיגיון של פיזור רמקולים שקועים בחלל. הרי יש גבול לחלל שבו רמקולים בודדים יכולים להשיג חלוקה שווה מכל נקודה שבה אדם נמצא, והצבה של רמקולים באופן שמחלק את הסאונד בחלל כולו מביאה אל האזנה נעימה בדיוק ברמה שאליה התכוון בעל המקום.

רמקולים לכל אירוע

רמקולים, גם אלו השקועים אל תוך הקיר הם כאלה שמגיעים בעוצמות שונות, ולכן זה חשוב לקבל ייעוץ מקצועי מנותן השירות בחנות, כדי שהכמות של הרמקולים תהיה נכונה אל הגודל של החלל ואל סוג האירועים שאותם חוגגים. יש הבדל בין רמקולים שמיועדים עבור אירוע של ברית באולם שמחות ענקי לבין רמקולים שאותם מתקינים בקיר של בית פרטי לכל עת בה רוצים לשמוע מוזיקה בצורה נעימה.

מהיכן רוכשים רמקולים שקועים

לא בכל מקום יכולים לגשת ופשוט לבקש רמקולים שקועים וזה הכל. כמו בכל ענף ההגברה והסאונד יש כל מיני סוגים של רמקולים שקועים שמגיעים אל עלות שונה שיכולה להיות יותר נמוכה או יותר גבוהה. מכיוון שמדובר בכמות לא קטנה של רמקולים ככל שהחלל יותר גדול כך זה חשוב מאוד לשים את הדגש על רכישה של מוצרים של יצרנים טובים, כאלה שיקנו את הסאונד הכי טוב עבור אירועים וכאלה שימשיכו לתפקד באופן הזה גם לאחר אירועים רבים. יש לשים לב אל כתב האחריות ולוודא כי זה מקום שדרכו ניתן לטפל בכל בעיה במידה והיא מתעוררת, כדי שהאירוע יתבצע ללא כל עיכובים בשל פונקציה של רמקול תקול בנקודה אחת או יותר מכך.

שמים את הדגש על התקנה נכונה

התקנה של רמקולים אשר שקועים אל תוך הקיר היא כזו שמצרכה בקיאות רבה. מודע? כי הרמקולים לא יכולים להיות מותקנים בכל מקום, היא צריכה להיות מפוזרת על פני המחלל בצורה שתעניק סאונד איכותי וגם בצורה שלא תהווה כל סוג של סכנה של נפילה. זה לא מספיק לעשות את כל ההשקעה הזו של זמן וכסף עבור בחירת רמקולים שקועים מן הסוג הכי איכותי כל עוד לא ממשיכים עם היצירה של חיבור הרמקולים הללו על ידי אדם שמכיר את כל תקני הבטיחות ומתקין את כל הרמקולים באופן נכון וזהיר.