Posted on

מגברים ללהקות מקצועיות – ממקסמים כל צליל

נגנים מקצועיים, שמכירים את עולם המוזיקה ומבלים לא מעט זמן בחדרי החזרות, יודעים שהדבר הכי חשוב בכל עולם המוזיקה הוא השימוש בציוד איכותי. קשה מאוד להגיע לאיכות צליל חסרת פשרות אם אתם עובדים עם מגברים פשוטים יחסית שלא יכולים לתמוך בגיטרות החשמליות שלכם. מסיבה זו להקות מקצועיות ונגנים ותיקים, לא מוכנים לוותר על רכישה של מגברים איכותיים במקרה הצורך. נכון שלא תמיד עלויות המגברים אלו נגישות ונוחות לכל אחד, אבל כאשר מדובר על המקצוע שלכם ועל המוניטין שלכם, אתם ממש לא רוצים לקחת סיכונים ולהיתפס בעיני הקהל כנגנים לא מקצועיים.

מגברים ללהקות מקצועיות

מדוע חשוב לבחור מגברים איכותיים לגיטרות חשמליות

בבואכם לבחור את המגבר החדש לגיטרה שלכם, חשוב להתייחס לחמש נקודות משמעותיות שיכולות לשנות את הבחירה שלכם:

1. צליל יציב. לאורך כל ההופעה, אתם מביאים את הכלים שלכם, וביחוד את הגיטרות החשמליות שלכם, למצבי שיא ומעמיסים עליהן אקורדים רבים במהירות רבה. הדרישה לנגן בקצב הופעה שלמה לא יכולה ליפול רק על הגיטרה עצמה, אתם צריכים מגבר שיתמוך בגיטרה ויעביר את הצלילים בצורה מדויקת לרמקולים. אצלי לא יציב גורם לקהל לי תחושה של חוסר נוחות במקרה הטוב, ואפילו אכזבה במקרה הרע.

2. מנעד צלילים רחב. למגבר יש את התפקיד הכי חשוב בין כל המערכות הטכניות השונות על הבמה. המגבר חייב להעביר כל תו שאתם מנגנים, מנמוך ועד גבוה במהירות ובדיוק מקסימלי. מנעד הצלילים שיוצר את השירים המוכרים שלכם, חייב להישמר גם כשהמגבר עובד תחת לחץ גבוה מאוד.

3. תחזוקה נכונה של הגיטרה. כדאי לנגן על גיטרה חשמלית עם מגבר איכותי. כשאתם רוצים לבדוק עם כל מערכות הגיטרה שלכם עובדות, כולל המיתרים והכפתורים השונים, אתם חייבים להיעזר במגבר. בעצם המגבר הוא כמו טיונר, שעוזר לכם להבין האם יש צורך בתחזוקה לגיטרה או שהיא כשירה להופעה.

4. שיפור יכולות הנגן. נגנים צעירים שרוצים ללמוד את רזי המקצוע, ולהשתפר בנגינה על גיטרה חשמלית, יכולים להשתמש במגבר על מנת לחדד את יכולות השמיעה שלהם. כאשר אתם מנגנים צליל חדש או מבצעים שינוי בגיטרה שלכם אתם יכולים לחבר אותה למגבר וללמוד איך להקשיב לשינוי לאחר שהמגבר מבצע את פעולתו. כך אתם מרגילים את האוזן שלכם לתווים חדשים ולסגנונות מוזיקה חדשים.

5. התפתחות מוזיקלית. אפשר לשפר את יכולות שמיעה על ידי המגבר, אבל גם ובעיקר לפתח ברמה האישית את יכולות הנגינה שלכם. אם אתם רוצים לקחת את עצמכם לשלב הבא מבחינה מוזיקלית שווה להתנסות במערכת היחסים שבין גיטרה למגבר, ולגלות מה קורה כאשר אתם מבצעים שינויים קטנים והופכים את הצלילים לנעימים יותר לאוזן שלכם.

הופעה מקצועית עם מגבר מקצועי

הופעה מקצועית עם מגבר מקצועי

אתם לא מדמיינים לעצמכם הופעה של להקה מובילה בישראל או בעולם, בלי שיש להם את הציוד להעביר אליכם כקהל את המוזיקה. בדיוק מסיבה זו כאשר אתם תופסים את עצמכם נגנים מקצועיים אתם לא יכולים להפחית במשמעות ובחשיבות של ציוד הגברה מקצועי ואיכותי. אתם רוצים להגיע אלינו, לענק הסאונד ולבחור את המגברים המתאימים ביותר לכם של להקה שילוו אתכם ההופעות הקרובות ובשנות העיסוק שלכם במוזיקה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא התייעץ עם הצוות המקצועי שלנו, ולרכוש את המגברים שלכם. אנחנו כבר נדאג להביא את ציוד הגברה עד לחדר החזרות שלכם, ולהתאים לכם אותו בצורה מקצועית ולא פשרות. כך שאתם תוכלו להתחיל לנגן במהרה ובאיכות.