Posted on

מגפון קטן – איך בוחרים מגפון קטן ? [ דגמי מגפונים קטנים מומלצים מהיבואן ]

*** שימו לב ! חברת ענק הסאונד יבואנית של מגפונים ומערכות הגברה וכריזה (מכירה סיטונאית בעיקר), תוכלו לפנות אלינו גם לרכישה באופן יחידני של מגפונים (ראה כאן מחירון מגפון קטן)

מגפון קטן – איך בוחרים מגפון קטן ? מחירים של מגפונים קטנים ? דגמים מומלצים ?

תפקידו של המגאפון הוא לספק חיזוק והגברה קולית למטרות שונות.

איך ניתן לדעת שהמגפון שלך מתאים לאופי השימוש שלך? וכמה זה עולה לרכוש מגפון קטן ?

איך ניתן לזהות מגפון קטן שמתאים לנו?

רוב המגאפונים שתמצאו בשוק יהיו בעלי 5 וואט ועד 200 וואט. זה אולי לא נשמע כל כך עוצמתי וחזק בהשוואה למערכות הגברה מקצועיות, אך ניתן לשמוע מגפונים אלו (בעיקר בהספק וואט גבוה) גם לטווחים של מאות מטרים . 

אם תרצו מגפון המתאים לטווחים בינוניים בגודלם, תוכלו לבחור מגפון 40 וואט של חברת Proxtone, או עבור טווח גדול יותר,  מגפון של 80 וואט של חברת Proxtone ואף של 120W או 200W. אם יש ספק לגבי גודל הקהל או צורת הפריסה שלהם, עדיף לבחור מגפון גדול עם עוצמת קול גבוהה יותר כדי להיות בטוחים.

מגפון לטווחים מוגדלים

אם אתם מחפשים מגפון קטן, תאלצו לקנות מגפון עם הספק וואט נמוך.  יש מגפונים עם הספק גבוה יותר ,אך אינם קטנים ואלו מגפונים בעלי 80 וואט, 120 וואט, ו- 200 וואט, המתאימים בעיקר להפגנות ומקומות הומי אדם. אם אתם רוצים למשוך את תשומת הלב של כל מי שסובב אתכם ברדיוס של קילומטר, תוכלו לבחור במגפון העוצמתי ביותר של חברת Proxtone, מגפון בעל 200 וואט. 

מגפון קטן – לא רק עוצמה

מגפון קטן לא בוחרים רק לפי עוצמת הוואט של המגפון, אולם זה אחד מהפרמטרים הראשונים והחשובים שיש לבדוק. מלבד העוצמה, רצוי לבדוק את הנוחות של המגפון, משקל המגפון, והאם נוח להחזיק אותו ביד לאורך זמן. בנוסף, בדקו גם תוספים אחרים שיבטיחו את הנוחות של האוחז במגפון, לדוגמא,  כתפיית נישאה, אפשרות הקלטה, והפעלת סירנה, האם קיים מיקרופון נשלף שניתן באמצעותו להשאיר את המגפון על הכתף, ורק לדבר דרך המיקרופון הנשלף. 

כמה עולה מגפון קטן ?

מחיר המגפון משתנה בהתאם לגודלו. לדוגמא מגפון קטן של 10 וואט יעלה 110 ש”ח. מגפון קטן של 25 וואט יעלה כ-250 ש”ח.

מסקנות 

בחירת מגפון קטן צריכה להיות אינטואטיבית. עליכם לבדוק שהמקום באמת מאפשר לכם להתנהל עם מגפון ולא מערכת הגברה.