Posted on

מגפון קטן למכירה – איפה קונים מגפונים קטנים ? מה מחיר של מגפון קטן ?

מגפון קטן – האם שומעים אותו? איפה קונים מגפון קטן?

מגפון קטן… מה זה בכלל? האם הגודל משנה? אם אתם מחפשים מגפון, יש כמה דברים שעליכם לקחת בחשבון לפני שאתם מגיעים לחנות סאונד והגברה. המגפונים הקטנים הם מאוד פופולריים ויש להם יתרונות רבים, אבל הם לא מתאימים לכל אירוע. 

*** שימו לב אנו יבואנים של מגפונים וציוד הגברה וכריזה (מכירה סיטונאית בעיקר) כך שאם יש לכם שאלות פנו אלינו ונעזור לכם בשמחה… חייגו אלינו 077-9300-621

*** לחץ כאן למחירון: מגפון קטן 

במה מגפון קטן עוזר לי?

המגפון עוזר לך למנוע שחיקה של הקול שלך מצעקות, המגפון הקטן הוא מגפון אישי. המגפון הקטן מלבד לכך שהוא מגביר את הקול שלך, הוא הופך את הגברת הקול לדבר הרבה יותר נוח. מגפונים שוקלים עד כ 10 ק”ג בממוצע, לא מצאנו מגפון ששוקל יותר מ 10 ק”ג.

המגפונים הקטנים הם הקלים ביותר, תוכלו למצוא מגפונים קטנים ששוקלים 2 ק”ג עם סוללות, ואפילו כאלה ששוקלים כמה מאות גרמים, לרוב אלו יהיו מיני מגפונים. המגפון הקטן יכול לשמש אותנו בצורה נוחה יותר, כמה אפשר להחזיק 5 ק”ג ביד שלנו? במקומות צפופים יהיה מאוד קשה להסתדר עם מגפון גדול, וגם איפה אפשר לאחסן אותו? הבחירה בין מגפון אישי קטן לגדול צריכה להיות לפי השיקולים הבאים: תקציב, מיקום, קהל. (ראה כאן מדריך לבחירת מגפון אישי)

תקציב רוב המגפונים הקטנים הם בעלי עוצמת וואט נמוכה יותר ולכן המחיר שלהם נמוך יותר. המחירים של המגפונים נקבעים בעיקר לפי שם החברה ולפי עוצמת הקול. מגפונים קטנים נעים בין 5 וואט ועד כ 30 וואט. כמובן, עבור מגפון 5-10 וואט תשלמו פחות בהשוואה למגפון 30 וואט. החברה המומלצת ביותר עבור מגפונים קטנים היא ProXtone, יש לה היצע מאוד רחב ומחירים מאוד נוחים.

מיקום – מגפונים קטנים מן הסתם פחות עוצמתיים. (ראה לדוגמא מגפון עוצמתי במיוחד) אם אתם עכשיו מתכוונים ללכת להפגנה בכיכר רבין (מקום חיצוני) עם מגפון של 5 וואט, סביר להניח שלא ישמעו אתכם בתוך כל ההמולה. מגפונים קטנים מתאימים להפגנות קטנות, למקומות מוסדיים שרוצים לעשות סדר, בתי ספר וכו’… 

קהל – הקול האנושי יכול להגיע לכ 10 עד 30 אנשים שיושבים בסמוך אליך בצורה ברורה. בעזרת מגפון 5 וואט תוכלו להגיע ל 50 איש לפחות במקום פתוח. המגפונים הקטנים מתאימים בעיקר למקומות סגורים ולכמויות קהל שאינן עולות על 150 איש (30 וואט יכול להסתדר עם זה). כמו כן, אם אתם הולכים להפגנה כפי שציינו, אין מצב שישמעו אתכם כשהמקום כולו מלא צעקות, לכן אם בשביל זה אתם רוצים מגפון, תצטרכו להשקיע יותר.

איפה קונים מגפון קטן?

המחירים של מגפון קטן מאוד נוחים, אבל זה גם יכול להיות מאוד מסוכן. כפי שציינו, אנו ממליצים לכם לבחור בחברת ProXtone לה יש את המגפונים הקטנים הכי משתלמים והכי אמינים. המגפון הקטן הוא מוצר רגיש יחסית ולכן צריך לדעת מאיפה לקנות את הדגם הנכון.

לכן, כדאי להגיע לחנות סאונד והגברה מקצועית שם תוכלו לראות את ההיצע הרחב של המגפונים ולבחון כל דגם ודגם לפי עוצמת הוואט והנוחות. יש מגפונים שונים הכוללים גם אפשרויות הקלטה, סירנה, צפירה ועוד תכונות מעניינות. שימו לב שהמגפון נוח לכם, בעל רצועה או ידית נשיאה נוחה. בשביל לחסוך בעלויות וודאו שיש סוללות נטענות ושאתם מגיעים לחנות סאונד והגברה מקצועית שהיא יבואן רשמי של המוצרים שלה, כך תחסכו את דמי התיווך שיש בחנויות רבות. אם כך, מגפון  קטן קונים רק בחנות סאונד והגברה מקצועית.

לסיכום

מגפון קטן הוא מוצר מאוד חביב ומתאים לסיטואציות מסוימות. שימו לב שאתם יודעים לעשות את הבחירה הנכונה, ושבאמת מגפון קטן יספיק לכם. יש מגפונים בגודל מיני, קטן, בינוני וגדול. המחיר בהתאם לגודל. מגפונים קטנים יכולים להיות מאוד עוצמתיים, הסוד הוא להתאים את המגפון לפי תקציב, מיקום וקהל.