Posted on

מגשימים לנגן הצעיר חלום ומקימים חדר חזרות ביתי

השקעת את מיטב כספכם על מנת להפוך את הילד שלכם לנגן גיטרות מקצועי. והנה, סוף סוף אתם מתחילים לראות שיפור משמעותי ביכולות הנגינה שלו. בשלב זה הילד מעוניין לבלות את מרבית הזמן שלו באימונים ורוצה אפילו להתחיל לנגן בגיטרה חשמלית. כל מה שחסר לו הוא מחרב פרטי בו ניתן יהיה לנגן ללא הפרעה ועם מינימום רעש לסביבת הבית. אתם יכולים לשלוח אותו למרכז הקהילתי הקרוב להתאמן, אבל כמו הורים רבים אתם רוצים לאפשר לילד לשכם לקבל את ההכי טוב. אז אתם בוחרים לאפשר לו ליצור חדר חזרות מקצועי מאחד מחדרי הבית שלכם. אבל רגע לפני שאתם רצים לקנות ציוד ולשפץ – לא כדאי לדעת בדיוק מה אתם צריכים לעשות?

מגשימים לנגן הצעיר חלום ומקימים חדר חזרות ביתי

חמשת חוקי הברזל לחדר חזרות מוצלח לילדים

בכדי להפוך את אחד מחדרי הבית שלכם לחדר חזרות מקצועי לילד אתם צריכים לפעול על פי חמישה חוקי ברזל:

פרטיות

 לרוב, ילדים מתקשים להתאמן אל מול אנשים אחרים. החשש מטעויות והפחד מכישלון גורמים להם להימנע לחלוטין ועשויים לגרום להם לנסיגה ביכולות. לכן, אם אתם יכולים, אפשרו לילד לבחור את החדר בו הוא מרגיש הכי בנוח. שם צרו לו חלל פרטי שיהיה רק שלו ויאפשר לו להשקיע זמן ומאמצים בתהליך הלמידה.

סביבה שקטה

על מנת לאפשר לילד להיות מרוכז מאוד, להשקיע שעות רבות באימונים ולאפשר לחיים האחרים בבית להתנהל כסדרם, אתם רוצים להבטיח שחדר החזרות הוא אזור נטול רעשים מבפנים וגם מבחוץ. התקינו דלת אטומה לרעשים ואם ניתן לשפץ את החדר באופן כללי הוסיפו חומרים מבודדים על מנת ליצור חדר שקט בבית שקט.

ציוד מקצועי 

רכשו לילד את ציוד ההגברה המקצועי לחדר חזרות שיכול להתאים לשלב בו הוא נמצא. אם מדובר על נגן צעיר, אין צורך להשקיע סכומים גדולים במגברים ורמקולים לגיטרות. אבל אם אתם לא בטוחים, אתם יכולים להתייעץ עם מוכרים מומחים ברשת החנויות של ענק הסאונד. אנו נציג לכם את כל המגוון הקיים ונאפשר לכם לבחור את הציוד שנכון ביותר לילד שלכם.

הגנה מחשמל

במיוחד כאשר מדובר על ילדים צעירים, אתם חייבים לעשות ככל יכולתכם על מנת להפוך את חדר החזרות לחדר מוגן בתחום החשמל. צמצמו עד כמה שניתן את החשיפה של חוטי חשמל וקבעו אותם לקירות החדר. כמו כן אל תחברו את המגברים ואת הציוד הטכני לכבלים מאריכים, זאת על מנת לצמצם אפשרות להתלקחות ושריפה. פעולות מנע אלו יכולות לשמור על רמת בטיחות גבוה בחדר ולספק לכם שקט נפשי.

הגבלת ווליום

ילדים בתהליכי גדילה הם ילדים רגישים יותר לנזקי רעש לאוזניים. לכן אתם חייבים לפעול בצורה אחראית ולהגביל להם את יכולות הווליום במגברים ובאוזניות. אם קשה לילד לשלוט בעצמו והוא רוצה לשמוע את הנגינה בעצימות גבוהה יותר, אתם יכולים להרגיל אותו להשתמש באטמי אוזניים על מנת לשמור על איכות השמיעה שלו.

יוצרים סביבה בטוחה ונעימה להתאמן בה

הרציונל בכל הנוגע לחדרי חזרות לילדים הוא ליצור מקום שיהי מקום בטוח גם ברמה הרגשית לילד וגם ברמה הפיזית. אתם רוצים לעודד את הנגן צעיר להשקיע את כל הזמן שהוא יכול בנגינה שלו, וזאת מבלי לסכן אותו או לפגוע לו בביטחון העצמי. לכן, חשוב מאוד לתכנן את החדר מראש, ויחד עם הילד על מנת להבטיח שהתוצאה הסופית תהיה לשביעות רצונו ותשרת אותו נאמנה לאורך השנים הקרובות.