Posted on

מדונה אלחוטית אמזון – האם כדאי מ-AMAZON ? האם יש בעיות בתדרים?

עדכון והסבר מקדים: בישראל קיימת רצועת תדרים ספציפית הייחודית לישראל (794Mhz-806Mhz) ומותרת רק בישראל ואסורה בשאר מדינות העולם. כך שמדונות אלחוטיות או מיקרופון אלחוטי או חגורת הגברה אלחוטית המיובאים לישראל, מיוצרים ונצרבים במיוחד עם תדרים חוקיים של ישראל עבור היבואן הישראלי.

אם אתם מזמינים סט אלחוטי (מדונה או מיקרופון), המוצר צפוי להיעצר במכס. תדרשו ע”י המכס להביא אישור יבוא ממשרד התקשורת עבור הדגם שהזמנתם. היות ומרבית המוצרים שנמכרים באמזון או Ebay אינם עומדים בתדרים המתאימים ואינם עומדים ב”חוקיות הייבוא”, סביר להניח שלא תקבלו “אישור משרד התקשורת”, ולכן המשלוח שלכם צפוי להיות מוחרם.

מיקרופון מדונה

מדונה אלחוטית מאמזון? האם כדאי? האם משתלם ? האם אפשרי?


מורים? מרצים? מדברים מול קהל? למה שתהרסו את הגרון שלכם, מיקרופון מדונה אלחוטית נוצרה כדי לאפשר לנו לדבר באופן חופשי יותר מול קהל, לשיר מול קהל מבלי לאחוז במיקרופון ואפילו לעשות ספורט תוך כדי. יש היום הרבה חנויות הגברה בארץ שמוכרות לנו דגמים שונים של המוצר, יש מגוון מחירים רחב מאוד למוצר ולעיתים ניתן לראות כי מבחינת מחיר רכישה באמזון היא יותר כדאית. האם עדיף לרכוש מדונה אלחוטית מאמזון?

יתרונות של רכישת מדונה אלחוטית מאמזון


מחיר

אמזון היא הפלטפורמה הגדולה ביותר כיום לרכישת מוצרים אונליין. המחירים עבור מדונה אלחוטית יכולים להיות זולים יותר מאשר חנויות בארץ. הרכישה באמזון מתחלקת למספר אופציות, רכישת מוצרים יש שנייה מאנשים פרטיים, רכישה של מוצרים במצב טוב, כאלה שדרוש תיקון וכאלה שמתאימים לחלפים. כמו כן, יש גם את החברות המוכרות שגם הן מוכרות באמזון.


מחיר משלוח

בניגוד למוצרים אחרים, המימדים והמשקל של מדונה אלחוטית מאפשרת לנו לרכוש את המוצר מבלי לשלם סכומי עתק עבור משלוח כמו במוצרים אחרים. בדרך כלל אמזון דואג למשלוח חינם כאשר אתם קונים ממחיר מסוים ומעלה. (אך שימו לב לבעיה בתחילת העמוד…)


מגוון 

אם יש לכם חברה ספציפית שאתם רוצים, היא תופיע באמזון. כיום, כל אדם שרוצה יכול למכור את המוצר שלו באמזון. החברות המוכרות ביותר הבינו שהן לא יכולות להישאר מאחור, ברגע שאמזון נכנסה בתור פלטפורמת מכירה, כך גם חברות שלא הכרנו נכנסו לתודעת הציבור והתחרות גברה.

חסרונות של רכישת מדונה אלחוטית מאמזון

תדרים 

המדונה האלחוטית עובדת בעזרת משדר ובעזרת מערכת תשדורת זעירה הנמצאת על המותניים שלנו בזמן השימוש. כדי שנוכל לשמוע כראוי צריך שהתדרים יהיו תואמים, מה שמעלה הרבה בעיות כאשר אנחנו רוכשים מוצרים מאמזון, 99.9% מהמדונות האלחוטיות שאנחנו נראה באמזון תהיינה עם בעיות תאימות של תדרים.

כך לדוגמא, גם אם תזמינו מדונה אלחוטית SHURE, או מדונה אלחוטית SAMAON על אף שמדובר באותו דגם בדיוק שנמכר אף בישראל, אבל התדרים הצרובים במשדר הם שונים.


התאמה

כמו שכבר ציינו, יש מגוון רחב של מדונות אלחוטיות. איך נדע איזו מדונה אלחוטית מתאימה לשימוש שלנו? נוכל לקרוא את המפרט הטכני ולשער איזה דגם מתאים לנו, או שנוכל להגיע לחנות פיזית המתמחה במוצרי סאונד עם דגש על ציוד הגברה מקצועי ולבדוק את הדגם בחנות. אם עכשיו רכשנו באמזון דגם ספציפי, אי אפשר להחזיר אותו כי זה לא מה שחשבתם…

תקלות

רכשתם מדונה אלחוטית מאמזון? מעולה. מה קורה כאשר המוצר לא עובד כראוי? למי פונים? אמזון היא חברה מאוד גדולה ומסודרת. שלא כמו בארץ, אי אפשר להרים טלפון לשירות הלקוחות ולקבל תשובה במקום. באמזון תצטרכו לשלוח מייל, להחזיר את המוצר לדואר ועצם לעבור פרוצדורה מייגעת עד שתקבלו את הכסף שלכם חזרה.
הנחות – חברי הסתדרות המורים? בארץ, בחנות הסאונד וההגברה “ענק הסאונד” תוכלו למצוא מגוון הנחות לחברי הסתדרות המורים עבור מדונה אלחוטית. כמו כן, באותה החנות שהיא גם יבואן רשמי תוכלו למצוא מחירים אטרקטיבים ביותר.

אז מאיפה נרכוש את המדונה האלחוטית?


ריכזנו עבורכם את כל החסרונות והיתרונות שאתם יכולים להיתקל בהם בזמן הרכישה. אנו ממליצים להגיע תמיד לחנות פיזית ולראות את המוצר במו עיניכם. אמנם המחיר באמזון משתלם, אך בשביל לקבל שירות אדיב, מובן ורכישה בטוחה כדאי להגיע לחנות בארץ. אם יש לכם אנגלית מעולה וסבלנות, רכישה באמזון יכולה גם היא להשתלם לכם, כמובן, יש לשים לב לכל האותיות הקטנות, לאיכות המוצר, לדגם מסוים אותו אתם רוצים, למצבו – חדש, יד שנייה והאם יש לכם עוד דמי משלוח. את שיקול הדעת תצטרכו לעשות בעצמכם, תמיד תדאגו לעשות השוואה כוללת ובסוף להגיע להחלטה שלמה.

המידע באדיבות: ענק הסאונד – יבואני ציוד הגברה