Posted on

מדונה לגננת – איך לבחור מדונה לגננת? מדריך 2023 + 3 דגמים מומלצים

אפשר לומר בביטחון מלא, שלא משנה על איזה צד אתה במפה הפוליטית, עדיין מה שקורה בגנים הוא על גבול הבלתי אפשרי. גננת אחת צריכה “להתגבר” ולשמור על 30 ילדים מלאי אנרגיה, לעיתים זה מגיע בליווי של סייעת לכמה שעות במשך היום. איך עושים את זה בלי לשחוק את הגרון? 

(ראה כאן את מחירון וקטלוג חגורת הגברה מדונה – הגדול והכי זול בישראל מהיבואן הרשמי)

שימו לב ! אנו יבואנים של חגורת הגברה ומדונות – מכירה גם לסיטונאים, חנויות דילרים.. וגם ללקוחות פרטיים במחירים הזולים בישראל.

כל גננת צריכה מדונה

המדונה היא למעשה חגורת הגברה. המדונה נועדה מתוך צורך של אמנים להרגיש חופשיים יותר על הבמה (בלי לאחוז במיקרופון), ובשביל אלו שצריכים להגביר את קולם למרות שהם לא מדברים בחללים גדולים, או לפני קהל גדול. תארו לכם מה זה לעמוד מול 30 ילדים, חלק בוכים, חלק צוחקים, חלק צועקים ואת צריכה להשתלט על כולם… בעזרת המדונה הקול שלך ישמע בכל רחבי הגן, וכך תוכלי לפקס את הילדים. ישנם סוגים שונים של מדונות, ולכל סוג יש את הייעוד שלו. יש מדונות שנוצרו בשביל אמנים, יש בשביל מדריכי כושר ומדריכי טיולים, ויש בשביל מורים וגננות. ריכזנו לפניכם שלושה דגמים מומלצים לגננות.

חגורת הגברה מדונה 671PLUS של המותג Martin School (קישור לעמוד מוצר ולרכישה)

חברת Martin School מציגה לנו מערכת אישית ניידת בעלת 35 וואט. נשמע עוצמה נמוכה? תתפלאו אבל, סביר להניח שלא תשתמשו בשיא העוצמה של המכשיר. דגם זה מיועד לגננות כיוון שהוא מאוד עמיד, חסין ללחות ומטיפות מים וכמו כן מאבק, כך שאם ובמקרה המוצר יגיע לידיים של הילד, יש לו סבירות גבוהה לשרוד… המוצר מאוד נוח, בעל אוזנייה מרופדת ונוחה להנחה על האוזן, לא תרגישו בכלל את המדונה על הגוף שלכם.

המיקרופון המחובר למדונה הוא מסוג UHF העובד על גלי רדיו, ומעניק צליל נקי מרעשים וזמזומים. השימוש במוצר יכול להיות גם בתוך הגן עצמו וגם בחצר, הדגם מצויד בחופה אקוסטית על המגבר ששומר על איכות הסאונד בהתאם למקום בו אתם נמצאים. ועוד בונוס, אין צורך להטעין את המדונה יום אחרי יום, יש לכם בטריה חזקה שיכולה לעבוד 16 שעות ללא טעינה! המוצר מגיע עם נרתיק מיועד, שנאי לטעינה, חיבורים שונים וחוברת הפעלה. 

מפרט טכני

דגם: 671Plus

עוצמה: 35 וואט

הספק עבודה: עד 16 שעות

מצבר מובנה: יש

חיבור USB: אין

חיבור ל-MP3/IPHONE: יש

נרתיק: יש

משקל: 160 גרם

שנאי לטעינה: יש

מחיר: 1,190 ש”ח

חגורת הגברה מדונה 681PLUS של המותג Martin School (קישור לעמוד מוצר ולרכישה)

עוד דגם אהוב בקרב המורים והגננות של חברת Martin School – דגם 681PLUS. דגם זה הוא חלק מהסדרה שציינו מקודם, הוא מגיע עם שדרוגים שונים כמו אופציות שונות לחבישת רצועת המותן, אוזנייה מתכווננת, קליפ ששומר על חגורת המותניים, בידוד רעשים ועוד. משקל המוצר הוא רק 170 גרם, המוצר יושב בצורה מאוד נוחה על הגוף, וגם אם תרוצו אם תרקדו, עדיין זה לא יפגע באיכות הסאונד או בנוחות שלכם. עוצמת הקול של המוצר עומדת על 35 וואט, והספק ההעבודה של הבטריה הוא כ 15 שעות בכל טעינה מלאה.

חגורת הגברה מדונה זו מתאימה לפגישות עם כמות קהל קטנה ועד בינונית. חשוב לציין, דגם זה מתאים לא רק למורים ולגננות, אלא גם למדריכים, מאמנים, אנשי עסקים. אם תצאו לטיול עם הילדים, ובדרכים הכי חשוב לשמור על סדר – זה הדגם בשבילכם. הוא מיועד גם למקומות חיצוניים בדיוק כמו שמיועד לחדרים סגורים.

מפרט טכני

דגם: 681Plus

עוצמה: 35 וואט

הספק עבודה: עד 15 שעות

מצבר מובנה: יש

חיבור ל-MP3/IPHONE: יש

חגורה: יש

חיבור בלוטוס; אין

רדיו; אין

חיבור USB; אין

הקלטה; אין

משקל: 170 גרם

שנאי לטעינה: יש

נתונים נוספים: מנגנון מיוחד להפחתת פידבקים (שריקות)

מחיר: 1,215 ש”ח

חגורת הגברה מדונה 690 של המותג KMF (קישור לעמוד מוצר ולרכישה)

המותג KMF הוא מותג שלא מוכר כמו Martin School, אבל למרות זאת דגם 690 הוא מבין הדגמים היותר טובים שיש בשוק הגננות היום. דגם זה הוא בעל סוללת ליתיום 1800 מיליאמפר שיכולה להגיע להספק עבודה של 16 עד 25 שעות!

המדונה ניתנת לשימוש בהפעלת אודיו MP3 או כרטיס SD Micro או כונן מסוג USB. דגם זה יכול לנגן מוסיקה ולקבל קלט בו זמנית. עוצמת הקול היא אמנם רק 20 וואט, אבל זה בהחלט מתאים לגודל של גן ממוצע. כמו כן, משקל המוצר הוא רק 170 גרם, הוא מאוד נוח להרכבה ופשוט להפעלה. בנוסף, תקבלו כבל מותאם לשנאי לטעינה. דגם זה נועד לספק צליל סופר ברור, לא תקבלו כאן רעשי לוואי או זמזומים שונים. הדגם מתאים בעיקר לגננות ומורים, אך ניתן לשימוש גם אצל קריינים, מאמני כושר, בהתאם לגודל חלל החדר כמובן. 

מפרט טכני

דגם: 690

נגן USB: יש

עוצמה: 20 וואט

הספק עבודה: 25-16 שעות

מצבר מובנה: יש

חיבור ל-MP3/IPHONE: יש

משקל: 170 גרם

שנאי לטעינה: כבל מותאם

מאפיינים ייחודיים: מנגנון להפחתת פידבקים, USB

מחיר: 799 ש”ח

לסיכום

שלושת הדגמים יכולים להתאים לגננות, שלושתם יעשו את העבודה כראוי. עליכם לבחור מבין השלושה בהתאם לתקציב שלכם, לכמות הילדים בגן, וכמובן בהתאם לנוחות שלכם. היינו ממליצים לכם להגיע לחנות סאונד והגברה מקצועית, ולנסות בעצמכם את שלושת הדגמים. אנו בטוחים שכל חנות סאונד והגברה מקצועית ישמחו להראות לכם את ההפעלה של המוצרים ולהציע לכם את הדגם הנכון ביותר לכם. 

**שימו לב. כי ישם הבדל בין מדונה אלחוטית לחגורת הגברה, ולשימוש בגן מומלץ להשתמש בחגורת הגברה.