Posted on

מדונה למורים (חגורת הגברה) – הטבות למורים, עד 25% פחות !!!

חגורת הגברה מדונה – הטבות לחברי הסתדרות המורים

אין שום סיבה שתחזרו בלי קול בסוף יום לימודים, תפסיקו להרוס לעצמכם את הגרון! חגורת הגברה מדונה (מדונה למורים) נועדה בדיוק בשביל אנשים שאת רוב היום שלהם הם מעבירים מול קהל בהסברה. היום, כמעט כל מורה יעיד על כך שהוא לא מצליח לעבור את היום בלי לצעוק מספר פעמים – זה אחד נגד 20 פלוס תלמידים. בעזרת חגורת ההגברה תשמעו יותר טוב, תפעילו פחות את הגרון ותחזרו הביתה עם כוחות. בנוסף לכל זה, סידרנו גם הנחה לחברי הסתדרות המורים!

חגורת הגברה

זה לא מסורבל?

ממש לא! (בשונה ממערכת הגברה ניידת או בידורית ניידת) המגבר יושב לכם\לכן על המותניים בצורה שלא תבחינו בה בכלל. המיקרופון יהיה מחובר לראש שלכם באמצעות קשת זעירה וקלילה כאשר המיקרופון יהיה קרוב אל פתח הפה שלכם. אולי בפעם הראשונה או השנייה בה תלבשו את המוצר, טיפה תסתבכו, אך בפעמים הבאות תרגישו בזה כמו כל פריט לבוש אחר.

מה אם אני עובדת הרבה שעות ביום?

מעולה! בדיוק בשביל זה יש לנו דגמים מיוחדים של מדונות למכירה. הרבה מדונות (חגורות הגברה) עובדות לפי מספר שעות ועל טעינה. חלק נכבד יוכל לעבוד 4 שעות, וחלק אחר יכול להגיע ל 8 ואף 12 שעות ללא טעינה! כאשר אתם מגיעים אל החנות כדי לבדוק את הדגם הנכון לכם, חשוב לציין בתחילת הייעוץ כמה שעות ביום אתם עובדים, כמה הפסקות יש, ומה התקציב שלכם.

מה אם כמות התלמידים אליה אני מדברת משתנה מיום ליום?

יהיו ימים בהם תדברו מול קהל של 10 תלמידים ויהיו ימים שתדברו מול 40 תלמידים, לפעמים תצטרכו את חגורת ההגברה בתוך כיתה קטנה ולפעמים תצטרכו את החגורה ביום כיף מחוץ לבית הספר. את כל הדברים האלה אתם צריכים לדעת מראש ולהכין כאשר אתם באים לחנות. יש חגורות הגברה המיועדות רק לכיתות קטנות ולמספר תלמידים מסוים, יש חגורות שמתאימות לתנאי שטח ויש חגורות הגברה שמתאימות לשני הדברים יחד. לכן, חשבו עם עצמכם מתי אתם מתכננים להשתמש בחגורת ההגברה ובהתאם לכך התייעצו עם המוכרים בחנות שלנו. נשמח לתת ייעוץ והכוונה בבחירת המוצר, אל תהססו לעלות כל שאלה.

אני דווקא לא מרגישה עייפה בסוף יום הלימודים…

מורים צעירים ואנרגטיים לא ירגישו בסוף היום מותשים. אחרי שתהיו שנה או שנתיים בתחום, רק אז תתחילו לחוש בעייפות.

חוץ מזה, גם אם אתם לא מרגישים עייפים, אלו שמסביבכם מרגישים בירידת האנרגיה שלכם. רק תחשבו על זה, האם אתם יכולים לחזור הביתה אחרי יום עבודה ועוד להיות מספיק ערניים כדי להעניק לילדים שלכם את היחס שמגיע להם? לצאת איתם לגינה, לקחת אותם לחוגים וכו’… לא לעשות את זה כי צריך, לעשות את זה כי יש לכם את האנרגיות. אל תתנו לעבודה להפוך למרכז החיים שלכם, המשפחה היא מרכז החיים.

עם שכר המורים איך אתם מצפים שיהיה לי כסף לחגורת הגברה?

אמנם מדובר על הוצאה שיכולה להגיע לסכומים גבוהים (מספר מאות שקלים) אבל, ההוצאה הזאת היא חד פעמית. חגורות ההגברה הן לא מוצר שמצריך טיפול כל יום או תיקונים שוטפים… עם היחס הנכון ושמירה על המוצר, הוא ישמש אתכם לאורך זמן ממושך ובהחלט תרגישו הקלה כבר בימים הראשונים של השימוש. בנוסף,

מכיוון שאנחנו בחברת ענק הסאונד מכירים את הנושא מקרוב, חלקנו גם היינו מורים, חלקנו גרים עם מורים וחלקנו בנים של מורים, אנחנו יודעים כמה המקצוע הזה קשה ואינטנסיבי ושיש הרבה חוסר הערכה למקצוע, בדיוק בגלל זה, סידרנו לכם עד 25% הנחה על כל חגורות ההגברה! כאשר אתם מגיעים לחנות, הגיעו עם כרטיס הסתדרות המורים ותעודה מזהה ותוכלו להנות מכל ההטבות שאירגנו לכם!