Posted on

מדונה מומלצת למדריכים ולמרצים – דירוג 5 מדונות המומלצות ביותר 2023

מיקרופון המדונה המפורסם הוא מצרך בסיסי עבור מדריכים למיניהם. מדריכי כושר או ריקודים לא יכולים להחזיק מיקרופון ביד בזמן שהם מדריכים קבוצה ומבצעים תרגילים בעצמם. כך גם מדריכי טיולים, שלעתים צריכים את הידיים שלהם כדי להצביע על נקודות בשטח או כדי לטפס ולעבור מכשולים במדבר  ( המוצר המדויק למדריכי טיולים הוא: חגורת הגברה – ראו כאן ).

לכן, הם זקוקים למיקרופון שהם יכולים לענוד על הראש מבלי שיצטרכו לדאוג שייפול להם בזמן שהם בתנועה.

הביקוש למדונות איכותיות ואמינות גדול וכך גם ההיצע, אלא שקשה מאוד לא ללכת לאיבוד בתוך שפע הדגמים השונים שמציעים אתרי האינטרנט והחנויות. הבעיה העיקרית היא שמרבית האנשים לא מכירים את ההבדלים ולא יודעים מה המאפיינים והתכונות שהם צריכים לדרוש מהמדונה שלהם. וכאשר לא באמת יודעים מה לחפש – איך אפשר למצוא?

בדיוק בשביל זה עשינו לכם את העבודה והלכנו למצוא את 5 המדונות המומלצות ביותר למדריכים בשנת 2022.

[ ראו כאן את קטלוג מדונה אלחוטית הגדול והזול בישראל ]

 

1. מדונה אלחוטית Proxtone U-5298

חברת Proxtone היא מותג אמריקאי מוכר ואמין בתחום המדונות והבידוריות, המייצר כבר שנים ארוכות מוצרים נהדרים באיכות גבוהה.

היתרון הבולט של דגם ה-U-5298 מבית החברה הוא העובדה שמדובר במדונה ללא משדר גוף (בלפק). כל מי שאי פעם נתקל במדריך טיולים ודאי הבחין בקופסה הזו שמוצמדת לרוב לחגורה ומתחברת למדונה. מדונות רבות מגיעות עם משדר גוף, כאשר לעתים הוא עלול להכביד על מי שנושא על עצמו את המדונה. הדגם הזה מציע מדונה אלחוטית, איתה ניתן לוותר על המשקל המיותר הזה.

הצליל שלה נהדר וברור והמיקרופון שלה עמיד, שזהו עוד יתרון למדריכים שמסתובבים הרבה בחוץ ומעמידים את המדונה שלהם למבחנים רבים. כמו כן, בידוד הרוח ורעשי הרקע של המיקרופון מאפשרים למשתמשים בו לרוץ או להסתובב במקומות הומי אדם ועדיין להישמע חדים וברורים.

בחירה נפלאה למדריכי כושר וריקוד שצריכים לזוז הרבה ורוצים להחזיק על עצמם כמה שפחות משקל.

2. מדונה אלחוטית SHURE BLX14/SM31FH

חברת Shure היא אחת מהחברות המובילות בעולם הסאונד, המייצרת מוצרים רבים באיכות גבוהה, ממיקרופונים, דרך ציוד הגברה ועד אוזניות.

מיקרופון מדונה

מיקרופון המדונה מבית החברה עומד בסטנדרט הגבוה שהיא מציבה ומייצג אותה בכבוד. איכות הסאונד של המדונה הזו גבוהה במיוחד. בנוסף, היא נוחה לתפעול ולא מנסה להתחכם יתר על המידה – היא מגיעה עם מקלט ומשדר קליל עם אפשרות לשנות בהם תדרים בהתאם לצורך ולשטח.

המדונה מונעת רטיבות ועמידה בפני לחות, כך שאין סיכוי שזיעה תפגע במיקרופון, שזה כמובן יתרון משמעותי עבור מדריכי ספורט.

3. מדונה אלחוטית TRX Audio X4000-Pro

TRX Audio היא שם דבר בתחום המוזיקה והסאונד. החברה מגרמניה מייצרת ומפתחת מגוון מוצרים מקצועיים באיכות גבוהה.

ה-X4000-Pro לא יוצא דופן מהבחינה הזו. מדובר במיקרופון מדונה אלחוטי איכותי ומקצועי, ללא משדר גוף. הסאונד שלה משובח והיא עמידה ויציבה במיוחד, כך שאפשר לסמוך עליה גם בעת ריצות ארוכות ותרגילים מסובכים.

הדגם מגיע עם בורר תדרים, המאפשר למצוא תדר שיעבוד חלק כאשר יש הפרעות בסביבה. כמו כן, הוא קל מאוד להפעלה ותפעול. מתאים במיוחד למדריכים בזכות הקלילות שלו (כזכור, הוא מגיע ללא בלפק – משדר גוף) והעמידות שלו.

כיאה למדונה ברמה הזו, היא מגיעה עם בידוד רוח ורעשי רקע כך שניתן לקחת אותה החוצה בכל מזג אוויר ובכל תנאי סביבה וכלום לא יעצור בעדה.

4. מדונה אלחוטית Klark&Helmer 5196H

Klark&Helmer היא ללא ספק אחת מהחברות המובילות בתחום הסאונד וההגברה, עם מוצרים אמינים באיכות ורמת גימור גבוהות.

ה-5196H מבית החברה הוא מיקרופון מדונה אלחוטי נהדר, שמייצר צליל צלול וברור, בין השאר בזכות הפופ פילטר המובנה שמסנן רעשים ומנקה את הסאונד.

כמובן, המדונה מגיעה עם בורר תדרים ובידוד רעשי רקע ורוח. המבנה שלה קשיח והיא מגיע עם קליפס חזק שמונע ממנה ליפול ושומר עליה יציבה.

מתאימה במיוחד לשימוש בתנועה ובחוץ, בעת ריצה למשל כאשר יש הרבה רוח ורעשים מהסביבה. מצוינת עבור מדריכים מכל הסוגים.

 

5. מדונה אלחוטית TRX Audio X5000

מיקרופון מדונה נוסף מבית חברת TRX Audio, שאי אפשר שלא להמליץ גם עליו.

דגם ה-X5000 הוא מיקרופון מדונה אלחוטי עמיד ובאיכות גבוהה, שמספק צליל חד, רב עוצמה וברור – שלושת המאפיינים העיקריים שמדריכים דורשים מהסאונד של המדונה שלהם.

טווח הקליטה של המדונה רחב במיוחד, ניתן להתרחק איתה יותר מהרגיל ולהמשיך לשדר ללא בעיה. המרחק הגדול הוא יתרון גדול למדריכים שנעים הרבה ומתרחקים מהמקלט שלהם, בעיקר כשהקבוצה שלהם גדולה יחסית.

הדגם מגיע עם בידוד רוח ורעשי רקע, כך שהוא מתאים לכל מזג אוויר ולתנאי שטח שלעתים מדונות מהסוג הזה לא מצליחות להתמודד איתם.

 סיכום

בסופו של יום, המדונה היא כמו הקול של המדריך. לכן, חשוב לבחור אותה בקפידה. כדי לקבל מיקרופון שילווה אתכם במשך שנים ארוכות ולא יבגוד בכם באמצע אימון או טיול, חשוב להבין היטב את הצרכים שלכם לפני הרכישה וכמובן לקרוא על הנושא ולהכיר את הדגמים המובילים כיום בשוק.

חשוב לציין כי הדגמים הנ”ל מתחברים למערכת הגברה או בידורית או רמקול מוגבר.

ראו כאן קטלוג ציוד הגברה הזול בישראל.