Posted on

מה צריך לבדוק לפני שקונים ערכת קריוקי

מאז שהקריוקי התחבר אל ההתפתחות מבחינה טכנולוגית, נולדו להן ערכות של קריוקי ביתיות שנמכרות ממש כמו לחמניות חמות. יש אנשים שאר רוכשים לעצמם ערכת קריוקי ניידת בסיסית שאותה הם אוהבים להפעיל בטיולים מחוץ לבית, אבל השדרוג האמתי  הוא עבור עסקים קטנים וגדולים אשר נהנים מרמה גבוהה יותר של ביצועים כאשר קונים את הערכה הנכונה.

בודקים את האיכות

ברשימה של ערכות קריוקי יש כל מיני מותגים יותר ומוכרים פחות, וכל אלה גם כוללים תגי מחיר שהולכים ועולים ככל שמדובר בערכה יותר מקצועית עם רמה יותר עוצמתית של המגבר. המשוואה של ערכה שעולה יותר משמעה מוצר איכותי יותר היא לגמרי נכונה בתחום הזה של הסאונד, וכדאי שלא להתפשר על האיכות במידה וזה חשוב להשמיע מוזיקה במערכת ללא כל הפרעות ובאיכות סאונד שעושה את כל ההבדל גם ברמת ווליום הכי גבוהה שאפשר. ערכה מובחרת כוללת את כל אלה לצד רכיבים נלווים, ועושה את ההשקעה בה לדבר הכי משתלם מכל המובנים.

הסוגים של הערכות

ערכת קריוקי לשימוש ביתי – יש לא מעט אנשים שאוהבים ליצור ערבי קריוקי בבית שלהם. ערכות עבור שימוש ביתי הן כאלה שאינן מצריכות עלות כספית כה גבוהה, וכל אחד חופשי לבחור האם הוא רוצה להשקיע בערכה שעולה רק 300 ₪ כולל רמקולים או כזו שעולה 700 ₪ והיא בעוצמה יותר גבוהה. באופן כללי השימוש הוא די פשוט, ועם חיבור אלחוטי או דרך USB מעלים שירים למכשיר ונהנים משירה משותפת עם מעט חברים.

בידורית קריוקי ניידת – הערכה הניידת היא כזו שיותר מתאימה לשימוש שבו נוסעים ממקום למקום ונמצאים בתנאים שבהם לא בהכרח יכולים לבצע שימוש בערכה אחרת ויותר מקצועית. הערכה הניידת היא די בסיסית שמגיעה בכמה רמות של איכות כדי להתאים לחובבנים או למשתמש המקצועי שנמצא בדרכים.

ערכה לשימוש מקצועי – הערכה המקצועית היא כבר כזו אשר מצריכה בקיאות יותר גבוהה במאפייני שלה ועל מנת להשיג את השימוש ברמה שאותה רוצים. היא כוללת מאפיינים של חלקים אלחוטיים וכוללת גם מגברים יותר גדולים ועוצמתיים שמביאים אל תוצאות שמתאימות לאירועים רשמיים בהם יש קהל משתתפים רב יותר.

איפה קונים ערכת קריוקי

עד כמה שזה מפתה אולי לבצע רכישה של ערכת קריוקי במקום שבו יש מוצרים רבים לקנות מלבד מוצרי אודיו, זה תמיד חשוב וכדאי לרכוש מוצר במקום שלו יש את ההתמחות בעניין. כך רכישה של ערכת קריוקי עדיף כי תבוצע במקום שמוכר מערכות של אודיו והגברה וערכת קריוקי מגיעה שם במגוון רחב.

מתוך המגוון הרחב הזה יהיה ניתן לבצע את הבחירה בצורה הכי נבונה, ולהתחשב בכל הפרמטרים החל מן המחיר ועד למענה הכי טוב לכל הצרכים במקום שבו ישנו איש מקצוע שיודע לשאול את השאלות הנכונות ולכוון את הלקוח אל כמה מוצרים שעונים לכל הפרמטרים בצורה טובה.