Posted on

מה צריך לבדוק לפני שקונים ערכת קריוקי

קריוקי הוא דרך נחמדה להעביר את הזמן עבור חלק מן האנשים ודרך להתפרנס בכבוד ואף מעבר לכך עבור החלק השני. לשיר קריוקי יכול להיות דבר מאוד ממכר, והעדות הכי טובה לכך היא הכניסה של הקריוקי בצורה נכבדת אל כל רחבי יפן, כאשר כל יפני גדול וקטן שרים להם כל מיני להיטים מקומיים ובינלאומיים בחדרי קריוקי מסודרים שנמצאים ברחובות הערים ולהנאת כולם.

על מנת לשיר קריוקי צריכים לרכוש את המוצרים ההכרחיים שאליהם ניתן לצוות את האביזרים הנלווים, ולפני שעושים אחד מאלה זה חשוב לוודא כי יודעים מה לבדוק כדי לקנות את הערכה שהכי תתאים. מה כבר צריכים לבדוק לפני שרצים לקנות ערכת קריוקי? הנה מדריך קצר שיסכם את כל הדברים הכי הכרחיים.

מה כוללת הערכה

לא כל ערכת קריוקי היא כזו אשר דומה לאחרת, ועל מנת לוודא כי מקבלים בדיוק את מה שצריכים לערב קריוקי מקצועי או ביתי, יש לבדוק עם המוכרן ממה מורכבת הערכה. לרוב תהיה הערכה כוללת שני מיקרופונים, מיקסר, ודיסקים המיועדים לשירת קריוקי. יש כמובן גם ערכות מורכבות יותר אשר מאופיינות ביותר מאפיינים של רמקול מוגבר בעוצמה גבוהה ומיקסר עם הרבה יותר אפשרויות של אפקטים בחמישה ערוצים ולא רק שלושה. ככלל, ככל שהמחיר יהיה גבוה יותר- כך מה שמקבלים יהיה ברמה הרבה יותר טובה ויעניק שעות של הנאה בשירה של קריוקי שבה הדבר היחידי שמזייף זה הזמר…

איזה שימוש ניתן לעשות בערכת קריוקי

קריוקי כעיקרון הוא דבר שאותו ניתן לעשות בשתי דרכים עיקריות, ולכן יש גם כל מי סוגים של מערכות שאמורות לספק את הצרכים הללו באופן הכי מדויק.

האחת, היא על ידי ביצוע של ערב קריוקי מקצועי מול כמות גדולה של אנשים כאשר יש גם אביזרים נילווים כמו כמה מיקרופונים ואיכות גבוהה של רמקולים עם מסך שעליו מוקרנים השירים. דבר זה מצריך את הערכות שעולות אלפי שקלים.

השנייה היא עבור הקריוקי הביתי, שעבורו לא צריכים יותר מאשר ערכת קריוקי בסיסית או בידורית קריוקי ניידת, כאשר את ערב הקריוקי עצמו מבצעים בסביבה שהיא ביתית או כזו אשר נמצאת בשטח ואליה את ערכת הקריוקי הניידת מעבירים.

היכן עדיף לבצע את הקנייה

אם לא ממש בטוחים מה צריכים אלא רק ידועים כי עורכים ערב קריוקי ואוהבים לשיר, הדבר שיוביל את הרכישה בצורה הכי מיטבית הוא היועץ שנמצא בחנות של מוצרי אודיו והגברה, והוא זה שישאל את כל השאלות החשובות שאר בעזרתן הוא ידע איזו מן הערכות של הקריוקי תהיינה הכי מתאימה לשימוש על ידי כל לקוח בצורה אינדיווידואלית.

זה עדיף ומומלץ לבצע השוואה של המחירים לפני שמתקדמים אל מקום מסוים עבור הרכישה עצמה, ובמקרה הזה נעזרים באינטרנט כדי לברור את הדגמים ואת המחירים לפי כל סינון שאפשרי שם.