Posted on

מיקרופון אלחוטי Mipro או מיקרופון אלחוטי Shure? מיקרופונים מהיבואן מ-1185 ש”ח

מיקרופון אלחוטי Vs Mipro מיקרופון אלחוטי Shure?


לפני שקונים מוצר כלשהו חשוב לדעת מי היא החברה שעומדת מאחוריו? לחברה המייצרת יש השפעה רבה על בחירת הדגם. רבים נוטים לבחור במותגים על פני חברות אחרות, למה? כי זה מעניק להם יותר רוגע עם הקנייה. אם אתם חושבים לרכוש מיקרופון אלחוטי יש מספר חברות שדי זהות בתוצאות שלהן, החברות המובילות יהיו MiPro וחברת Shure. ריכזנו לפניכם את הדברים שעליכם לדעת לפני שאתם בוחרים את הדגם הרצוי.

*** שימו לב ! אנו חברת ענק הסאונד יבואנים של מיקרופונים אלחוטיים וציוד הגברה (מכירה סיטונאית בעיקר), תוכלו לפנות ע”מ לקבל עזרה ומחירים.

*** לחץ כאן למחירון:  מיקרופון אלחוטי

מה אנחנו יודעים על חברת Shure?


חברות אמריקאיות ברוב המקרים דואגות ליצור לנו מוצרים איכותיים מאוד אך מצד שני המחיר יהיה בהתאם. חברת Shure הינה חברת אמריקאית, התחום בו היא עובדת הוא ציוד הגברה מקצועי וסאונד איכותי מזה שנים רבות. סביר להניח שלא משנה לאיזה חנות סאונד והגברה תיכנסו, בארץ ובעולם, תמצאו שם את המוצרים של חברת Shure. חברת Shure מספקת לנו כמה סדרות שונות של מיקרופונים אלחוטיים:


סדרת SV

זאת הסדרה הכי פחות יוקרתית של החברה. על אף שאיכות הסאונד שלה גבוהה, היא פחות מתאימה למקומות מקצועיים. רוב הרכישות של סדרה זאת היא מאנשים שמעוניינים במיקרופון האלחוטי לצרכים שונים כמו קריוקי ביתי, אירועים מצומצמים ואולמות אירועים. הסדרה פחות מתאימה לשירה מקצועית על במות או קריינות.


סדרת PGA 

סדרה זו יותר יקרה אך יותר איכותית. לדעתנו, עדיין הסדרה הזאת פחות תתאים למקומות מקצועיים. אם אתם חובבי איכות ולא מוכנים להתפשר על המוצר שלכם על אף שהוא לשימוש ביתי, זאת הסדרה עבורכם. לסדרה זו יש עם עיצובים מאוד מרשימים, המיקרופונים האלחוטיים מסדרת PG די קלים ונוחים לאחיזה.


סדרת Beta

אם אתם קשורים איכשהו לעולם השירה, ההקלטות והבמות זאת הסדרה שאתם מחפשים. סדרה זו מאוד נפוצה באולפני טלוויזיה, בהופעות חיות ולמנחים. סדרת Beta היא סדרה יוקרתית של חברת Shure, אפשר להגיד שהכי יוקרתית.

סימן ההיכר של סדרת ה-BATA 58 הוא הסרט\גומייה הכחולה על קפסולת המיקרופון.


סדרת SM

סדרת מיקרופון אלחוטי SM זו נחשבת למבין היוקרתיות אצל החברה. בנוסף, לפי הסטטיסטיקה מסדרה זו נמכרים הכי הרבה מיקרופונים. מדובר על הסדרה עם המגוון הרחב ביותר של המיקרופונים האלחוטיים. סדרה זו מתאימה גם היא למקומות מקצועיים, למוסדות לימוד, להרצאות ולכל מי שמופיע מול קהל רחב ולא מוכן להתפשר על איכות הסאונד.


מה שמאפיין את חברת Shure הוא טווח המחירים הרחב שלה וזאת בגלל המגוון הרחב של המוצרים. כל מי שרוצה מיקרופון של חברת Shure יכול להשיג בכל מחיר שירצה, כמובן שהמחירים נקבעים על פי המפרט הטכני. חברת Shure גם מוכרת מערכות הגברה ניידות – שימו לב, לא משנה עד כמה המיקרופון האלחוטי שתרכשו יהיה איכותי, מבלי מערכת הגברה טובה המיקרופון לא ימצה את עצמו

חברת Mipro


חברת מיפרו בטייוואן בשנת 1995 על ידי צ’אנג סולומון. חברת מיפרו עברה הרבה טלטלות בדרך עד שהגיעה למקום בו היא נמצאת היום. אבל עכשיו היא נמצאת בשיא שלה, המיקרופונים שלה נחשבים למבין המבוקשים ביותר בעולם. גם לחברה זו יש מגוון די רחב של מיקרופונים אלחוטיים, וכמובן גם סטים של מיקרופון מדונה אלחוטי אך בהשוואה לחברה המתחרה, יש לה כמות נמוכה יותר. מבחינת טיב המוצרים, אין ספק שחברת MiPro נחשבת למבין הנחשבות בשוק. לחברה יש מספר סדרות נמכרות:


סדרת MH 

זו סדרת מיקרופונים אלחוטיים הנמצאת בטווח המחירים שבין יקר לבין זול, המחיר הוא בדיוק באמצע, המוצרים נמצאים ברמה טובה מאוד והביקורות רק חיוביות. סדרה זו היא הנמכרת ביותר של החברה לפן החובבני. אמנם מיקרופונים אלחוטיים של סדרת ACT איכותיים, אך עדיין לא מתאימים לאולפני הקלטות, במות גדולות וכד’. מיקרופונים אלחוטיים אלו מתאימים לפן הביתי, אם אתם מעוניינים להוציא שירים, או לשיר קריוקי ולהנות מאיכות גבוהה.


סדרת ACT

סדרה זו מעניקה לנו כל מה שרצינו במיקרופונים אלחוטיים, אמנם המחירים במעט יקרים, אך זה בגלל שהמיקרופונים של הסדרה הזאת מתאימים או לאנשים שלא מוכנים להתפשר על איכות או לאולפני הקלטות, מקומות מקצועיים, טלוויזיה הנחיה וכו’… טווח המחירים של סדרה זו יכולים להגיע גם לסדר גודל של 6,000 ש”ח ומעלה עבור מיקרופון אלחוטי.


שאר המוצרים

לסדרה זו יש עוד מיקרופונים אלחוטיים או מדונות אשר מתאימים בעיקר להרצאות ופחות לתחביבי שירה. מיקרופונים אלה לא יהיו בסדרות, אלה כבודדים. אם המטרה שלכם מהמיקרופון האלחוטי הוא רק בכדי להעביר מסר לקהל בצורה ברורה, ייתכן שתוכלו למצוא כאן את המיקרופון האלחוטי שיעשה את העבודה עבורכם.

לסיכום


איזה מיקרופון אלחוטי לבחור? של חברת Shure או של חברת MiPro? יש הרבה חברות בשוק, חלקן מוכרות לכם וחלקן פחות. אנו בחרנו לעשות השוואה בין שתי החברות המבטיחות ביותר. ההשוואה היא קשה, לשתי החברות יש מוצרים איכותיים וטווח המחירים נוח בהתאם למפרט הטכני. אם אתם מחפשים מיקרופונים אלחוטיים מקצועיים ופחות לפן הביתי, חברת Shure מתעלה בהרבה על חברת Mipro אך גם המחירים יותר גבוהים. אם אתם מחפשים מיקרופון אלחוטי איכותי לשימוש מקצועי, חברת Shure תעניק לכם את המבחר הרחב ביותר. וסיכומו של דבר שתי החברות מעולות וחשוב לנסות במקום את שתיהן, כך תדעו מה הכי נכון לכם.