Posted on

מכונת בועות סבון המדריך המלא

מכונת בועות סבון המדריך המלא

האירוע כולו מוכן אבל משהו מרגיש חסר? היום כבר אין אירועים בסיסיים, עלינו למצוא דרכים להפתיע את האורחים שלנו ולשדרג את האירוע, כדי שיזכרו אותו וידברו עליו רבות. אחת הדרכים לשדרוג האירוע היא דרך הוספת אפקטים לרחבת הריקודים ולאירוע עצמו. יש מגוון רחב של אפקטים וביניהם נמצאת מכונת בועות סבון, האפקט הזה מושך את העיניים ומוסיף רגש לרחבה. אם כך, מהי מכונת בועות סבון? ומה עליי לדעת לפני רכישה של אחד הדגמים?

לחץ כאן למחירון מכונת בועות


מהי מכונת בועות סבון?

על פניו המכונה נראית מאוד פשוטה, והיא אכן פשוטה להפעלה ונוחה למשתמש. המכונה בנויה כך שיש לנו מיכל אליו נשפוך את נוזל הסבון אותו ניתן לקנות בנפרד ועל ידי ההפעלה אנו מייצרים את הבועות. מכונת בועות סבון אינה כבדה ולרוב תהיה בעלי מימדים קטנים, כמו כן יש מכונת בועות סבון המחוברת לחשמל ומצד שני יש גם כאלו ניידות העובדות על סוללות. יש שלט אלחוטי שבעזרתו אנחנו מפעילים את המכונה, בחלק מהמכונות ניתן לבחור את המהירות או הכמות של הבועות אותן נרצה להוציא. 


שימוש ראשוני

תוכלו או לרכוש את המוצר הישר מחנות סאונד והגברה או להזמין את המוצר אליכם הביתה. כבר בשלב הראשוני ניתן לראות שאכן המימדים של מכונת בועות הסבון אינה גדולה, במיוחד כאשר מדובר במכונות הניידות שהן מתאימות יותר לבית ולא לפן המקצועי.

המתג הראשי נמצא ברוב המקרים בחלקה האחורי של המכונה, יש למכונת בועות הסבון שלושה מצבים: הפעלה שוטפת, כיבוי והפעלה בעזרת שלט אלחוטי שמגיע עם המוצר. בחלק הקדמי של מכונת בועות הסבון ניתן למצוא את גלגל בועות הסבון שהוא בעצם הדבר העיקרי במוצר שלנו, שם נמצא גם המפוח שמפזר את הבועות לפי בחירתנו.

כאשר מדובר במכונת סבון נטענת ניידת העובדת על סוללות AA, אז יש על המכונה ברגים ששומרים על מיקום הבטריות. בחלק גדול של מכונות הסבון גם קיים מתלה המחובר למכונה. לאחר שהבנו איך המכונה בנויה, אפשר להתחיל לתפעל את המכונה. מלאו את אגן הפלסטיק הקדמי של המכונה בחומר המייצר בועות סבון. לאחר מכן בחרו בין אחד משלושת המצבים שציינו למעלה, וכך תוכלו להתשמש במכונה ולהחליף בין מצבים. חשוב לציין, מכונות סבון ניידות לרוב לא יתאימו לפן המקצועי. 


מה מעדיף, לרכוש מוצר חדש? לרכוש מוצר יד שנייה? או בכלל לשכור מכונת בועות סבון?

הכל תלוי בבחירת הדגם. אם בחרתם בדגם שיתאים לכם לשימוש ביתי, סביר להניח שיהיה מדובר על דגם שאינו עולה הרבה כסף. אם כך, העדיפו לרכוש מוצר חדש ובטוח מאשר מוצר יד שנייה. אם מדובר על מכונת בועות סבון מקצועית שאמורה לשרת אתכם באופן יומי, תוכלו לבחור בין מוצר חדש ובין מוצר יד שנייה, את היתרונות שיש במכונה חדשה אנחנו יודעים, יש אחריות, אין פגמים על המוצר וכו’…

אם בחרנו לרכוש דווקא מוצר יד שנייה, העדיפו לרכוש את המוצר מחנות המתמחה באביזרים אלו, יש הרבה חנויות שמעניקות שירותי מכירה של יד שנייה. בדרך כלל, רכישה מאנשים פרטיים היא מפוקפקת יותר, בחנות סאונד והגברה תוכלו למצוא אנשים שיכולים לתת לכם את הייעוץ הנדרש ואת הבדיקה הנכונה לפני שאתם לוקחים את המוצר.

לגבי השכרה של מכונת סבון, אם אתם משתמשים במכונה באופן חד פעמי, פעם בשנה או חצי שנה, עדיף לכם יהיה לשכור מכונת בועות סבון מאשר לרכוש מכונה חדשה או יד שנייה ולשמור אותה במחסן, האבק יכול להרוס את המכונה וסביר להניח שלא נשמור על תקינות המוצר כמו שצריך.


מתי משתמשים במכונת בועות סבון?

רוב השימוש של מכונת בועות סבון יהיה באירועים משמחים, באולמות גדולים וקטנים כאחד. ברוב המקרים האפקטים שנראה יהיו או של מכונת בועות הסבון או של מכונות פיזור עשן. בדרך כלל האפקטים האלו יופיעו בזמן הריקודים ובזמן ריקוד הסלואו של החתן והכלה, או בכניסת חתן בר המצווה. כמו כן, יש גם מסיבות היום שנעזרות במכונות בועות הסבון. חשוב לציין, המכונות אינן מיועדות רב לאנשי המקצוע בתחום אלא גם לאנשים הפרטיים, ולכן המחירים למכונות פשוטות יותר נוח לכיס של הלקוחות.


איך נדע לבחור את הדגם הנכון?

הדרך הפשוטה ביותר לדעת איזה דגם אנחנו צריכים היא קודם כל לדעת מה גודל המקום בו אנחנו רוצים להתשמש במכונת בועות הסבון ובנוסף, כמה מוזמנים יש לנו? תוכלו לבחור לרכוש שתי מכונות קטנות או מכונת בועות סבון אחת גדולה ומקצועית. זכרו, מכונת בועות סבון ניידת ונטענת היא חלשה יותר ממכונה המחוברת לחשמל. הדרך הטובה ביותר היא ללכת למקום מקצועי ממנו אתם רוכשים את המוצר ולקבל ייעוץ מאנשי המקצוע שם, וודאו שאתם מעדכנים אותם בכל הפרטים הנוגעים באירוע אותו אתם מתכננים.

שימו לב שאתם לא קונים את המוצר מחנויות שאינן מבינות בתחום, סביר להניח ששם לא תקבלו את המידע אותו אתם צריכים ועוד סביר להניח שהמכונות לא יהיו מקצועיות שם.


לסיכום

יש הרבה דרכים להרים את האירוע שלנו, קטן או גדול. אחת הדרכים תהיה באמצעות אפקטים של בועות סבון. מכונת בועות הסבון היא מכונה שמאוד נפוצה באולמות אירועים, לרוב בזמן הריקודים נשתמש בה. יש מגוון רחב של מכונות בועות סבון, חלקן מקצועיות וחלקן מיועדות לאירועים קטנים יותר. תוכלו לבחור בין מכונה ניידת ונטענת ובין מכונה מחוברת לחשמל שהיא עוצמתית יותר.

הפעלת המוצר היא פשוטה וצריך בידע מקצועי לכך. יש למכונה שלושה מצבים בהם ניתן לשחק לפי הרצון שלנו. חשוב לרכוש את המוצר ממקום אמין, אפילו אם זה מייקר את המחיר במעט, רק שם תוכלו לקבל ייעוץ והכוונה מקצועית ועזרה בבחירת הדגם שהכי יכול להתאים לאופי האירוע שלכם.