Posted on

מכונת בועות סבון ניידת נטענת | יצאנו לבדוק…

בכל אירוע אנו רוצים אפקטים מיוחדים, לעיתים הם יקרים מדי או שלא מתאימים לאורח האירוע. לכן, חיפשנו מוצר שיכול לשמש את כלל האוכלוסיה ומתאים לכל כיס ולכל אירוע. היום נסקור את מכונת הבועות הניידת והנטענת של חברת EOP Stage Equipment.

מכונת בועות סבון ניידת נטענת | יצאנו לבדוק…

מה היא מכונת בועות סבון ניידת ונטענת?

בדרך כלל באירועים כמו חתונות ובת מצוות החוגגים רוצים לשדרג את הכניסה שלהם או את הריקוד שלהם. מכונת בועות הסבון בעצם מייצרת בועות סבון באופן שוטף עד גמר המלאי או עד ניתוק. המוצר מאוד נפוץ באירועים וכמו כן בהצגות. לרוב, המכונות דורשות הספק חשמל קבוע, אך במקרה שלנו המכונה עובדת על סוללות AA. ישנו שלט אלחוטי בכדי שההפעלה תהיה מהירה וקלילה, המכונה מבית היוצר EOP Stage Equipment קלת משקל ומאוד ניידת למעברים.

שימוש ראשוני

כאשר המוצר הגיע לידיים שלנו יכולנו לראות כבר לפני פתיחת האריזה שהוא לא גדול במימדים שלו, צורת המכשיר הוא ריבוע והוא קל משקל, המכשיר שוקל פחות מקילו להערכתנו. המתג הראשי נמצא בחלק האחורי של המכונה, ישנם שלושה מצבים, הראשון, הפעלה שוטפת, השני, כיבוי, השלישי, הפעלה דרך שלט אלחוטי (אותו אנחנו מקבלים עם המכונה). בחלק הקדמי של המכונה נמצא גלגל הבועות שהוא בעצם כל יסודו של המוצר וכמו כן גם שם נמצא המפוח שמפזר את הבועות בצורה אקראית. בכדי להכניס בטריות תצטרכו להסיר את הברגים מצידי המכונה. אם תרצו לתלות את המכונה, קיים מתלה המחובר למכונה.

אופן הפעלה

לאחר שהכרנו את המוצר על כל רבדיו ומיקמנו אותו במקום הנכון אפשר להתחיל לעבוד. עליכם יהיה למלא את אגן הפלסטיק הקדמי במכונה בחומר הבועות. לאחר שהחומר נמצא במקום המיועד שלו הפעילו את המכונה על אחד המצבים, העדיפו להתחיל בהפעלה קבועה ולאחר מכן שהכל עובד כמו שצריך תוכלו לשחק עם המצבים לפי הצורך שלכם.

למי מיועדת המכונה?

המכונה מיועדת גם לאנשים הפרטיים וגם למקומות מסודרים כמו אולמות אירועים, בתי ספר, הצגות וכו’…

שימו לב להתאים את חלל החדר לכמות המכונות, אם הנכם נמצאים באולם גדול תאלצו להציב שתי מכונות בכדי שהמוצר ישרת אתכם כמו שצריך. טווח זריקת הבועות של המכונה הוא בסביבות החמישה מטרים, אם אתם רואים שהמצב השתנה, בידקו שהבטריות אכן מלאות.

לסיכום

מכונות בועות סבון הינן מוצר מאוד נחשק היום, האפקט אותו המכונה מייצרת גורם לאירוע להיות אמיתי יותר ורגשי יותר. העלות החד פעמית הזאת אינה יקרה, בייחוד למקום מקצועי, זאת תוספת שראויה להיות בכל אירוע. היתרון במכונה הזאת מבית היוצר של EOP Stage Equipment הוא היכולת להיות ניידת ולא מסורבלת בין חוטים, המכונה עובדת על בטריות ולכן לא מייצרת מכשול עבורנו. בשימוש הראשוני אנחנו כבר יכולים להבחין שהמימדים של המוצר קטנים, והוא מאוד קל (פחות מקילו). למכונה שלושה מצבים, הפעלה שוטפת, כיבוי, והפעלה באמצעות שלט אלחוטי שמגיע עם המוצר. החלק העיקרי של המכונה נמצא בחזית והוא גלגל הבועות והמפוח. בנוסף, קיים מתלה למכונה.

חשוב מאוד לשמור על ניקיון המכונה, הימנעו ממקומות מאובקים ודאגו מדי פעם להעביר מגבון לח על המוצר. רק באמצעות תחזוקה נכונה של המכונה נגיע לקצה היכולות שלה ולאורך חיים ממושך.