Posted on

מסיבת אוזניות המלצות | איך זה עובד? מחירים? שווה להיכנס !

מסיבת אוזניות – איך זה עובד? מהם המחירים? מהיכן שוכרים אוזניות?

מה זה בכלל מסיבת אוזניות? אנו שומעים על הקונספט הזה אינספור פעמים אבל איך זה בדיוק עובד? האם זה באמת משתלם למפיקי האירועים לקיים אירוע שקט? מה אם אני לא אוהב את המוזיקה שיש כרגע? אם אתם מעוניין להקים מסיבת אוזניות ואני לא מפיק אירועים, למי אני פונה? האם כל אחד יכול? כמה שאלות אנחנו שומעים לגבי מסיבת האוזניות… באנו לעשות לכם סדר בבלאגן!

השאלה הראשית – מהי בכלל מסיבת אוזניות?

השם שלה די מאפיין את אופי המסיבה… כל אדם המצטרף למסיבה זכאי לקבל אוזניות אלחוטיות, לאחר מכן הוא ימצא את עצמו ברחבה ענקית או קטנה בה כולם רוקדים עם אוזניות. אפשר להגיד בכנות, די מוזר להסתכל על זה מהצד כאשר אנו לא חובשים בעצמנו את האוזניות. במסיבות מסוג זה אין צורך במערכת הגברה ורמקולים עוצמתיים אם בכלל. המוזיקה מגיעה לאוזניות שלה מעמדת הדיג’יי באמצעות משדר UHF בדרך כלל.

מה שיפה ושונה ממסיבות אחרות הוא שכאן ניתן לשנות ערוצים אם אנחנו לא אוהבים את השיר המסוים כרגע, ואפשר להנמיך ולהגביר את המוזיקה בהתאם לטעם שלנו. מסיבת אוזניות בעצם נוצרה במטרה שלא נפריע לאנשים סביב. אין דבר יותר מבאס מלהגיע לאירוע מסוים ולאחר כמה דקות המשטרה דופקת בדלת בבקשה לכבות את המוזיקה. מסיבת האוזניות יכולה להתקיים בכל מקום (כמובן שנדרשים אישורים שמאוד קל להוציא אותם), יש מדי שישי בירושלים מסיבת אוזניות ובעוד הרבה מקומות בארץ.

אני גם רוצה להקים אירוע כזה! איך אני עושה את זה?

תחילה מה שאתם צריכים הוא למצוא מקום בו תוכלו לקיים את המסיבה. עליכם לקבל אישורים מהמקומות הנדרשים בהתאם לאופי האירוע, כמות המשתתפים וכו’… לאחר שקיבלתם את כל האישורים, עליכם להגיע אלינו או לחנות סאונד והגברה מקצועית שם תצטרכו לבחור את החבילה המתאימה לכם. יש לכם שתי אפשרויות, לשכור את חבילת האוזניות, או לרכוש חבילת אוזניות בהתאם לתדירות בה אתם הולכים להשתמש בהן. אם זאת פעם ראשונה שלכם, כמובן שנמליץ לכם לשכור את המוצר ולא לרכוש. המחירים משתנים בהתאם לכמות האוזניות אותה אתם רוצים. המחירים נעים בטווח של 300 שקלים ועד כ 1,000 שקלים.

לפני שאתם מגיעים לחנות סאונד והגברה, עליכם לדעת במדוייק את כמות האנשים שמתכוונים להשתתף באירוע או לפחות את המקסימום אנשים שיכולים להגיע. אנו תמיד ממליצים ללקוחות שלנו לרכוש מספר זוגות אוזניות יותר מכמות האנשים, למקרים בהם האוזניה תישבר או שיגיעו אורחים נוספים. ב”ענק הסאונד” אתם יכולים לקבל שירות משלוחים וכמובן הדרכה מקצועית להפעלת האירוע. תוכלו לראות באתר את החבילות והמחירים ולבחור את מה שמתאים לכם

שימו לב!

אם המסיבה היא למטרות רווח יש לציין את כל השיקולים הכלכליים שלכם כדי לבחור בצורה קפדנית את החבילה המתאימה לכם וכמובן, כדי לדעת את המחיר אותו תגבו בכניסה למסיבה. עליכם לקחת בחשבון שיש לכם לשלם שכירות עבור המקום בו אתם תקיימו את המסיבה, די ג’יי, חבילת אוזניות, אישורים וכו’… אם אתם מקימים אירועים כאלה על בסיס קבוע כמובן ויש לכם קהל חוזר, כמובן שיהיה עדיף לכם לרכוש את האוזניות. זאת בתנאי שיש לכם מקום אחסון ראוי שלא יוצר בלאי במוצרים. 

איפה ניתן להקים מסיבת האוזניות? ולמי היא מתאימה?

אתם לא יודעים איפה הכי כדאי להקים את מסיבת האוזניות? מכיוון שמדובר על מסיבת אוזניות ולא מסיבה רגילה, יש לכם הרבה יותר אופציות הפתוחות בפניכם. תוכלו לעשות מסיבת רחוב, או מסיבה באולם שכור, תוכלו לעשות מסיבת טבע ובעצם כל מקום שעולה לכם בראש בהתנייה של אישורים. היתרון המשמעותי הוא שלרוב אין בעיות עם הקמת מסיבת אוזניות כיוון שאין הן מפריעות לציבור. מסיבת האוזניות מתאימה לכלל האוכלוסייה במגוון גילאים שונה. תוכלו למצוא בעיקר מסיבת אוזניות אצל הדור הצעיר יותר. ישנן מסיבות המאורגנות על ידי העירייה ומתבצעות במקומות הומי אדם. תוכלו למצוא גם מסיבות לדור הבוגר יותר, כיום גם בבתי אבות ישנן הפעלות הכוללות מסיבת אוזניות. כל מי שאוהב לרקוד וכל מי שאוהב מוזיקה יכול להנות משלל היתרונות של מסיבת האוזניות.

מסקנות

מסיבת אוזניות הפכה למבין המסיבות הפופולריות ביותר כיום. מסיבת האוזניות הייתה בגדר חלום בשנות ה 60, ולאט לאט החלום הפך למציאות. בעזרת קונספט זה אנו יכולים עדיין להישאר מיודדים עם השכנים שלנו ולהנות מאותו אפקט של מסיבה רגילה. יש לנו את אפשרות בחירת המוזיקה והווליום ולא צריך בכל פעם לצאת להתאוורר כיוון שהמוזיקה רועשת. מסיבת האוזניות נפוצה גם באירוע בת מצווה כאשר יש אוכלוסייה ממגוון גילאים רחב ולא כולם אוהבים רעש… עליכם לדעת לבחור בקפידה את מקום השכרת הציוד או רכישת האוזניות כדי לקבל תוצאות טובות לטווח הארוך!