Posted on

מסכי הקרנה במבצע – היכן קונים מסך למקרן במבצע?

מסכי הקרנה במבצעים – היכן קונים מסך למקרן במבצע?

מתכננים לרכוש מקרן בקרוב? עליכם לדעת את ההוצאות הכרוכות בכך. מלבד למקרן עצמו, על מנת שהוא ישרת אתכם על הצד הטוב ביותר, עליכם יהיה לרכוש בנוסף למקרן גם מסך הקרנה. יש עוד תוספים שמומלץ לרכוש למקרן אך הם פחות בגדר חובה מאשר מסך ההקרנה. איפה ואיזה מסך הקרנה מומלץ לרכוש?

** לחץ כאן ל: מבצעי מסכי הקרנה – המחירון המלא

** לחץ כאן ל: מבצעי מקרנים – המחירון המלא

** לתשומת לבכם: אנו יבואנים של מקרנים, מסכי הקרנה, ציוד סאונד ועוד.. (מכירה סיטונאית בעיקר, ולעסקים) תוכלו לפנות אלינו על מנת לקבל מחיר הכי זול בישראל למקרנים ומסכי הקרנה. פנה אלינו: 077-9300621

בחירת מסך הקרנה נכונה

בחירת מסך ההקרנה צריכה להעשות בשיקול לדעת בתיאום למקרן אותו רכשתם. מה זה אומר? עליכם לשים לב למספר דגשים במפרט הטכני של המקרן כדי לבחור נכון את מסך ההקרנה. עליכם לשים לב לגודל ההקרנה של המקרן. יש מקרנים שיכולים להגיע לגודל הקרנה של 300 אינץ’ ומצד שני מסך ההקרנה אותו רכשתם לא מגיע לגדלים כאלה, זאת אומרת שפספסתם הזדמנות להנות מחוויה של איכות קולנועית. יש סוגים שונים של מסכי הקרנה המאפשרים לנו לשלוט בגודל שלהם. קחו לדוגמא את מסך ההקרנה החשמלי. מדובר על מקרן המופעל בעזרת מנוע ועל ידי שלט, ניתן לבחור מתי לעצור את גלילת המסך ובהתאם לכך ובהתאם למספר הצופים להתאים את הגודל המתאים.

בנוסף, גם לעוצמת ההארה יש חשיבות בבחירת מסך ההקרנה. ייתכן ותבחרו מקרן עם למעלה מ 4,000 אנסי לומנס אך מסך ההקרנה עצמו לא איכותי מספיק והנראות לא אופיינית למוצר. כמו כן, צריך לבחור מסך הקרנה בהתאם לגודל החדר, יש מסכי הקרנה המגיעים לגדלים של 4 מטרים וכאלה שמגיעים אף ל 10 מטרים. יש מסכי הקרנה שהם קבועים – משמה, איפה שהצבתם אותם שם הם ישארו, לרוב צריך לקבע אותם. מצד שני, יש מסכי הקרנה שהם יותר ניידים וחופשיים כמו מסך הקרנה חצובה, ומסך הקרנה ידני. כמו שציינו, עליכם להתאים את השימוש שלכם למסך ההקרנה. אם אתם צריכים את מסך ההקרנה והמקרן למטרות לימוד ואתם עוברים בכל פעם כיתה, עליכם יהיה לבחור מקרן נייד ומסך הקרנה שמשקלו קל, ושהוא עצמו אינו גדול ויכול להיכנס לרכב, או מצד שני שיש לכם אפשרות נשיאה. 

איפה קונים מסך הקרנה?

כל חברה שמייצרת מקרנים גם מייצרת מסכי ההקרנה, המגוון רחב מאוד. לעיתים אנו נוטים להתבלבל מרוב שיש כל כך הרבה דגמים… עליכם תחילה לצמצם את הבחירה שלכם בהתאם  לסוג המקרן כמו שהסברנו מקודם, כך אתם חוסכים לעצמכם הרבה זמן והרבה התלבטויות.

עכשיו, גם לבחירת מקום הרכישה יש חשיבות רבה. חנויות סאונד והגברה הן מאוד נפוצות היום… יש הרבה אנשים וחנויות שאין להן כלל הבנה בנושאי ההגברה והסאונד וכל הנוגע למקרנים, ועדיין בוחרות להעניק שירותים כאלה. שם מן הסתם לא תקבלו את הייעוץ שמגיע לכם, סביר להניח גם שלא תקבלו מוצרים איכותיים. חנות מקצועית יודעת לבחור בקפידה את המוצרים שמגיעים לחנות שלה. ברשת חנויות הסאונד וההגברה “ענק הסאונד” תוכלו למצוא מגוון מסכי הקרנה במבצע. ואם זה לא מספיק, “ענק הסאונד” היא חנות סאונד והגברה שהיא גם יבואנית רשמית של המוצרים שלה, מה שמוזיל את המחיר בהרבה, זאת מכיוון שאין מתווך באמצע שגם הוא רוצה לקבל משכורת… לכן, אם אתם רוצים מחירים נוחים ומבצעים באופן קבוע, בחרו רק ברשת החנויות “ענק הסאונד”. 

אסור להתפשר!

יש שני דברים שאסור לכם להתפשר עליהם לאחר קניית מקרן איכותי. הדבר הראשון הוא כמובן מקום הרכישה, מקומות שאינם מתמחים בתחום זה תקבלו רק מוצרים עם בלאי גבוה, ודרך האינטרנט כלל לא משתלם להזמין – דמי המשלוח יכולים להגיע למחצית מסכום מסך ההקרנה עצמו!

הדבר השני שאסור לכם להתפשר עליו הוא מסך ההקרנה, המחירים לא זולים… אבל תסתכלו על זה ככה, זה כמו לקנות מחשב איכותי ומסך מחשב עם איכות נמוכה, לא תוכלו להנות מכל הכסף שהשקעתם במוצר עצמו אם תתפשרו על מסך ההקרנה. זכרו, מדובר על השקעה חד פעמית, למסכי ההקרנה מהמקומות המקצועיים אין בלאי גבוה בכלל, גם לניידים וגם לקבועים יש אורך חיים ממושך.