Posted on

מערכת סאונד ושמע למסעדה מהיבואן ! ציוד הגברה למסעדה | הכי זולים בארץ !

מערכת סאונד למסעדה – מה מתאים לכם?

כל מסעדה שמכבדת את עצמה חייבת להחזיק במערכת סאונד כדי להנעים את זמנם של הסועדים. למוזיקה יש השפעה רבה על אופי המסעדה, על נוחות הלקוח ואפילו על המחיר שתגבה עבור מנה. בין אם מדובר על מסעדת בפועלים ובין אם מדובר על מסעדת גורמה, מערכת הסאונד המותקנת או מערכת ההגברה צריכה להיות איכותית. איך בוחרים ערכת סאונד למסעדה?

פנה אלינו וקבל הצעת מחיר מהירה למערכת סאונד מקצועית לעסק שלך.

077-9300621

עיצוב

המערכת סאונד לא חייבת לשמש אתכם רק כמערכת סאונד וזהו… מה זה אומר? הרבה מסעדות בוחרות דווקא לפנות לקו העיצובי יותר. עדיין תצטרכו לרכוש ערכה איכותית, אבל תוכלו לשלב את צורת ערכת הסאונד עם הקו העיצובי של המסעדה. מערכת הסאונד רק יכולה להוסיף לכם עוד ביקורת חיובית. תוכלו לבחור לדוגמא ברמקולים שקועים שיכולים להיות בתקרה או בתוך הקיר, יש לרמקולים אלה צורות שונות וכמובן צבעים שונים. עיצוב המסעדה חודרת לתת מודע של הלקוח ומותיר טעם טוב.

איך למקם את ערכת הסאונד?

אוקיי, יש הרבה מסעדות שהן מאוד גדולות… אז מה עושים? ממקמים רמקול אחד עוצמתי בכניסת המסעדה וזהו? שימו לב טוב, כאן יש לשים דגש על בחירת המקום. אסור לכם לגרום לחלק מהלקוחות שלכם כאבי אוזניים מעוצמת הרמקול ומצד שני לחלק אחר שלא ישמע בכלל את המוזיקה. עליכם לפזר את הרמקולים באופן שווה באזורי המסעדה, מומלץ שיהיו במקום גבוהה. במסעדות אנשים באים בעיקר לדבר, אז תנו להם את האפשרות הזאת ואל תבחרו בערכות סאונד עם עוצמת וואט עוצמתית, כי הרי לא תשתמשו בה. רמקולים שקועים הם המומלצים ביותר עבור מסעדות, הן מבחינת מחיר, מקום ועיצוב. כמובן, אל תשכחו את הטבחים שלכם, אין דבר יותר כיף ואפקטיבי מלעבוד באווירה טובה.

כמה זה עולה לי? 

הכל תלוי בגודל המסעדה שלכם… אבל תתפלאו לדעת שדווקא אצל מסעדות, מחירי ערכות הסאונד אינם גבוהים. בניגוד לעולם המסיבות והברים, כאן אין חשיבות גדולה לעוצמת מערכת הסאונד, תוכלו לבחור גם בערכות חלשות יותר ועדיין לקבל את אותו אפקט. מה שחשוב כאן הוא האיכות. המחיר שתוציאו עבור כל רמקול בודד לא צריך לעלות על ה 1,000 שקלים. ככל שתקנו יותר סטים כך גם המחיר יירד. מומלץ כמובן להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני הבחירה הסופית שלכם.

איפה קונים ערכת סאונד למסעדה?

כאשר מדובר על עולם הסאונד, יש תמיד ללכת למקומות שמתמקצעים בכך. פנו לחנויות סאונד והגברה בלבד, יתר החנויות יציגו לכם אמנם מגוון של מוצרים, אך לא איכותיים. בחנויות סאונד והגברה תקבלו ייעוץ מקצועי וליווי עד לבחירת הדגם המתאים. שם גם תפגשו עם כל חברות הסאונד המובילות בעולם ותקבלו מוצרים עם חוות דעת קודמות. אם אתם רוצים לקבל את המחיר הנמוך ביותר, עליכם לפנות לחנויות הנחשבות ליבואן רשמי – חנויות שאין להן מתווך שרוכש עבורן את המוצרים אלא שהן עצמן המתווך.

לסיכום

יש הרבה דגשים שיש לשים לב אליהם בבחירת מערכת הסאונד למסעדה. אם זאת, מדובר דווקא על ערכה משתלמת ובהחלט פשוטה להחלטה. הדבר הכי חשוב הוא למקם באופן חכם את מספר הרמקולים שיש, כך שכל לקוח יוכל להנות מהחוויה בצורה מושלמת. זכרו להתאים את הקו העיצובי של המסעדה לעיצוב של הרמקולים אותם בחרתם. מערכת סאונד למסעדה בוחרים רק בחנויות סאונד והגברה ולא במקומות אחרים. שימו לב שיש אחריות על המוצר, אין צורך ברכישת בידוריות, יספיק לכם רמקולים מוגברים כדי להנעים את האוזניים של קהל הלקוחות שלכם במסעדה.