Posted on

מערכת סאונד לבית כנסת – מערכת הגברה או רמקולים שקועים?

מערכת סאונד לבית הכנסת עם רמקולים שקועים או מערכת הגברה מקצועית ? מה מומלץ ומה עדיף?

מערכות הגברה לאירועים שונים בבית הכנסת:

מנסים לאתר מערכת ציוד הגברה מקצועי שתוכל ללוות אתכם באירועים שונים במהלך השנה בבית הכנסת? על מנת להשיג אירוע מכובד שמהלכו ינוגנו שירים ומנגינות, דרשות, מזמורים וברכות, מהאירועים הקטנים והאינטימיים והמשפחתיים ביותר בעל עשרות בודדים של מוזמנים ועד לאירוע בעל סדר גודל של מאות מוזמנים לרחבת בית הכנסת, חשוב לדעת מספר דברים על העולם הנרחב של מערכות הגברה מקצועיות.

מערכת הגברה מקצועית ניתן למצוא בכל עסק המתעסק בהפקות אירועים שונים, את בתי העסקים הללו ניתן יהיה לאתר כמעט בכל עיר בישראל, עסק זה יספק לכם מגוון רחב של ציוד שיכול להתאים לאירועים שונים שמתקיימים לאורך השנה בבתי הכנסת. החל מאירועי ברית,  מסיבת הבר- מצווה ועד לאזכרות, כנסים ושיעורי תורה.

מערכת סאונד עם רמקולים שקועים בקירות בית הכנסת בלי שנשים לב אליהם:

ישנם שני סוגים בשוק הגדול של מערכת הגברה מקצועית הכוללים מערכת סאונד עם רמקולים שקועים לבין מערכת הגברה מקצועית. אם נתמקד במערכת סאונד עם רמקולים שקועים חשוב שנדע כי רמקולים שקועים הם למעשה רמקולים הפועלים מתוך שקעים המותקנים בתוך קירות בית הכנסת  עצמם, וכתוצאה מפעולה זו , איכות הסאונד נשמע הרבה יותר איכותי,  שמעניק שיפור ניכור באיכות השמע במהלך שירים שיתנגנו במהלך האירוע בבית הכנסת או דרשות שיושמעו.

מערכת סאונד עם רמקולים שקועים תוכל להעניק סאונד מקצועי לחלל בית הכנסת וגם כמובן זהו יתרון משמעותי שניתן להתקין רמקולים שקועים למעשה בכל קיר שנרצה, ממש לא חשוב אם הקיר הוא מגבס ואף בטון, ומה שקורה בעצם בחלל בית כנסת, שישנם גם קירות בטון וגם קירות גבס, ולכן רמקולים שקועים בתוך בית הכנסת הנעשים באמצעות חיבורים שונים לרמקולים. פעולה הנעשית באמצעות קידוח אסתטי המשאיר את התקרה או את הקירות חלקים ונקיים.

חשוב רק לקחת בחשבון כי קירות בית הכנסת, ברוב המקרים הם גדולים בעלי תקרה די גבוהה, לכן הכי חשוב לבחור גודל רמקולים שקועים די גדול, על- מנת שינתן תוצאה איכותית, חזקה יותר עם סאונד מקצועי.

מערכת הגברה מקצועית זמינה לכל מקום:

לעומת זאת, ניתן למצוא מערכת הגברה מקצועית לא פחות. ישנו מגוון לא קטן של סוגי ציוד שונים כמו מערכות הגברה, רמקולים או מיקרופונים אלחוטיים שונים או אפשרות של מדונות ניידות,  בידוריות או ערכות קריוקי שונות וציוד נלווה של כבלים, מתאמים, סטנדים או גופים אחרים שיעניקו חוויה מקצועית לא פחות בכל אירוע שלא יהיה בחלל בית הכנסת. כל הציוד הנרחב הזה יוכל להעניק לכם סאונד טוב ואיכות מקצועית בכל אירוע שרק יהיה בבית הכנסת עצמו – מאירוע קטן ומצומצם לאירוע גדול עד מאות משתתפים באזור בית הכנסת שיוכלו ליהנות משירים, הרצאות, כנסים,  ברכות וטקסים שונים. גם כאן, חשוב מאוד לרכוש מערכת הגברה מקצועית שתוכל לענות לכם על מספר נקודות.

מכיוון שישנה אפשרות לחזות אילו סוגי אירועים יהיו בבית כנסת במהלך הזמן, אך לא ניתן לחזות מספר מוזמנים, חשוב שתיקחו בחשבון כי מערכת כזו אמורה לספק החל מאירוע מצומצם מאוד בעל עשרות מוזמנים לאירוע די – גדול שיכול להכיל גם מאות מוזמנים. ההתאמה הזאת צריכה להיות שקולה כדי ליצור איכות טובה ונעימה לאוזן לכל אירוע שלא יהיה. גם לגדול ביותר וגם לקטן ביותר. כמובן ששני סוגי מערכות ההגברה הללו מהוות אופציה טובה לשלל אירועים, כנסים, חגיגות או הילולות. אך עדיין צריך תמיד לבדוק איזה סוג חלל ברשותכם ואיזו מערכת סאונד תתאים לו באופן הכי מקצועי ובטיחותי.

טיפ מאיתנו:

מכיוון שמדובר במערכת די יקרה , על מנת שתמצאו ותרכשו ציוד מערכת הגברה מקצועית ככל הניתן, וכמובן באופן מסודר ומבוקר, בין אם מדובר במערכת סאונד של רמקולים שקועים בתוך קירות בית הכנסת או תקרות בית הכנסת, ובין אם מדובר במערכת הגברה מקצועית אחרת ולא פחות טובה. לכן כדאי יהיה עליכם לערוך סקר שוק נרחב. ומה שיצא מתוך סקר שוק זה , הוא שתוכלו לא רק לבדוק את המחירים השונים, אם כי גם להכיר דגמים וסוגים שונים ומגוונים ,  איכויות שונות ומגוון רחב של מחירים. הכול כדי שתגיעו לתוצאה אחרי שאתם אכן בטוחים שקניתם מערכת הגברה מקצועית ככל הניתן לבית הכנסת, וכמובן גם שלא וויתרתם על איכות ברמה טובה ואיכותית וכמובן שלא יצאתם עם חור בכיס.

במהלך החיפושים אחר מערכת הגברה מקצועית לבית הכנסת שבו תרצו להתקין את מערכת ההגברה, חשוב שתשמעו חוות דעת שונות על סוג מערכת ההגברה והסאונד שיוכלו להתאים לבית הכנסת שלכם. ובנוסף, חשוב שתגיעו מוכנים לסקר השוק, תדעו אילו סוגים של קירות יש בבית הכנסת, מהו הגודל של התקרה של בית הכנסת וכמה בית הכנסת מקום גדול וכו’. כי ברגע שתגיעו מוכנים עם כל הפרטים על קירות וגבהי הקירות של בית הכנסת, תוכלו להבין פחות או יותר מה הכי עדיף לכם לרכוש לאירועים השונים שיחולו בבית הכנסת במהלך השנה ועוד.