Posted on

מקימים להקה? בואו לקנות את ציוד המוזיקה האיכותי שלכם

בישראל כיום שוק המוזיקה המתפתח מייצר בכל יום מחדש עשרות רבות של הרכבים מוזיקליים מעניינים וחדשים. אם גם אתם הצטרפתם למהפכה ואתם רוצים להציג את הכישרון שלכם בפני כל הסובבים אתכם, זה אפילו לפרוץ ברמה הארצית, אתם חייבים להשקיע מראש ולתכנן את הדרך שלכם. הקמה של להקה היא הרבה מעבר לאסופת חברים שיוצאים לדרך משותפת אליי עבודה מקצועי שבסופו של דבר יכולה להניב לכם רווחים ולהיות המקצוע העתידי שלכם. מסיבה זו, אתם רוצים להשקיע בציוד מוזיקה איכותי כבר בשלבים הראשונים של הקמת הלהקה. עם בסיס מקצועי של כלי נגינה וציוד הגברה אתם יכולים לפרוץ לשוק המוזיקה הישראלית ולהיראות מקצועיים ומיומנים. לקחתי תפסו את עיניו של ציידי הכישרונות הצליחו לפרוץ בקלות לאוזן הישראלית ולקהל הישראלי.

בואו לקנות את ציוד המוזיקה האיכותי שלכם

חמישה פריטים שכל להקה צעירה חייבת להחזיק

בתור להקה צעירה בישראל, חשוב מאוד שתרכשו לעצמכם ציוד איכותי מחמש קטגוריות שונות על מנת להתחיל לצבור לעצמכם מוניטין מקצועי בתעשיית המוזיקה:

1. גיטרות קלאסיות מוגברות: גיטרות קלאסיות משמשות אותכם גם להופעות וגם להקלטות באולפן. כאשר אתם עובדים עם גיטרות קלאסיות איכותיות, אתם יוצרים מצלול עמוק יותר, שמספיק רבדים מקצועיים יותר במוזיקה שלכם. בשלבים הראשונים כלהקה אתם רוצים לצאת המקצועיים ביותר ולכן דווקא העומק של גיטרות קלאסיות הוא חשוב מאוד להצלחה שלכם.


2. גיטרות חשמליות: עם גיטרות חשמליות אתם מעבים את הטון המוזיקלי שלכם, ויוצרים צליל הרבה יותר חד שיאפיין את הסגנון המוזיקלי של הלהקה שלכם. לכן חשוב לבחור בגיטרות בעלות מנעד מוסיקלי רחב מאוד אשר מספק את כל הצרכים שלכם כנגנים פרטיים וכלהקה.

3. מגבר: מהרגע שרכשתם גיטרות חשמליות ללהקה שלכם, אתם חייבים לרכוש גם מגברים. השימוש במגברים הוא חובה מהסיבה הפשוטה שגיטרה חשמלית לא מייצרת קול ברור אם היא לא מחוברת למגבר. כאשר אתם מחברים את הגיטרה למגבר, יוצא הצליל בצורתו המקורית לאוויר העולם הוא משתלב ביחד עם התופים והפסנתר ליצירה מושלמת אחת. וזה בדיוק מה שאתם רוצים שאתם מקימים להקה חדשה.

4. מיקרופונים: המיקרופונים מאפשרים לכם לשוחח עם הקהל ולהעביר לו לא רק את השירים וקטעי המעבר אלא גם את התוכן שאתם רוצים לדבר עליו. לרוב ניתן לקנות מיקרופונים פשוטים יחסית בעלויות נוחות ללהקות צעירות. יחד עם זאת חשוב מאוד לשים לב שאתם קונים מיקרופונים באיכות פלט גבוהה מאוד שתשמור על רמה מקצועית.

5. רמקולים רצפתיים: באופן כללי הרמקולים מגבירים את כל מה שאתם מנגנים ושרים על הבמה ומעבירים את הצלילים לחלל האולם ולאוזני הקהל שלכם. לכן הרמקולים חייבים לשמור על איכות הצלילים זהה בכל שלב של ההופעה. אתם רוצים לבחור ברמקולים שיישמרו אתכם לאורך שנים ויעברו איתכם ממופע למופע בהצלחה יתרה.

הופכים את הלקה שלכם ללהיט השכונתי החדש

במיוחד אצל להקות צעירות הפריצה לאוזן הישראלית יכולה להיות קשה והדרך לפניהן עוד ארוכה. מסיבה זו אתם רוצים להשקיע את כל המשאבים על מנת לספק את הרושם הראשוני הטוב ביותר שאתם יכולים לחשוב עליו, ליצור לעצמכם שם של קבוצה מגובשת, בוגרת וראויה לתשומת הלב. תוכלו לעשות זאת על ידי ציוד מקצועי כמו גם על ידי כתיבה אומנותית ברמה גבוהה מאוד. כל מה שאתם צריכים לעשות כדי להציג מקצועיות מבחינת הכלים ולבחור בחנות ציוד הגברה מקצועית כמו ענק הסאונד, אשר תלווה אתכם החלמה צעדים ראשונים בעולם המוזיקה ועד ליצירת להקה מקצועית שראויה להצלחה.