Posted on

מקרן נייד CLX X9 – מה הופך אותו למקרן נייד המומלץ לשנת 2020 ?

מה הופך את מקרן נייד CLX x9 למקרן המומלץ לכם?

כיום אתם יכולים ליהנות ממגוון גדול של סוגי מקרנים ניידים אשר יספקו חוויה בלתי מתפשרת. מקרן נייד CLX x9 יבטיח לכם חוויה מרשימה עם יכולות הקרנה גבוהות הכוללות ייצוב ומיקוד אוטומטי, איכות הקרנה מהגבוהות ביותר, רזולוציית FULL HD, מערכות בלוטוס ואנדרואיד ואף רמקול מובנה ומקצועי אשר יספק לכם רמת שמע ללא פשרות כלל. קיימים פרטים טכניים נוספים במקרן החדשני אשר ללא ספק יגרמו לכם לבחור בו כמקרן הטוב ביותר עבור הצרכים שלכם.

מקרן נייד ULTRA HD-SMART TV התומך בטכנולגית DLP, של חברת CLX ישמש אתכם לכלל הצרכים בצורה הטובה ביותר ללא חשש מתמונות מטושטשות שאינן בהירות או צורך בשימוש רב בכבלים מאריכים. בעזרת הטכנולוגיות המתקדמות הנתמכות על ידי המקרן, תוכלו ליהנות ממגוון גדול של יתרונות באשר לתפעול המקרן.

בעזרת מקרן נייד CLX x9 תצליחו לחסוך לא מעט זמן ומאמץ בהתעסקות לוגיסטית.

נוסף על איכות התמונה הבלתי מתפשרת וכן על האפשרות לחסוך את נקודות החשמל אותן תאלצו לייבא אל מקום ההקרנה בעזרת כבלים מאריכים, הפונקציות המותקנות במקרן זה, כמו: USB, Wifi, HDMI, יאפשרו לכם להתחבר בקלות רבה ובאופן אלחוטי לסמארטפונים שלכם. יתרון זה משמעותי ובעזרתו תוכלו לחבר את המחשב הנייד והסמארטפון שלכם בין אם הוא תומך במערכת הפעלה ios של אייפון ובין אם הוא תומך במערכת ההפעלה Android.

גודלו הפיזי המזערי של מקרן נייד CLX x9 וכן משקלו אשר לא עולה על 420 גרם בלבד, יאפשרו לכם להפוך את המקרן הקטן והמתקדם למקרן נוח וקל במיוחד לניידות ממקום למקום. בשונה ממקרנים מעט ישנים יותר ופחות מתקדמים תוכלו לשאת איתכם את המקרן הזעיר לכל מקום ובעזרת כלל תכונותיו ויכולותיו תצליחו להקרין בקלות, ללא כל צורך בכבלים ארוכים וחיבורים שונים, את כל הנמצא על הלפטופ או הסמארטפון שלכם. לכן, אנשים רבים כיום בוחרים דווקא במקרן נייד זעיר זה על מנת להצליח ליהנות מרמת נוחות מרבית בשילוב איכות בלתי מתפשרת.

  • יש לציין כי מקרן CLX X9 , היינו המחליף של הדגם המוצלח X8, ואף עולה עליו באיכות ההקרנה וכן בשאר הפרמטרים.

מקרן נייד זעיר זה כולל סוללה עוצמתית ורמקול איכותי במיוחד

חשוב לציין כי במקרן נייד CLX x9 יש רמקול איכותי מובנה אשר יבטיח לכם רמת שמע מרשימה במיוחד. רמקול מובנה זה יאפשר לכם לכם לחסוך פרט נוסף בעת אריזת המקרן הנייד על מנת להקרין את כל העולה על רוחכם במקומות שונים ללא כל חיבור לחשמל. ניידות המקרן זהו פרט חשוב עליו לא מעט אנשים המתעניינים במקרנים ניידים שמים דגש.

במקרן זה תוכלו לקבל את החבילה הכוללת והמקצועית ביותר אשר תאפשר לכם לארוז כמה שפחות ולקבל כמה שיותר מאיכות התמונה, בהירות התמונה, עוצמת השמע ואיכותו. על כן במידה וחשוב לכם לפתוח אפשרויות הקרנה רבות במצבים שונים ללא כל צורך בחיבורים כלל וכן ללא כל צורך בהתפשרות על התמורה, ללא ספק מקרן נייד CLX x9 הוא המקרן הטוב ביותר עבורכם.

מקרן נייד CLX x9 מצויד בסוללה עוצמתית במיוחד אשר יכולה לספק לכם חווית צפייה באיכות הגבוה ביותר של עד כ – 3.5 שעות ללא כל צורך בחיבור חשמל כלל. אך חשוב לציין כי במידה ויש ברשותכם נקודת חשמל זמינה בקרבת מקום קיימת אפשרות לחבר את המקרן הקטן לחיבור החשמל ועל ידי כך לאפשר צפייה בלתי מוגבלת. הסוללה המובנית במקרן הנייד תספק לכם אפשרות להקרין בכל מקום שתרצו בעזרת הטענתה טרם מועד ההקרנה. וכמובן, מומלץ לא לשכוח להקרין על גבי מסך הקרנה ייעודי

על כן חשוב להקפיד להטעין את המקרן הנייד טרם יציאתכם למקום ההקרנה במידה ולא קיימות בו נקודות חשמל אשר יאפשרו לכם ליהנות מהקרנה לזמן בלתי מוגבל ללא כל צורך בשימוש הסוללה המובנית.

מקרן נייד CLX x9 כולל מגוון מערכות מתקדמות אשר יאפשרו לכם לחבר את הסמארטפון בעזרת בלוטוס בלבד ואף לגלוש באינטרנט!

חשוב לדעת ! במקרן נייד CLX x9 מובנית גם מערכת אנדרואיד חדשנית ומתקדמת כתוספת לכל המפרט העשיר המובנה במקרן המספק לכם מוצר ברמת האיכות הגבוהה ביותר. בעזרת מערכת אנדרואיד חכמה זו אתם יכולים לצפות בסרטים, לגלוש באינטרנט, לפתוח מצגות, לשחק ואף לצפות בתוכן יוטיוב ללא כל צורך במחשב נייד כלל! יתרון זה הינו משמעותי במיוחד ועל ידי שימוש בעכבר אלחוטי תוכלו להפוך את המקרן הנייד שלכם למערכת הפעלה של ממש הכוללת חיבורי בלוטוס וזיכרון של 8 GB. בבחירת מקרן נייד מתקדם ואיכותי CLX x9 אתם בעצם מקבלים את כל המערכות הדרושות על מנת ליהנות מצפיה מהנה, גלישה באינטרנט ואף יכולת לשחק במשחקים שונים באופן אלחוטי לחלוטין.

אורך חיי המנורה של מקרן נייד CLX x9 יאפשר לכם ליהנות מלא פחות מכ – 50,000 שעות הקרנה איכותיות ברזולוציית FULL HD 1920×1080. בעזרת טכנולוגיית DLP תוכלו ליהנות מרמת החדשות הגבוהה ביותר אשר תבטיח לכם מפרט עשיר במיוחד. עוצמת ההארה אף היא מרשימה כך שתוכלו להיות בטוחים כי תמונת ההקרנה תהיה בהירה ומוארת. עוצמת ההארה היא 1300 ANSI-LUMNES ומקבילה למקרן רגיל 2800AL. גודל התמונה אותה תוכלו להקרין משתנה מאוד על פי הצרכים האישיים שלכם ויכולה להגיע עד גודל של כ – 200′ בשיאה וכ – 10′ כתמונה מינימלית. אפשרות זו של תנועה בגודל התמונה המוצגת תאפשר לכם לעשות שימוש במקרן נייד CLX x9 למגוון גדול של שימושים שונים.

בעזרת שלט אלחוטי קטן תוכלו לתפעל את כלל יכולות המקרן מרחוק!

שלט אלחוטי קטן ומקצועי יאפשר לכם לתפעל באופן מלא את כלל יכולותיו ותכונותיו של המקרן הנייד CLX x9 וליהנות מרמת נוחות מקסימלית. טווח הקליטה של השלט הנייד מרשים במיוחד כך שתוכלו בקלות להפעיל את המקרן ממרחק.

לסיכום ניתן לומר ללא ספק כי מקרן נייד CLX x9 אמנם קטן במיוחד בגודלו הפיזי אך מציע מפרט עשיר ואיכותי במיוחד אשר יאפשר לכם ליהנות ממגוון פונקציות שונות ברמת האיכות הגבוהה ביותר. אודות לסוללה מובנית ומרשימה, מערכות בלוטוס, אנדרואיד ושמע מקצועיים תוכלו לצמצם את ההתעסקות הלוגיסטית בכל הקשור להקרנת כל העולה על רוחכם בכל מקום שהוא. מקרן CLX x9 יספק לכם חוויה מרשימה ומהנה במיוחד.