Posted on

מקרן BENQ TK800-M 4K – מה מיוחד בו? האם שווה קניה?

מה מיוחד במקרן Benq Tk800m

כל חברה המתמחה במוצרי אלקטרוניקה היום גם תציע לכם היצע מקרנים רחב. בין הדגמים השונים יש את המקרנים הפשוטים יותר שתפקידם הוא בעיקר להצגת מצגות והקרנות ללא צורך באיכות גבוהה ומהצד השני יש את המקרנים החדשים שכבר מחליפים את מסכי הטלוויזיה, מקרנים אלו מצויידים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, בין היתר איכות הקרנה 4K, טכנולוגיית DLP, WiFi ועוד… חברת Benq מציגה לנו מקרן שעוד לא ראינו כמוהו אצל החברות המתחרות. הכירו את מקרן Tk800m של חברת Benq:

מה מיוחד בדגם זה?


רוב המקרנים שנראה היום בשוק אינם מספקים לנו איכות שידור המתאימה להקרנת קולנוע ביתי. אבל כאן, ניתן לראות מקרן אלחוטי איכותי המספק לנו רזולוציה גבוהה, עוצמת הארה גבוהה שמתאימה גם למקרים בהם לא ניתן להחשיך את החדר כמו שצריך. עוד דבר שלא נפוץ אצל מקרנים אחרים הוא שבדגם זה יש אופציה של הקרנה בתלת מימד.

אחד היתרונות של מקרן זה הוא שניתן להגיע לגודל מסך עצום העומד על 300 אינץ’ ומתחיל ב 30 אינץ’. כמובן שלדגם זה יש גם את החסרונות שלו אך הם פחות בולטים – לדגם זה יש חיי נורה שאינם ארוכים כל כך (8,000 שעות). בדרך כלל נמצא מקרנים שיש להם חיי נורה של 10,000 שעות ומעלה. בדומה לדגמים אחרים גם מקרן זה מצויד בטכנולוגית DLP.

אמנם המחיר של המוצר יקר אך הוא גם מאוד חסכוני, יש רמקול מובנה כבר בתוך המקרן, מה שנשאר לכם לעשות הוא רק לרכוש מסך הקרנה מתאים ולהפעיל את המוצר. אם יש לכם נטפליקס או סתם בא לכם לראות סרט באינטרנט, במקרן זה יש גם אפשרות חיבור ל WiFi.


מפרט טכני

דגם: TK800m
טכנולוגיה: DLP
רוזלוציה טבעית: 3840X2160 4K
עוצמת הארה: 3000 ANSI LUMENS
ניגודיות: 1:10000
גלגל מנורה: 6 צבעים
תומך HD: יש
כניסת HD: יש
הקרנה ב-D3: יש
גודל מסך: 30 אינץ’ עד 300 אינץ’
יחס מימדים: 16:9
חיי מנורה: 8,000 שעות
רמקול מובנה: יש
משקל: 1.9
כניסות: VGA+S. VIDEO+RCA. HDMI.


האם המחיר שווה את הסחורה?


היום המחיר של הדגם הזה הוא כ 9,500 ש”ח. אם תרצו להוסיף עוד מסך הקרנה איכותי עליכם יהיה להוסיף עוד כמה מאות שקלים. אין ספק שמדובר על מחיר גבוהה, אבל עבור מקרן קולנוע ביתי תמיד תצטרכו לשלם הרבה. מקרן זה מציב רף גבוהה לכל המתחרים בתחום, יש לו אופציות שאין לאף מקרן אחר והמחיר בהחלט משתלם. אם אתם רוצים להקים קולנוע ביתי בבית, אל תתפשרו על המוצרים שלכם, מקרן זה של חברת Benq ישרת אתכם על הצד הטוב ביותר.

אנו ממליצים מאוד להשתמש עם סטרימר למקרן, כך תהפכו את המקרן לחכם, בעל יכולות לא מוגבלות.

למה חברת Benq בחרה לעשות דגם מסוג זה?


חברת Benq לקחה סיכון מאוד גדול כאשר היא הוציאה את הדגם הזה לאור, מדובר על דגם שהביקוש אליו הוא לא גבוה כמו דגמים אחרים. כמה אנשים כבר רוצים קולנוע ביתי? היתרון שיש בדגם זה הוא שהוא מתאים את עצמו למי שרוכש אותו. ניתן לשנות את גודל ההקרנה, החל מגודל של מסך מחשב קטן ועד לגודל של מסך קולנוע ענק. חברת Benq חיפשה מוצר שיהיה נגיש לכולם, שיהיה יוקרתי אך באותה פעימה גם פשוט ונוח להפעלה. אין ספק שהחברה הגיעה ליעד אותו היא הציבה לעצמה. כיום, דגם Tk800M הוא מבין הדגמים המבוקשים ביותר בתחום הקולנוע הביתי.

*** לחץ כאן למחירון מקרנים

*** לחץ כאן למחירון מקרני BENQ

*** לחץ כאן למחירון מסכי הקרנה חשמליים