Posted on

מקרנים אמזון – האם כדאי לקנות מקרן מאמזון ?

האם כדאי לקנות מקרן באמזון? והאם זה משתלם?

כל הזמן אומרים לנו שיותר משתלם לרכוש את המוצרים שאנחנו רוצים דרך אמזון – “המחירים בארץ יקרים”, “אין שירות טוב”, “המוצרים מזויפים בארץ” ועוד אלף ואחת סיבות… האם כל הדברים נכונים? לא. אין סיבה להכחיש, יש מוצרים שמבחינת המחיר יהיה משתלם יותר לרכוש באמזון, חלק מהמקרנים בהחלט זולים יותר ברשת המסחר – אמזון. ולעיתים אף הפוך בו תמצאו דגמים שונים של מקרנים זולים אף יותר מאמזון, לצד יתרונות נוספים.

יתרונות ברכישת מקרן דרך אמזון

  • מחיר – כאשר מדובר על מקרנים בעלי מימדים קטנים, ומשקל נמוך, מחיר המשלוח אינו יקר מדי. המחיר של המוצר עצמו גם כן יהיה זול יותר במעט כאשר אתם רוכשים דרך אמזון. חשוב רק לבדוק שאכן מדובר על מוצר חדש השייך לחברה ולא לאדם פרטי או מתווך. שימו לב, אם אתם חושבים על רכישה של מוצר אחר, הסתכלו תמיד על המשקל ועל הגודל של המוצר – בהתאם לפרמטרים האלה נמדד המחיר אותו אמזון גובים.
    איך יודעים מה המרחק שצריך להיות בין המקרן למסך?
  • משלוח מהיר – אם תרצו לקבל את המוצר תוך מספר ימים בודדים, תוכלו לבקש משלוח אקספרס, כמובן שמדובר פה על העלאת מחיר משמעותית בהתאם למוצר. לפעמים נגיע למצבים בהם נשלם כמחצית ממחיר המקרן עבור המשלוח. משלוחים לישראל תמיד יקרים יותר כיוון שאין מחסנים של אמזון בישראל.
  • מגוון – אין שאלה בכלל, באמזון ניתן למצוא את המגוון הרחב ביותר של המקרנים, בכללי, ניתן למצוא את המגוון הרחב ביותר של כל המוצרים. אמזון מאפשרת לכל אדם להעלות את המוצר שלו למכירה. כל דגם שתרצו, יהיה שם, לטובה או לרעה.

חסרונות ברכישת מקרן דרך אמזון

  • חוסר ידע – אם אנגלית היא שפת האם שלכם, יהיה לכם הרבה יותר פשוט להסתדר באמזון. אמזון דורשת מכל אדם שמעלה למכירה את המוצר שלנו לפרט על כל פרטי המוצר, בין אם הוא חדש, ישן, מה המפרט הטכני שלו וכן הלאה… אם כבר בחרנו לרכוש מקרן שהוא מוצר יחסית יקר (לדוגמא המקרן הזה), עדיף שנדע כל דבר עליו לפני הרכישה, צריך לבדוק שהוא באמת מתאים לנו. יש אלפי סוגי מקרנים, כאלה שמתאימים למצגות וכאלה שמתאימים למשחקי הקונסולה החדשים ביותר…
  • משלוח – אם לא בחרנו משלוח אקספרס, ייתכן שייקח בין חודש לארבעים ימים עד שהמוצר יגיע לסניף הדואר הקרוב לביתכם. מדובר על משלוח שלא צריך להוסיף כסף עליו ורק ככה אולי מחיר המקרן יהיה משתלם לכם. בנוסף, זכרו שהמקרנים הם מוצרים מאוד עדינים, יש להם חלקיקים קטנים הדורשים יחס נכון. כאשר מדובר על משלוח כללי, אין יחס נכון למוצרים. אם עכשיו אנו, בתור בעלי עסק מזמינים מוצר, אנו מזמינים כמות מסוימת ובודקים שבאמת יש יחס נכון במשלוח, שהכל עטוף כראוי ובמקרה הצורך נוסיף גם כסף כדי לקבל עוד מעטפת למוצר. אמזון לא בודק כל מוצר לפני שהוא מעלה אותו למשלוח.
  • ניסיון – כבר ראיתם איזה דגם אתם רוצים? למה שלא תבדקו אותו בחנות? באמזון אין לנו את האפשרות הזאת. אם בחרתם דגם ושילמתם עבורו, לא תוכלו לקבל החזר במקרים בהם אתם לא מרוצים מהמוצר, במיוחד כשהוא עובד בדיוק לפי המפרט הטכני שלו. לכן, אין תחליף לרכישת המוצר היישר מהחנות.

מסקנות

יש הרבה מוצרים שמשתלם לרכוש מאמזון, מקרנים נחשבים לאחד מהמוצרים האלה. לפי המשקל של המקרן ולפי המימדים שלנו, אין צורך להוסיף תשלום נוסף עבור משלוח ואם נשווה בין רכישה דרך חנות או דרך אמזון, אמזון תציע לנו מחיר זול יותר במעט.

אבל אנחנו מפסידים הרבה דברים על הדרך, אנחנו לא נוכל לראות איך המוצר עובד ב”לייב”, אלא רק דרך סרטון ביוטיוב, לא נוכל להתנסות במוצר, ולא נוכל לקבל הכוונה על כל המוצרים הנלווים למקרן, בין אם מדובר על מסך הקרנה ובין אם מדובר על סטנד. לסיכום, אם אתם לא בקיאים בתחום, עדיף לרכוש את המקרן מחנות פיזית.