Posted on

מקרנים לכל דורש – ציוד ההקרנה המושלם לצרכים שלכם

בליבו של כל אירוע פומבי עומדים כמה אספקטים מרכזיים שמנהלים את האירוע ומושכים את תשומת הלב של קהל המשתתפים. לצד הטקסטים הכתובים והנעשה על הבמה עצמה, אין אירוע כיום שלא מלווה במצגת, סרטון או כל תוכן ויזואלי המוצג על מקרנים. יצירת תוכן נוסף או נלווה לנעשה על הבמה מאפשר לכם לשמור על קהל מתעניין כמו גם להעביר עוד מידע שלא ניתן להעביר במסגרת הנאמר על הבמה. על מארגני האירוע מוטלת האחריות להתאים את ציוד ההקרנה לדרישות האירוע ולהביא את חווית הצפייה לשיאה. מקרנים בגדלים שונים ומסכי הקרנה אשר מותאמים לכמויות הקהל הצפויות חייבים להילקח בחשבון בעת תכנון האירוע ולכן מומלץ להיעזר בחברת השכרה מקצועית שיכולה לתת לכם מענה מקיף ולספק לכם את הציוד עד למיקום האירוע המדויק בשעה הנדרשת.


השימושים הנפוצים ביותר למקרנים כיום


אם בעבר רק באירועים רשמיים נעשה שימוש בציוד הקרנה מקצועי, כיום התפוצה מתרחבת ויותר אנשים פרטיים פונים להשכרה. לכן, ניתן לראות מקרנים ומסכים מלווים אירועים כמו:

  • טקסים רשמיים – טקסי זיכרון, ימי חג ואירועים ממלכתיים שונים מוקרנים על גבי מסכים גדולים על מנת לאפשר לקהל הרחב לקחת חלק בהם. כיום מקובל מאוד בטקסים עירוניים לציון יום הזיכרון למשל, להקרין את שמות החללים על גבי מסך גדול במהלך הטקס המרכזי.
  • שמחות משפחתיות – בבר מצוות, בחתונות או בימי נישואין חשובים התקבעה המסורת המשפחתית להכין קליפ מיוחד המלווה את האירוע ומוקרן על גבי מסך. ככל ותשקיעו בקליפ מעניין וכמו גם במסך ומקרן מקצועיים – כך הצופים בקליפ יזכו לחוויית צפייה מיוחדת וחייה יותר.
  • בתי ספר – לכל טקס בית ספרי מלווה כיום מקרן אשר מציג סרטונים, קליפים ואת הנעשה על הבמה לאורך הטקס. כך כל ילדי בית הספר יכולים לראות את המתחרש על במה.
  • מופעים גדולים – מופעים מוזיקליים בעלי משתתפים רבים דורשים מקרנים ומסכים עצומים על מנת לשמור על עניין לקהל. לא כל רוכשי הכרטיסים למופע יכולים לראות את הבמה באותה הבהירות ולכן הצבת מסכים מאפשרת לקהל להיות מעורב במופע.
  • מסיבות ביתיות – מסיבות יום הולדת מושקעות הופכות מחזה שכיח יותר בשנים האחרונות. כחלק מהרצון ליצור מסיבה מושקעת, לא אחת מזמינים מארגנים המסיבה ציוד הקרנה מקצועי או רוכשים מקרן קטן ונייד על מנת לערוך ערב קריוקי או להציג סרטונים ותמונות פרטיות.

לא חייבים לקנות – אפשרויות השכרת ציוד הקרנה


כאשר אתם רוצים להציג סרטונים, או להפיק אירוע בו נדרש ציוד הקרנה אתם יכולים כמובן לרכוש את המקרן ואת המסך המתאימים לכם. אולם אם אין לכם צורך קבוע בציוד ההקרנה, כיום מאפשרות לכם חברות השכרת הציוד, כמו חברת ענק הסאונד להשכיר לתקופה קצובה את הציוד המתאים לכם. אתם יכולים להשכיר מסך הקרנה ומקרן באיכות גבוה אשר יגיעו עד לדלת הבית שלכם ביום האירוע ויבטיחו איכות גבוה של מצגות וסרטונים באירוע שאתם מתכננים. את ההשכרה אפשר לבצע מבעוד מועד כמו גם להחליט על סיום ההשכרה. העלויות מאפשרות לכם לשמור על תקציב האירוע ולהשקיע את המשאבים שלכם באספקטים נוספים של ההפקה. אירוע פרטי או ציבורי, אין כל צורך להתפשר על צורת ההגשה בה אתם מציגים את התוכן שלכם לצופים. על ידי השכרת ציוד הקרנה אתם משפרים את הנראות של הבמה ומאפשרים לקהל לקחת חלק במופע או לקבל מידע נוסף על כך מה שמתרחש על הבמה בצורה קלה וברורה.