Posted on

Outlet מקרנים עודפים יד שניה ותצוגות מ-590 ש”ח – מהיבואן | עד 70% הנחה

מקרנים משומשים לקנייה – האם כדאי?

עולם המקרנים הוא עולם יקר אך בהחלט שווה את המחיר… מלבד למקרן עצמו שברוב המקרים יעלה לכם כמה אלפי שקלים יש גם את התוספות הנלוות למקרן, חלק מהתוספות גם הן יקרות יחסית. אמנם המקרנים כיום הם עם בלאי נמוך וסביר להניח שישמרו אצלכם שנים רבות, אך עם זאת, לא כל אדם יכול לעמוד בהוצאות… היום יש הרבה פלטפורמות המציעות לנו מקרנים זולים ומשומשים – האם כדאי?

איפה ניתן למצוא מקרנים משומשים?

כמו שכבר ציינו, לא קשה למצוא מקרן יד שנייה – ברוב המקרים יהיו אלה המקרנים הישנים יותר בתחום. המקומות בהם נוכל למצוא מקרנים משומשים הם:

יבואני מקרנים – לא הרבה יודעים, אבל יש יבואני מקרנים וחנויות מקרנים שמלבד למוצרים שלהם מוכרים גם מוצרים משומשים. למה? כדי לפתוח את הסחר ללקוחות גם לאלה שאין להם מספיק כסף כדי לרכוש מוצר חדש. רשת החנויות “ענק הסאונד” לדוגמא מוכרת מוצרים יד שנייה במחצית מהשווי שלהם.

*** אנו חברת ענק הסאונד יבואנים של מקרנים (בעיקר מכירה סיטונאית) ניתן לפנות אלינו בעניין, אבל בבקשה להיות קצרים ותכליתיים.. תודה על ההבנה… 

פנו אלינו ותוכלו להתעדכן במקרנים מעודפים הזמינים במלאי. 077-9300621

האם כדאי לרכוש מחנויות סאונד והגברה מקרן משומש? אין מקום יותר בטוח לרכוש ממנו את המוצר מחנות שזאת ההתמחות שלה. היתרון ברכישה מחנות כזאת היא שאתם מלבד למוצר עצמו מקבלים גם את ההכוונה של אנשי המקצוע, יש לכם את כל המוצרים איתם אתם יכולים לבדוק את תקינות המקרן (מסך הקרנה אותו תרצו) וכמובן המחיר משתלם. אם לרכוש מוצר משומש, אז רק מחנות סאונד והגברה.


אמזון או Ebay- רשת הקניות אמזון או Ebay הינה מבין החנויות האינטרנטיות המובילות בעולם, נוכל למצוא שם את כל מה שאנחנו מחפשים במקרן, כולל כל התוספות הנלוות – גם מקרנים שלא עברו שימוש וגם מקרנים יד שנייה. כל מה שעליכם לעשות הוא להיכנס למנוע החיפוש באתר ולהקליד את הדגם אותו אתם רוצים.

האם כדאי לרכוש דרך אמזון מקרן משומש? התשובה היא לא מוחלטת ולפי שיקול הדעת שלכם תוכלו להחליט. קיימים מספר חסרונות ברכישת מקרן דרך אמזון. הדבר הראשון הוא – אתם לא מכירים את הדגם, אף פעם לא התנסתם בו וסביר להניח שלא ראיתם אותו בפעולה למעט דרך סרטונים.

הדבר השני הוא – אמנם המחיר הזול אותו תמצאו עבור מקרן משומש באמזון בהחלט מרשים אך מה עם דמי משלוח לישראל? לעיתים המשלוח יכול להגיע למחצית מסכום המוצר, התבוננו היטב על מה אתם משלמים לפני שאתם מכניסים את פרטי האשראי שלכם. הדבר השלישי הוא – המקרנים הם מוצר מאוד רגיש, ואמזון היא מאוד מסחרית, לא כל מוצר מקבל את היחס המגיע לו. במקרים בהם יש פגיעה במוצר והוא לא עובד בצורה תקינה מאוד מסורבל לקבל מוצר שלם לאחר שהחזרתם אותו, הדבר לוקח מספר שבועות ולעיתים חודש ומעלה. הדבר הרביעי והאחרון הוא התקשרות ביניכם ובין הספק. כאשר מדובר על מוצרים יד שנייה אתם מתנהלים מול אנשים פרטיים, אמזון היא רק המתווכת ביניכם, אם האנגלית שלכם לא ברמה גבוהה או האנגלית של הסוחר לא ברמה גבוהה יהיה חוסר תקשורת שיכול להוביל לקבלת מוצר שלא תהיו מרוצים ממנו.

אנשים פרטיים – כמו שאתם וודאי מכירים, לא חסרים אנשים שמוכרים את המוצרים שלהם לאחר שסיימנו להשתמש בהם באתרי אינטרנט של יד שנייה. בארץ תוכלו למצוא מגוון דגמים לא רחב במיוחד, הסחר אצלנו בארץ לא גדול כמו בחוץ לארץ. אך יש מציאות…


האם כדאי לרכוש דרך אנשים פרטיים מקרן משומש?

צורה זו מומלצת בעיקר למביני עניין. אם אתם בקיעים בעניין הטכני של המוצר, יודעים אותו על כל פרטיו ויכולים להבחין אם המוצר עובד כראוי או שהוא עושה בעיות מדי פעם, אז יכול להיות שזו אופציה לא רעה עבורכם. הבעיה מתחילה במציאת המוצר הנכון, לרוב אנשים מוכרים מוצרים משומים כאשר הם לא תקינים לגמרי או שהם רוצים להתקדם למוצר חדש יותר. מצד שני, אם אתם מכירים את האדם ממנו את מתכוונים לרכוש את המוצר (קרוב משפחה או חבר של חבר וכו’…) ואתם באמת סומכים על אותו אדם, אם המחיר שהוא מציעה משתלם, ייתכן ומצאתם לכם דיל ממש טוב.

אז כדאי לרכוש מקרן משומש?
אם תרצו להוזיל עלויות, היינו דווקא ממליצים לכם להתפשר על התוספות ולא על המקרן עצמו. תוכלו לרכוש מקרן חדש במחיר הוגן מחנות ציוד סאונד והגברה שהיא גם יבואן רשמי – מה שמוזיל את עלות המוצר, ואת המוצרים המלווים כגון מסך הקרנה, מערכת הגברה או בידורית וכל הדברים שאתם צריכים כדי לסדר לכם מעין אולם קולנוע פרטי לרכוש משומשים. המקרנים הם מוצר שמשמש את הלקוחות שלנו לטווח הארוך, עם יחס נכון למוצר גם לא תצטרכו לחזור איתו למעבדה לצורך תיקוני מקרנים.

לסיכום

מקרן חדש עדיף על מקרן משומש, בין אם זה מקרן נייד לבית או מקרן לבית ספר.. אם אתם כל כך רוצים להנות מחוויות צפייה מהנה, רכשו מקרן חדש שיעניק לכם את כל מה שאתם מחפשים, אל תתפשרו על איכות המוצר בשביל עוד 100 שקלים. יש גם מקרנים איכותיים במחירים נמוכים, רק אם תגיעו לחנות הנכונה…