Posted on

מרימים פה מסיבה – ציוד מוזיקלי לאירועים קטנים

אין חגיגה בלי מוזיקה, ובייחוד לא חגיגה ישראלית. בשנים האחרונות הישראלים גילו את עולם הפקות האירועים הקטנים והפרטיים. ימי הולדת, ימי נישואין ואפילו בר מצוות וחתונות קטנות הופכים לאירועים אינטימיים אשר מתרחשים הרחק מסצנת האולמות המוכרת. יותר ויותר משפחות בוחרות לערוך את האירוע שלהם בבית ורוצות להביא את תוכנית הבידור לחצר. כמו כן, אירועים חברתיים שונים הופכים מושקעים והמארגנים רוצים לתת את החוויה המושלמת לכולם. לכן, השכרת ציוד למסיבות ואירועים קטנים היא תחום הולך ומתפתח. כולם רוצים לקחת חלק במסיבה ואין מסיבה בלי מוזיקה ובידור. תופעה זו מתאפשרת הודות לחברות השכרת ציוד ההגברה והסאונד, אשר מקלות על החוגגים ביצירת אווירה מושלמת לאירוע שלהם. כיום לא צריך לקנות את הרמקול, אפשר להשכיר לטובת המסיבה ולהחזיר בסיום.


השכרת ציוד הגברה או בידור לאירועים


עולם המסיבות עובר בשנים האחרונות שינויים רבים. כחלק מהאפשרויות הטכנולוגיות המתפתחות, ניתן להפוך כל אירוע ביתי להפקה מקצועית של ממש. השכרת ציוד לאירועים היא אמנם תחום מתפתח ועדיין ניתן לראות כי ישנם כמה סוגים בולטים מאוד של מוצרים אותם הקהל מעוניין להשכיר:

  1. רמקולים – אין אירוע בלי מוזיקה ואין מוזיקה בלי רמקולים. כמובן שלכל אירוע יש להתאים את הרמקולים המתאימים לכמות המשתתפים ולמיקום. אתם יכולים להשכיר רמקול לטובת הדיג’יי או להתניע את המסיבה עם מוזיקה שלכם. כך או כך, הרמקולים יהפכו את הערב שלכם לשמח הרבה יותר.
  2. מגברים – לעיתים מופעים ביתיים הם צורת בידור מיוחדת מאוד. אבל כדי להרים מופע מוזיקלי בחצר הבית אתם צריכים לספק לנגנים את כל המכשור כולל מגברים. לכן, לקוחות פרטיים רבים בוחרים להשכיר מגברים למסיבה אחת ולהרים מופע בידור מקצועי פרטי.
  3. ציוד קריוקי – ה-להיט של מסיבות הבית וחגיגות ימי הולדת. השכרת ציוד קריוקי מקצועי הופכת בשנים האחרונות כל עבר למסיבה הנמשכת אל תוך הלילה. אתם יכולים להפוך את האורחים שלכם לזמרים ליום אחר מבלי לצאת מהבית ולגרום למסיבה להיות בלתי נשכחת עם ציוד מקצועי מרשים ואיכותי.
  4. מקרנים – אין בר מצווה או חתונה בלי הקליפ המסורתי מהחברים והמשפחה. כדי להפוך את האירוע למרגש וקצת יותר אישי אתם רוצים להקרין את הקליפ בצורה מקצועי ולא על מחשב שיכול להפתיע ולהיתקע.
  5. מסכים – הציוד המשלים לכל מקרן הוא מסך. אם אתם יכולים להקרין על אחד מקירות הבית את המצגת שלכם מה טוב. במידה ולא השכרת מסך למקרן – זאת אופציית מעולה. ניתן להשכיר מסכים בגדלים שונים שיעמדו או יתלו בכל מיקום בו אתם חפצים.

מסיבה ביתית בהפקה מקצועית


הפקות ביתיות נחשבו בעבר להפקות לא מקצועיות אשר מתאימות יותר לאירועים לא רשמיים או קטנים. ואולם כיום אפשר להפוך כל מסיבת יום הולדת או חתונה לאירוע מושקע בצורה בלתי רגילה אשר מתהדר בציוד מקצועי. השכרת ציוד קריוקי או ציוד הגברה מעולם לא היו נגישות יותר לקהל הרחב ואין שום סיבה לוותר על התענוג הטמון בהפקת אירוע ביתי מוצלח. כל שאתם צריכים לעשות הוא ליצור קשר עם חברת ענק הסאונד ואנו נסייע לכם בהרכבת חבילת הציוד המתאימה לאירוע שלכם. ענק הסאונה יעביר לכם ביום האירוע במשלוח עד לדלת הבית את הציוד ואתם תוכלו להתרכז בארגונים והכנות אחרונות לקראת הערב החשוב שלכם. שירותי החברה פרוסים בכל הארץ ונותנים מענה לכל לקוח ולכל סוג אירוע בצורה הטובה והמקצועית ביותר, עם מענה מהיר ומיידי לתקלות.