Posted on

סטנדים איכותיים למיקרופון ולמערכות הגברה של חברת Schimler

חברת Schimler הינה חברה מוכרת בתחום ההגברה והסאונד וכל הנוגע בהם, היא בין החברות המובילות בתחום ובין הותיקות. היום נסקור את המוצר מבית החברה, סטנד למיקרופון והגברה. תפקידו של הסטנד הוא לאפשר נוחות וחופשיות בזמן דיבור או שירה, הוא מתאים למגוון רחב של אירועים עליהם נרחיב בהמשך.

סטנדים איכותיים למיקרופון ולמערכות הגברה של חברת Schimlerקצת על

ישנם כמה סוגים של סטנדים, סטנדים עם בום או בלי בום, סטנדים שולחניים, סטנדים לרמקולים מוגברים או פאסיביים המיועדים לתלייה, סטנדים עבור מכשירי הקרנה, מיקסרים, מחשבים וכן הלאה… הסטנדים מחולקים לפי הייעוד שלהם, ותפקידם הוא לשמור על המכשיר באופן הכי יעיל ובנוסף להקל על המשתמש. לכל סטנד יש הגבלת משקל המתאימה לו, לדוגמא, לרמקולים מוגברים נחפש סטנדים שיכולים להחזיק משקל של עד 70 ק”ג. הרבה חברות מייצרות סטנדים מכל הסוגים, אך הייחוד של חברת Schimler הוא עצם העובדה שהמוצרים שלה עמידים וחזקים אך מצד שני גם מאוד ניידים ונוחים, יכולנו לחשוב שאם הסטנד אמור להחזיק משקל של עד 70 ק”ג הוא בטח ישקול הרבה… אך נוכחו לגלות שדווקא הסטנד הוא קל משקל והמימדים שלו מתאימים לגודל המוצר. אם אתם משתמשים באופן רציף בסטנדים ועוברים ממקום למקום אני בטוח שזו תהיה עבורכם בשורה משמחת, במקום לשבור את הגב תוכלו לסחוב את הסטנד מבלי להרגיש בכלל. סטנדים לרוב מיוצרים מאלומיניום וכך שומרים על משקל נמוך, על כל סטנד נמצא את ברגי הסגירה שלו. יש לייחס חשיבות רבה לברגים ולהשתמש בהם היטב מבלי לזלזל, במיוחד אם אתם משתמשים במוצרים כבדים, לא רק שזה עלול לפגוע במכשיר עצמו, אתם משאירים אתכם ואת עוברי האורח בסכנה.

סטנד למיקרופון

יצאנו לבדוק את אחד מדגמי החברה – S-12. עוד בפתיחת האריזה אפשר להבחין שמדובר במוצר איכותי, מבריק ומעוצב בצורה מושכת עין. ברגע שאנחנו מקבלים סטנד למיקרופון אנחנו צריכים לראות שהוא באמת עומד ביציבות ולא מתנדנד, יש לבדוק שלא חסרים ברגים המיועדים להרכבת הסטנד או לסגירה שלו, בדקו שהברגים אכן מתאימים לכניסות (לפי הוראות היצרן). כמו בכל סטנד גם בדגם זה יש אופציה להנמיך או להגביה את אורך הסטנד, ההעברה ממצב למצב מאוד נוחה ולא מהווה קושי, משקלו של הסטנד הוא קל, והוא בהחלט נראה עשוי מחומר איכותי אך עם זאת המחיר ממש לא גבוה ומתאים לכל כיס.

סטנד לרמקול מוגבר

אחרי הבדיקה האחרונה היינו חייבים לעשות עוד בדיקה על מנת לראות אם החברה בכל זאת שומרת על רצף ראוי, בדקנו סטנד המיועד לרמקול מוגבר, בפתיחת האריזה אפשר לראות את כל הכבלים הייעודיים, הוראות יצרן, וברגים.

משקל הסטנד גם כאן נמוך. בחרנו מקום בו נרצה להרכיב את הסטנד, משקל הרמקול המוגבר הוא 20 ק”ג והגבלת הסטנד היא עד 60 ק”ג מה שלא אמור להוות בעיה. לאחר ההרכבה בדקנו את יציבות הסטנד ואת העמידות שלו, אפשר לראות שהסטנד יציב מאוד. הסטנד יכול להתאים גם לדברים נוספים כמו מיקסר או מקרן, כך תוכלו בקנייה אחת להתאים את הסטנד לכמה מוצרים.

לסיכום

חברת Schimler היא מבין החברות הוותיקות בתחום הסטנדים למיקרופונים ומערכות הגברה שונות. ייחודה של החברה הוא השילוב בין מוצר איכותי מחומר איכותי לבין ניידות ומשקל נמוך המקל על הרוכש. ישנם מגוון רחב של סטנדים ולכל סטנד קיים הייעוד שלו, על מנת שתוכלו להתאים את הייעוד של הסטנד למוצר עליכם לבחון את אופן השימוש שלכם בו, את המיקום בו תרצו להניח את המוצר, רמת הניידות, ומשקל המוצר. סטנד למיקרופון של החברה דגם S-12 הוא אחד מהמוצרים שבחנו, נוכחו לגלות שהוא אמין, חזק, קל ומחירו הגון. בנוסף בדקנו עוד סטנד המיועד לרמקול מוגבר, גם כאן הרמה נשארה גבוהה, ויתר על כך, אפשר להשתמש בסטנד הזה לעוד מכשירים נוספים כמו מקרן, מיקסר, בידוריות ועוד…