Posted on

מידע מקצועי | רמקול מוגבר TRX Audio Q12 | חוות דעת

חברת TRX Audio ממשיכה להפתיע אותנו בכל פעם מחדש עם המוצרים שלה. הפעם יצאנו לבדוק את הרמקול המוגבר של החברה, דגם Q12. למי מתאים הרמקול המוגבר? מהו הרמקול המוגבר? והאם החברה ממשיכה לשמור על רף גבוה?

על החברה

חברת TRX Audio היא מבין החברות המובילות בתחום ההגברה והסאונד, היא בעלת ציוד מקצועי וחדשני.

הייחוד של החברה הוא עצם העובדה שהיא משדרגת בכל פעם את המוצרים שלה ופרקי זמן קצרים.

מידע מקצועי | רמקול מוגבר TRX Audio Q12 | חוות דעת

על המוצר

מדובר על מידת רמקול AD, מידה זו היא הבינונית מבין גדלי הרמקולים המוגברים. מטרת הגודל הבינוני של המוצר היא לאפשר מילוי חללים שרמקולים אחרים לא יכולים להגיע אליהם. העוצמה אותה הרמקול מספק לעומת המימדים שלו הוא מושלם, המידה מאפשרת למקומות הגדולים שצורכים עוצמת שמע חזקה להנות מאיכות שמע טובה ותפיסה זעירה של חלל החדר. עוצמת המכשיר עומד על 750 וואט, עוצמת שמע מדהימה ביחס לגודל של המוצר – “12. מבחינת חיבורים וכניסות החברה לא מחדשת שום דבר. כמו במוצרים דומים של החברה ישנו מעבד DSP חדשני שמטרתו הוא לכוון באופן אופטימלי את יכולות הרמקול. משקל הרמקול הוא סך הכל 16.5 ק”ג, המשקל קל לכל הדעות בהשוואה למוצרים דומים וזעירים יותר.

נתונים טכניים

מידת וופר : 12″

מידת טוויטר: 1.75″

עוצמה : 750W CLASS D

כניסות ויציאות:  XLR IN *2 , XLR OUT, LINE IN .

טווח תדרי השמעה – 48HZ-20KHZ

עוצמת שמע – 128dB

טווח כיסוי במצב מאוזן – 90ּּּּ מעלות

טווח כיסוי במצב מאונך – 60 מעלות

מידות:

גובה- 62 ס”מ

רוחב- 36 ס”מ

עומק- 35 ס”מ

משקל – 16.5 ק”ג

שימוש ראשוני

החבילה אותה נקבל היא די בסיסית, מדובר על הרמקול עצמו, כבל חשמל וחוברת הפעלה של היצרן.

נבחין שלרמקול יש 3 ידיות לנשיאת הרמקול, המטרה היא להקל על הלקוח לכל מטרה שהיא.

מבחינה חיצונית הרמקול המוגבר הוא די סטנדרטי, החומר קשיח ונראה עמיד. ישנו מגן בחלק התחתון של המוצר בכדי למזער פגיעות, בצידי הרמקול יש פתחי אוורור, בחלק העליון נמצא הטוויטר. בתחתית הרמקול ישנו שקע המתאים לחצובה ומנעול אבטחה (TRX Audio בכל מוצריה דואגת מאוד לביטחון הצרכן).

בחלק האחורי של הרמקול המוגבר נמצא כניסות ויציאות של שני ערוצים 1 ו 2, יציאה מוגברת וגם מסך שליטה, בו נמצא גם שליטה על מעבד ה DSP. בעת השימוש הראשוני עברנו על כל האופציות שמציע לנו הרמקול.

ישנם 4 מצבי השמעה מובנים, MUSIC – מצב רגיל, נוח להשמעת מוזיקה בצורה טובה, LIVE – בזמן שאנחנו רוצים לשלב בין נגינה ושירה נשתמש במצב הזה, המצב מדגיש צלילים ומוריד רעשי רקע, CLUB – מומלץ לשימוש במקומות סגורים, מתאים למוזיקה קצבית. SPEECH – מומלץ להשתמש במצב זה לצורכי דיבור והסברה, מתאים להרצאות, כנסים וכו’… לאחר שהרחבנו על המצבים תוכלו להשתמש ולהתנסות בהם כרצונכם, רק על ידי שימוש עצמי תוכלו להכיר את הרמקול המוגבר הזה כמו שצריך.

מחיר

מחיר הרמקול המוגבר בהחלט משתלם בהתאם למה שהוא מספק. הרמקול נוח לשימוש, נוח להעברה, נוח לסחיבה, קליל מאוד וקטן מימדים. זכרו שחברת TRX Audio מוכרת מאוד בזכות העמידות של המוצרים שלה, לכן חשבו על ההשקעה הזו כהשקעה לטווח ארוך.

לסיכום

כמו תמיד, חברת TRX Audio מספקת את הלקוחות שלה ועושה את הבלתי אפשרי. היתרון הייחודי של המוצר הזה משאיר אבק למתחרים, הממדים הקטנים והקלילות של המוצר הופכים את החיים שלנו ליותר קלים, עם זאת החברה לא ויתרה ושמרה על עוצמת שמע חזקה מאוד. הרמקול המוגבר מוגן מכל צדדיו ומתאים לשלל אופציות הנחה. שוב פעם, חברת TRX Audio מראה לנו שתמיד יש איך לחדש את המוצרים.