Posted on

סקירת מוצר – גנרטור מושתק Schimler Champ 950i

אם גם אתם חובבי טבע וטיולים, אם גם אתם נהנים מלינה שקטה מחוץ לבית במקומות בהם אין מקור חשמל זמין הגנרטור המושתק יהיה עבורכם שדרוג לטיול. הגנרטורים המושתקים נכנסו לחיינו בשנים האחרונות ומאז רק צוברים תאוצה. אם כך, מהו הגנרטור המושתק והאם הגנרטור המושתק דגם Champ 950i של חברת Schimler יכול להתאים לכם?

מהו גנרטור מושתק?

הגנרטור המושתק דומה בתכונות שלו לגנרטור הרגיל אך נותן לנו את האפשרות ליהנות מפעולה שקטה בניגוד לגנרטור הסטנדרטי. הגנרטור המושתק הוא בעל חופה אקוסטית המבודדת את הראש. אם גנרטור סטנדרטי עושה רעש שמאוד קשה למבלים להיות בסביבה שלו, הגנרטור המושתק שווה בעוצמת הרעש שלו לשיחה רגילה בין שני אנשים. הגנרטורים המושתקים לרוב יהיו קטנים יותר ומשקלם קל יותר. אך מצד שני המחיר אותו תשלמו יהיה גבוה יותר.

למי מתאים הגנרטור המושתק?

הגנרטור המושתק יכול להתאים למטיילים כמו שציינו אך בנוסף הגנרטור המושתק מתאים גם לבעלי אולמות אירועים או מפיקי אירועים, כאשר אתם מארחים אנשים אתם חייבים לתת לכם חוויה נעימה ולצמצם את הרעש כמה שאפשר. הגנרטור המושתק מתאים גם לחברת השכרות ולאנשים המעוניינים להשכיר את הגנרטור המושתק ללקוחות שלהם. בנוסף הגנרטור המושתק מתאים גם לאלו שכבר רכשו גנרטור רגיל ומעוניינים לשדרג את המוצר שלהם, ההבדלים עצומים וההשקעה שווה את המחיר.

על חברת Schimler


חברת Schimler הינה חברה מוכרת בתחום ההגברה והסאונד וכל הנוגע בהם, היא בין החברות המובילות בתחום ובין הותיקות. בזמן שחברות ותיקות קרסו תחת כניסתן של חברות צעירות לתחום וירידת המחירים חברת Schimler הצליחה לשמור על מקומה הגבוה ועל רמת מוצרים איכותית עם התאמת המחירים לכיס הצרכן. החברה דואגת בכל זמן נתון לשדרג את המוצרים הקיימים שלה ובנוסף ליצור דגמים חדשים ומעניינים שעונים על בעיות שונות בקרב המשתמשים. המוצרים של החברה בעלי אורך חיים ממושך ומערכות הפעלה פשוטות ומובנות.

על הדגם Champ 950i

הדגם הוא יחסית קטן, גם מבחינת משקל וגם מבחינת מימדים. הגנרטור המושתק הזה מהווה יתרון למטיילים שיכולים בקלות לאחסן את הגנרטור ברכב מבלי שיתפוס מקום. הגנרטור נייד וניתן לסחוב אותו בלי לשבור את הגב בעזרת ידית האחיזה שלו. עם זאת, המימדים הקטנים של הגנרטור המושתק הזה נותנים לו את האפשרות לאחסון דלק של רק שלושה ליטרים והספק מקסימלי של 950 וואט, לכן הדגם יכול להתאים למספר שעות עבודה מוגבל, בין 5 שעות ל 10 שעות עבודה רצופות.
כיאה לגנרטור מושתק עוצמת הרעש שלו נמוכה ומאפשרת להמשיך בעיסוקים שלנו מבלי שהרעש יפריע לנו.

מפרט טכני:

מיישר זרם/מייצב מתח: יש
הספק מקסימלי: 950W
מספר פעימות: 4 פעימות
קיבולת מיכל דלק: 3 ליטר
שעות עבודה למיכל מלא: 5-10 שעות
עוצמת רעש: עד 57 DB.
נתונים נוספים: משקל קל מאוד נכנס לרכב פרטי.

מחיר

מחירו של הגנרטור המושתק דגם Champ 950i של חברת Schimler עומד על כ 2599 ש”ח. מחירי הגנרטורים, במיוחד המושתקים הם גבוהים כיוון שהרכיבים עצמם של המוצר יקרים גם ליצרן, מדובר על מוצר בעל מנוע, מערכת ביטחון ועוד… חברת Schimler הינה חברה המוגדרת כמותג ואוטומטית המחירים מתייקרים כאשר מדובר על מותג.
עם זאת, כאשר אנחנו רוכשים מותג יש לנו יותר ביטחון ברכישה, אנחנו יודעים על חברה שמוכרת כחברה שמייצרת מוצרים איכותיים. כמובן שיש לבדוק שלמוצר יש אחריות יצרן לטווח ממושך.

מאיפה ניתן לרכוש את דגם ה Champ 950i של חברת Schimler?

את הדגם הזה תוכלו למצוא בחנויות סאונד והגברה שונות. כמו כן ניתן היום למצוא גנרטורים מושתקים ואחרים גם בחנויות שאינן מתמחות בתחום הסאונד והגברה, יש להימנע מרכישות במקומות אלה. כאשר אתם רוכשים מוצר במחירים כאלה חשוב שמי שימכור לכם את המוצר יהיה איש מקצוע, אדם שיכול להעניק לכם הסבר מקצועי על המוצר, ליווי וייעוץ והכוונה בהתאמת הדגם לשימוש שלכם. יכול להיות שאתם רוצים את הדגם הזה אבל יש דגם אחר שהרבה יותר יתאים לכם.

לסיכום

הגנרטורים המושתקים נכנסו לחיינו בשנים האחרונות, חברת Schimler הינה אחת מהחברות הוותיקות שעדיין שולטות בתחום. הגנרטור המושתק הוא בעל חופה אקוסטית שמעניקה לנו שקט יחסי בזמן השימוש, בניגוד לגנרטור הרגיל. הגנרטורים המושתקים יהיו לרוב יותר יקרים ויותר קטנים במימדים שלהם. הגנרטור המושתק מתאים לאנשי מקצוע, לאנשים הפרטיים ולמקומות מוסדיים שמחפשים שקט בזמן השימוש. דגם ה Champ 950i של חברת Schimler הוא אחד מהדגמים המובילים בתחום, מדובר על דגם קומפקטי שמתאים לרכב, הדגם הוא נייד ובעל ידית אחיזה נוחה המאפשרת מעבר ממקום למקום מבלי מאמץ. החיסרון של הדגם הוא קיבולת הדלק שלו שעומדת על שלושה ליטרים, הדגם יכול לשמש אתכם ל 5 עד 10 שעות עבודה רצופות. המחיר אותו תשלמו עבור המחיר עומד על 2599 ש”ח. יש לרכוש את המוצר ממקום אמין ומוכר המתמחה במוצרי סאונד והגברה, הימנעו מרכישות לא אחראיות שעלולות להוביל אתכם לאובדן הכסף.