Posted on

יצאנו לבדוק: מכונת עשן מקצועית EOP STAGE EQUIPMENT

מכונת העשן Turbo 900W של חברת EOP Stage Equipment הוא מוצר חדש, ואינה נחשבת תחת תחום ההגברה והסאונד. יצאנו לסקור את המוצר ולהבין באמת מהי מכונת עשן? איך היא עובדת? ואת מי היא משמשת?

יצאנו לבדוק: מכונת עשן מקצועית EOP STAGE EQUIPMENTמהי מכונת עשן?

מכונת העשן היא אמצעי המשרת אותנו לצורך של אפקטים מיוחדים המשנים את האווירה וגורמים להבלטה של דברים מסוימים, כמו למשל באמצע הצגה, כאשר דרושה אווירה שקטה ומפחידה או מצד שני גם באירועים שמחים בכדי ליצור כניסה מעניינת או ריקוד ייחודי אנו רואים שימוש במכונה.

על החברה

חברת EOP Stage Equipment היא חברה בעלת ניסיון רחב בתחום ההגברה, המוצרים של החברה אהובים על ידי הצרכנים והם נשמרים לאורך טווח ממושך. החברה שומרת על מחיר סטנדרטי על מנת שכל אדם יוכל להנות מהמוצרים שברשותה.

על הדגם

דגם ה Turbo 900W הוא דגם בעל הספק חשמלי של 900 וואט ומנגנון טורבו להפעלה מהירה של גוף החימום.

בחירה במנגנון טורבו באה מהצורך להשתמש במוצר פעם אחר פעם או כדי ליצור כניסה מהירה כמו שצריך באירועים.

לכל מכונת עשן יש זמן הפוגה – כלומר זמן שהמכונה לא מייצרת עשן בכדי לקרר את גוף החימום. היתרון בדגם זה הוא שהדגם מקצר את זמן ההפוגה, זמן ההפוגה עומד על כחצי דקה.

שימוש ראשוני

כאשר המוצר הגיע אלינו בפעם הראשונה קיבלנו איתו את כל הדברים הסטנדרטים, חוברת הפעלה של היצרן, שלט אלחוטי + שלט חוטי, שני ברגים, וידית תלייה. מבחינה חיצונית המכונה מרשימה ומעוצבת יפה, צבעה אפור עם קווים שחורים. ידית האחיזה המשמשת אותנו לצורכי נשיאה או בכדי לתלות את המכונה נמצאת בחלקו העליון של המכשיר.

בחלק העליון האחורי יש את המיכל בו נשים את החומר לייצור העשן, ובחזית המכונה יש את הצינור ממנו נפלט העשן.

הצינור מתחמם מהם מאוד לכן רצוי לא לגעת בו. לאחר שבחנו את המוצר מבחינה חיצונית עכשיו ניתן להכניס את חומר העשן למכונה ולחבר אותה לחשמל.

בהפעלה הראשונה נמתין 8 דקות עד שהמכונה מתחממת, לאחר הזמן המקובל אפשר ללחוץ דרך השלט על ההפעלה, עכשיו המכונה פולטת עשן אל חלל החדר. בשלט החוטי קיימים שני כפתורים, הפעלה והפסקה. על ידי לחיצה חוזרת על ההפעלה נשלוט בכמות העשן היוצאת.

ישנם הרבה סוגים של החומר המיועד לייצור העשן, סמיך מאוד ובהדרגתיות פחות ופחות סמיך. העשן הסמיך יוצר אווירה אמיתית ותחושה אמיתית בחלל החדר. תוכלו לשלב אפקטים נוספים תוך כדי השימוש במכונת העשן, כמו שימוש במכונה המפזרת קור במהירות, מכונת בועות סבון, פנס אפקט כלשהו ועוד…

במכונות העשן נעשה שימוש לצרכים מכל הסוגים, החל מאולמות אירועים ועד להצגות בתיאטראות, חדרי בריחה ועוד…

אם תצטרכו להשתמש במכונה באופן שוטף ופעם אחרי פעם, מנגון ה Turbo 900W יעשה איתכם חסד. על פי היצרן, המכונה עובדת ברצף למשך שעה שלמה, וקצב יציאת העשן קבוע לאורך כל השימוש.

לסיכום

אם אתם מחפשים שדרוג לאירוע שלכם, כמו מכונת בועות, מכונת העשן של EOP Stage Equipment דגם Turbo 900W הוא הפיתרון בשבילכם. המכונה קלילה וניידת, נוחה לנשיאה ובעלת מנגנון מיוחד המקצר את זמן ההפוגה של המכונה בכדי לקרר את עצמה. החברה ותיקה בתחום, היא מתמחה בשלל תחומים ובכל תחום שלה היא מצטיינת בו. הדגם עצמו מעוצב יפה, בחלק העליון נמצא את ידית התלייה או הנשיאה, בחלק העליון יש גם את מיכל העשן (בו שמים את החומר),

ובחזית יש את הצינור ממנו נפלט העשן, הצינור מתחמם מהר לכן הזהרו. בהפעלה הראשונה המתינו כ 8 דקות, אחר כך תוכלו להפעיל את המכונה ולשחק איתה בהתאם לצרכים שלכם. יש מספר סוגים של חומרים המיועדים לעשן, המלצתנו היא לבחור חומר בעל מרקם סמיך, כך יווצר אצלכם אפקט העשן הכי אמיתי. המכונה יכולה לעבוד במשך שעה שלמה וקצב יציאת העשן נשאר סדיר לאורך כל השימוש.