Posted on

סקירת מוצר – רמקולים שקועים מורל Morel

חברת מורל הינה חברה ישראלית הממוקמת בנס ציונה, ניתן למצוא מוצרים של החברה ברשתות סאונד והגברה שונות. הרמקולים השקועים מאפשרים לנו לחסוך במקום בחלל החדר ועם זאת ליהנות מעיצוב חדשני ויוקרתי שמושך את לב הקהל. יצאנו לבדוק את הרמקולים השקועים של חברת מורל.

מהם רמקולים שקועים?

הרמקולים השקועים הם עיצוב חדשני לבית. מדובר על רמקול הממוקם בתוך הקיר או התקרה כך ששטח הקיר נשאר שטוח ואין בליטה של הרמקול כלפי חוץ. עצם העובדה שהרמקול ממוקם בתוך הקיר מקנה לו סאונד ייחודי. הרמקול השקוע הוא רמקול רגיל כמו כל שאר הרמקולים רק שהוא מותאם לקיר ומעוצב בצורות שונות. לכן, יש לדאוג עוד בזמן תכנון החדר להתאים את גודל הרמקול לגודל השקע בקיר. כדי לשמור על הקיר ועל הרמקול דאגו להוסיף לרמקול השקוע מן קופסאות עץ הניתנות לרכישה גם כן, הקופסאות עוטפות את הרמקול וכך תהנו ממנו לטווח הארוך. התקנת הרמקול השקוע דורשת מחשבה ובחירת דגם עוד בשלב בניית השלד. היעזרו באנשי המקצוע בחנות.

על חברת מורל Morel

כאמור, מדובר על חברה ישראלית המספקת מוצרי סאונד והגברה, החברה נחשבת לחברה אמינה ואיכותית. לחברה יש סדרה אחת של רמקולים שקועים המכונה Soundwall, לסדרה יש כ 6 דגמים של רמקולים שקועים. אם נשווה מוצרים של חברת מורל לחברות אחרות, מבחינת עוצמת הקול הם לא נחשבים לטובים ביותר אך עדיין ברמה טובה.

מחירי חברת מורל Morel

לרוב רמקולים שקועים יהיו יקרים יותר מאשר רמקולים מסוגים שונים. חברת מורל נותנת לנו טווח מחירים שהוא יחסית מצומצם. אם תרצו רמקולים שקועים מדגם פשוט יחסית המחיר ינוע בסביבות השעה 1200 שקלים, כאשר תרצו לשדרג למוצר גבוה יותר ברמת האיכות שלו המחיר יגיע ל 2000 שקלים. המחיר הוא עבור יחידה אחת.

דגמי רמקולים שקועים של חברת מורל

קיימים היום שתי צורות של רמקולים שקועים, אותן החברה מציעה ללקוחות שלה. הדגם הראשון הוא רמקול שקוע בקיר בצורת מלבן, ידוע שהדגם המלבני מייצר איכות סאונד גבוהה יותר מכיוון שקיימים שני האלמנטים החשובים, אלמנט הוופר האחראי על צלילי הבס ואלמנט הטוויטר האחראי על הצלילים הגבוהים. הדגם השני הוא הדגם העגול שהוא אולי מעוצב בצורה בולטת יותר אך פחות נפוץ. חשוב לוודא את מידות הרמקול השקוע עוד לפני בניית הקיר או התקרה כך תוכלו להתאים את הרמקול בצורה הטובה ביותר. ההתקנה היא מאוד פשוטה אך תמיד תוכלו להיעזר באיש מקצוע מנוסה. רצוי לרכוש קופסאות עץ (ביטון) שיעטפו את הרמקול השקוע כשהוא בתוך הקיר, ככה תוכלו לקבל יציבה טובה יותר ושמירה יותר מוקפדת על המוצר ועל הקיר. עובי השקע בקיר ועובי הרמקול חייבים להיות מסונכרנים בצורה מדוייקת כדי שהרמקול לא יבלוט החוצה או לא ישקע פנימה מדי.

מאיפה רוכשים רמקול שקוע של חברת מורל?

תוכלו למצוא את הרמקולים השקועים של החברה בחנויות סאונד והגברה שונות, כמו כן גם תוכלו למצוא את הרמקולים בחנויות שאינן מתמקצעות במוצרי סאונד והגברה. רכישה לא אחראית יכולה להוביל אתכם לטיפול לקוי במוצר וקושי רב בהפעלתו והתקנתו. במקום המתמחה במוצרי סאונד והגברה תוכלו לקבל עזרה גם בשלבים הראשונים של הבנייה, ייעוץ מקצועי והתאמת הדגם לצורך שלכם. לפי גודל חלל החדר אנשי המקצוע בחנות יוכלו לייעץ לכם איזה רמקול לרכוש והאם כדאי יחידה אחת או יותר. הימנעו מרכישות לא אחראיות, המחירים של רמקולים שקועים אינם זולים וחשוב לעשות את השלבים והבחירות הנכונות כדי ליהנות מהתוצאות.

לסיכום

חברת מורל Morel הינה חברה ישראלית המתמחה במוצרי סאונד והגברה, אין הרבה חברות ישראליות שהצליחו להגיע למדפים של חנויות סאונד והגברה שונות. המוצרים אותם החברה מייצרת נמצאים ברמה גבוה אך אצל הרמקולים השקועים, מבחינת עוצמת סאונד ואיכות שמיעה תוכלו למצוא דגמים טובים יותר של חברות מוכרות יותר, אך תאלצו לשלם יותר. הרמקול השקוע הוא רמקול שנמצא בתוך הקיר, עוד בשלב התכנון יש כבר לקחת בחשבון איפה אתם רוצים שהרמקול ימצא ואיזה דגם. רצוי לרכוש מעטפת ששומרת על הרמקול, עשויה מעץ. קיימים שתי צורות לרמקולים השקועים, הצורה המלבנית שהיא יותר איכותית מבחינה שמע והצורה השניה היא הצורה העגולה שמבחינת עיצוב יותר מושכת את העין. המחירים אותן תצטרכו לשלם עבור רמקולים שקועים של חברת מורל Morel יהיו בין 1200 ש”ח ועד ל 2000 ש”ח עבור רמקולים שקועים איכותיים. רצוי לרכוש את המוצר מחנות המתמחה במוצרי סאונד והגברה, שם תוכלו לקבל הכוונה וייעוץ מאנשי מקצוע מנוסים, גם לגבי שלבי הבנייה והתאמת הדגם לגודל השקע בקיר או בתקרה.