Posted on

מידע מקצועי: רמקול מוגבר קטן ברמה גבוהה TRX Audio X-10AD

עולם הסאונד וההגברה האיץ בשנים האחרונות בשל הביקוש הרחב שנוצר, דגמים חדשים הוצאו לאור, נחשפו חברות חדשות, והחברות הוותיקות נותרו מתאבקות כנגד כל המוצרים החדישים. הרמקול המוגבר או כשמו המקצועי – בידורית הוא מצרך בסיסי לכל אירוע, בלעדיו לא תוכלו לקיים אירוע כמו שצריך. בגלל ההיצע הרחב הצרכנים נותרו מבולבלים אל מול כל הדגמים והמפרטים הטכניים, איך נדע איזה מוצר מתאים לאירוע שלנו? למי מתאים הרמקול המוגבר? והאם עדיף לשכור או לקנות?

על החברה

חברת TRX Audio היא מבין החברות הוותיקות שהצליחו לשמור על מקומם ועל רמתן הגבוהה אל מול כל החברות החדשות בתחום, היא עדיין מבין החברות המובילות בשוק הסאונד וההגברה. החברה בעלת ניסיון של שנים, לקוחות מרוצים, ומוצרים ברמת גימור מושלמת. החברה דואגת לשדרג ולהוציא בכל פרק זמן קצר עוד חידושים ועוד טכניקות שלא נראו כמותן בחברות שונות בתחום. תוכלו למצוא אלפי דגמים של החברה, כל דגם מתאים לאדם אחר ולמטרה אחרת.

מידע מקצועי: רמקול מוגבר קטן ברמה גבוהה TRX Audio X-10AD

מהו רמקול מוגבר? ומהו הייחוד של דגם X-10AD מבית היוצר TRX Audio

רמקול מוגבר הוא רמקול בעל תיבת תהודה בה מותקן כבר מגבר, זאת לעומת הרמקול הפסיבי בו נדרש חיבור חיצוני. שנת הייצור של דגם X-10AD הוא 2017-2018, הרמקול משמש כיום למגוון רחב של שימושים כמו מופעים, אירועים, ערבי קריוקי, כנסים, הפעלות ועוד… היתרון המשמעותי של דגם זה הוא הגודל של המוצר, הרמקול הוא בעל מימדים פיזים קטנים ומשקל נמוך (מה שמקל על מעבר ממקום למקום).

אך אל תתנו לגודל שלו לבלבל אתכם, העוצמה שלו גבוהה והוא מתאים גם לאירועים בעלי קהל רחב וזה אודות למגבר בעל ה CLASS D, מבעד לעוצמה החדשה אותה הוא מייצר, הרמקול המוגבר הוא גם בעל איכות סאונד מושלמת, קשה מאוד היום למצוא מגברים שעוצמת הוואט שלהם גבוהה ועדיין הם שומרים על איכות שמע טובה. דגם זה מאוד נוח בגלל היכולות שלו להתאים את עצמו למספר זוויות והכנסות, תוכלו להתקין אותו כדרך קבע, או כמוניטור במה. רמקול מוגבר X-10AD מסוגל לעבוד בתדרים שבין 66 הרץ ועד 20 קילוהרץ.

לרמקול המוגבר מבית TRX Audio שלל יכולות כיוון שהוא מצויד במעבד DSP. דרך המעבד הזה תוכלו להגדיר מצבים שונים; מצב קריוקי, הופעה חיה, מצב המתאים לשימוש במועדונים, מצב המתאים לכנסים ועוד… יש למעבד זה מגוון רחב של תדרים. לכן, בניגוד לרמקולים מוגברים אחרים, אין ייעוד מסוים ובלעדי לרמקול זה, הוא יכול להתאים את עצמו למטרה שלכם.

מפרט טכני

משקל – 11 ק”ג

עוצמת – 500 וואט

אלמנט הבאס – קוטר של 10″ וטוויטר בגודל 1.75″

נורת לד – יש

מערכת DSP

כניסות – XLR/PL COMB, RCA , חיבור למיקרופון

מערכת LIMITER חדשנית

אחריות יצרן – שנה מלאה

כמה זה עולה לי?

המחיר משתנה בהתאם למקום הרכישה, המחיר הולם ובהחלט הוגן בהתאם למה שהמוצר מספק לנו.

המוצר מתאים לקהלים הרחבים, בדקו שיש אחריות יצרן לתקופה ממושכת, רכשו ממקום אמין ובעל ביקורות חיוביות, המוצרים של חברת TRX Audio הינם אמינים ולכן תראו בהוצאה הזאת כהשקעה לטווח הארוך.

לסיכום

זכרו, קנייה חכמה דורשת זמן מחשבה, אל תהיו פזיזים עם הקנייה, עשו סקר מעמיק על המוצר, זכרו שזה מוצר שאמור לשמש אתכם לעבודה עם קהל. בדקו מהו הרצון שלכם מהמוצר והתאימו את הבחירה בצורה הזאת. היתרון המשמעותי של דגם זה הוא היכולת גיוון שלו וההתאמה שלו לקהל היעד. בחרו מקום קנייה אמין ובעל שירות אדיב, מקום טוב יהיה סבלני כלפיכם וישמע ויעזור לכם בהתלבטויות הקיימות. חברת TRX Audio גם הפעם מפתיעה עם איכויות המוצר שלה, רמת הגימור הגבוהה והכניסה לפרטי פרטים.