Posted on

ציוד הגברה אמזון – האם משתלם? האם אפשרי?

ציוד הגברה באמזון, האם משתלם והאם אפשרי בכלל?


אנחנו בטוחים שהשאלה הזאת עלתה לכם בראש לא פעם ולא פעמיים. המחירים שאמזון מציעה הם בהחלט מפתים, לא תמצאו מגוון רחב יותר של מוצרי הגברה מאשר באמזון, אמזון נגישה כמעט לכל מקום בעולם היום… אז למה בעצם שלא נרכוש את כל מוצרי ציוד הגברה שאנחנו צריכים מהמחסנים של אמזון?

קצת על איך אמזון עובדת…


אמזון היא חברה אמריקאית, יש לה מחסנים בכל חור בעולם היום… כאשר אדם מזמין משלוח מאמזון, יש לו את האופציה לבחור תוך כמה זמן המשלוח יגיע, ככל שתרצו שהמשלוח יהיה מהיר יותר כך המחיר יהיה גבוהה יותר. עכשיו, בזמן שאתם רואים את המוצרים קופצים לכם כאשר אתם גולשים באמזון, יש כמה דברים שאתם צריכים לדעת. כל אדם יכול למכור היום באמזון, אפילו אם התמונה על גבי המסך נראית מדהים, יכול להיות מאוד שמדובר על מוצר משומש, יכול להיות שהמוצר גם לא תקין – אתם קונים מאנשים פרטיים, זה בדיוק כמו לרכוש מוצר מחנות יד 2.

אבל יש גם חברות שמוכרות באמזון
נכון, הרבה חברות החליטו להיכנס לשוק של אמזון כיוון שהן לא עמדו בתחרות של המחירים האינטרנטים. אפשר למצוא היום מוצרים מקוריים באמזון, בין אם מדובר על מוצרי סאונד והגברה ובין אם מדובר על כל מוצר אחר דומה כגון בידורית קריוקי או מערכת הגברה ניידת. אבל שימו לב, כאשר אתם רוכשים מוצר מקורי, המחיר לא יהיה עם הבדלים משמעותיים. לרוב יהיה מדובר על הנחה זעירה, אך עם דמי המשלוח המחיר רק יגבהה יותר ויותר.

נוסף על כך, אם למשל תרצו לרכוש מיקרופונים אלחוטיים מאמזון (ארה”ב או אירופה), מיקרופונים אלחוטיים אלו ייעצרו במכס ולא תוכלו לשחרר אותם מכיוון שתחום התדרים שם שונה מתחום התדרים החוקי בישראל. כנ”ל לגבי סטים של מדונה אלחוטית.

משלוחים לישראל


אמזון לא פוסחת על הארץ שלנו, תוכלו להזמין את המוצר שלכם גם לישראל, כיוון היום אין מחסנים של אמזון בישראל (רק עכשיו מתחילים לעבוד על זה), דמי המשלוח יהיו גבוהים מאוד, יש מקרים בהם המחיר של המשלוח יעלה על מחיר המוצר. בנוסף לכל זה, כאשר אני קונה מכשיר כל כך רגיש כמו ציוד הגברה, לא הייתי רוצה שהוא יעבור טלטלות במשלוח ימי או שיהפכו אותו לעוד מוצר מסחרי במחסני אמזון.

כאשר אתם רוכשים מוצר, אין אחראי שיבדוק שהמוצר תקין לפני שהוא שולח לכם את זה, כאשר אתם רוכשים את המוצר מחנות, הם מתחייבים לכם שהמוצר תקין ויש אחריות. גם אם המוצר פגום, הרבה יותר קל להחזיר את המוצר ולקבל זיכוי, כאשר מדובר על מוצר פגום מאמזון… גם מתחילה הבעיה – עד שעונים לכם, ולהסתבך עם האנגלית כי אין שירות לקוחות תקין בעברית ועוד אלף ואחת בעיות…

למה כולם קונים באמזון אז?
אם בחרתם לרכוש מוצר שהוא לא של חברה מקורית, סביר להניח שהמחיר יהיה באמת משתלם, אם אתם גרים בארצות הברית המחיר יהיה משתלם ושירותי המשלוחים יהיה משתלם, המשלוחים מגיעים לפעמים באותו יום למתגוררים בארצות הברית. מוצרים יד שנייה תמיד יהיו זולים יותר, גם אנו ב”ענק הסאונד” מציעים לכם מוצרים יד שנייה במחירים מופחתים. כולם קונים באמזון גם כי זה טרנד, יש אנשים שלא אוהבים שמייעצים להם מה לקנות, הם יודעים לבד ואנחנו מכבדים את זה. מצד שני, כאשר אתם צריכים ייעוץ והכוונה, עדיף לרכוש בדרך הטובה והישנה.

מסקנות
ציוד הגברה באמזון האם זה משתלם? האם זה אפשרי בכלל?


האם זה משתלם – רכישה באמזון מצריכה ממנו לשלם עבור המוצר – מוצר מקורי יהיה כמעט זהה במחירו למוצר מקורי מחנות סאונד והגברה בארץ ובנוסף גם דמי משלוח. משתלם זה לא.


האם זה אפשרי – כמובן, אמזון תשלח את המוצרים שלה לכל מקום בעולם כמעט. אך אם המוצר פגום, ייקח זמן מה עד שתקבלו מענה כמו שצריך…
תחסכו לעצמכם זמן ובעיות, אמזון בהחלט מציעה מחירים נוחים, אבל לישראלים פחות משתלם, דמי המשלוח גבוהים, שירות הלקוחות באנגלית, וישראלים אוהבים כאן ועכשיו, המשלוחים באמזון יכולים גם להגיע ל 40 יום.