Posted on

ציוד קריוקי בראשון לציון – איפה קונים?

אירוע בלי מוזיקה הוא לא אירוע, בייחוד בהוויה הישראלית השמחה כל כך. אין אדם שלא אוהב לחגוג בישראל וזה בא לידי ביטוי אפילו בימי שישי בערב כאשר כולם מחפשים את המשיבה הכי שווה בעיר. בולטים במיוחד הם תושבי ראשון לציון אשר אוהבים חגיגות ולא מפחדים להפיק כאלו. בשנים האחרונות השכרת ציוד קריוקי בראשון לציון הפכה לשגרתית כמעט כמו יציאה לבר. הקריוקי הוא התחליף המודרני לשירה בציבור והוא ממש לא פעילות למבוגרים בלבד. אתם יכולים להביא את החברה, לחבר מיקרופונים ולהעלות את הפלייליסט האהוב עליכם – ממזרחים ועד רוק כבד. לכולם ולהכול יש מקום בעולם הקריוקי המקסים.


מה חשוב לדעת על השכרת ציוד קריוקי בראשון לציון?


רגע לפני שאתם פוצחים בשירה המונית, חשוב לדעת שגם השכרת ערכת קריוקי בראשון לציון היא השכרה אשר דורשת תנכון וחשיבה על פרטים קטנים. לשם כך אספנו לכם את הדברים שהכי חשוב לבדוק לפני השכרת ציוד קריוקי למסיבה שלכם:

  1. מיקום האירוע – בין אם זו חצר הבית שלכם או אולם אירועים קטן, חשוב לדעת האם יש מספיק מקום ושקעים חשמליים על מנת לחברת את כל הציוד הנדרש למערכת הקריוקי שלכם. רק לאחר שהחלטתם על מקום האירוע ובדקת את מיקום המערכת המיועד אתם יכולים להתחיל לחפש חברת השכרה.
  2. מערכת ההגברה – מערכת ההגברה חייבת להיות חזקה מספיק על מנת להתמודד עם הרעשים של כל באי המסיבה. יחד עם זאת, חשוב לוודא שהמערכת לא חזקה מידי ומפריעה לשכנים ולסובבים החיים בקרבת מקום. אתם ממש לא רוצים לשמוע דפיקה של שוטרים בשיא המסיבה שלכם.
  3. מערכות ההקרנה – לכל אירוע המערב קריוקי חשוב לצרף גם מערכת הקרנה. המערכת מציגה לכם את התמלול לשירים, קליפים וגם את אפשרויות הבחירה שיש לכם. כך בעצם אתם מנהלים את כל הערב ואי אפשר להנות בקריוקי בלי מסך ומקרן לקריוקי.
  4. מערכות השמע – השקעה ברמקולים איכותיים מאפשרת לכם לשמוע את כל הזיופים הקטנים של החברה ולהנות מהמסיבה בצורה אולטימטיבית. דווקא בקריוקי אתם לא רוצים לוותר על רמקול איכותי שיגלה לכם מי זמר מדהים ומי פחות.
  5. המוזיקה – השקיעו ביצירת רשימת השירים לאירוע אך בו בזמן אל תחששו לאלתר ברגע האחרון. זה כל הכיף במסיבות קריוקי.

השכרה מקצועית למסיבה ביתית


מסיבת קריוקי היא אירוע מושקע לכל הדעות ואי אפשר להתעלם מכמות התכנון הנדרשת להפקה מסוג זה. יחד עם זאת, מדובר בהפקה אותה ניתן להוציא לפועל גם תחת תקציב מוגבל, אם מתכננים את כל הפרטים בצורה נכונה. כמובן שלא מומלץ לחסוך בעלות השכרת הציוד, כי הוא מהווה מרכז המסיבה. ועדיין מעצם השכרת הציוד לקריוקי אתם חוסכים ובגדול. בעולם בו חברות ההשכרת מאפשרות השכרת בטווחי זמן קצרים יחסית, אין צורך לרכוש מגברים או מיקרופונים, ואפילו מומלץ להיעזר בחברות ההשכרה עדי להתאים את רשימת הציוד שלכם.


היתרון הגדול ביותר של חברות ההשכרה הוא הידע המקצועי והיכולת לייעץ לכם בצורה מושלמת מה אתם צריכים לאירוע שלכם. אל תחששו לשאול שאלות או להביא רעיונות משלכם, צוותי חברת ההשכרה יכולים לסייע לכם להחליט. את הציוד תקבלו ביום האירוע לפתח הבית בעזרת צוות שליחים אשר יאפשרו לכם להתכונן להגעת האורחים ולא להתעסק בשינוע המגברים והמיקרופונים. כל שנותר לכם הוא לקבוע תאריך ולצאת למסע הכנות לקראת המסיבה שלכם, רק אל תשכחו שאתם רוצים מסיבה מקצועית אז כדאי להשקיע בפרטים הקטני