Posted on

קבלו אותם: דירוג 5 רמקולים מוגברים “15 מומלצים 2023

דירוג 5 רמקולים מוגברים “15 מומלצים והטובים ביותר 2022

בשנים האחרונות, הקמת מערך הגברה להופעה, בין אם זה מערכת הגברה לבית ספר או מערכת הגברה ניידת לאולם הרצאות הולך ונעשה פשוט יותר. בעבר, רמקולים דרשו מגבר חיצוני ובתהליך ההקמה, היה צריך להתאים בין הרמקול למגבר, לוודא שהמתחים לא מעמיסים על המערכת ולהריץ כל כך הרבה כבלים שקשה היה לדעת מה מתחבר למה.

אלא שהרמקול המוגבר הגיע להציל את המצב. כיום, מספיק למצוא זוג רמקולים מוגברים טובים, והבעיה נפתרה. כמובן, הדגש פה הוא על טובים – אם תבחרו זוג רמקולים אקראי, הסיכוי שתיפלו על מוצר באיכות ירודה די גבוה. המשמעות היא שהסאונד לא יהיה מה שציפיתם והעוצמה תגרום לכם להתגעגע לימי המגברים.

רמקול מוגבר איכותי בגודל “15 הוא בחירה נהדרת למי שצריך מערכת הגברה מקצועית שתתאים לחללים בינוניים וגדולים, מאירועים קטנים של 50 איש ועד אירועים גדולים יותר של 300 איש. [ ראו כאן קטלוג רמקולים מוגברים – במחירים הכי זולים בישראל ]

כדי לעזור לכם למצוא את הרמקול שאתם מחפשים, ליקטנו את 5 הרמקולים המוגברים “15 המומלצים ביותר:

  1. רמקול מוגבר TRX Audio Q15-AD

ה-Q15-AD מבית TRX Audio הוא רמקול ברמה גבוהה, שמספק צליל חזק וברור, עם בסים עמוקים ותדרים גבוהים צלולים ומדויקים.

הרמקול המוגבר הזה כולל לימיטר שמגן עליו מפני עוצמות גבוהות מדי, כך שאפשר להגביר אותו בלי פחד. הדגם הזה נהדר להופעות חיות ולאירועים.

בזכות המגבר החזק שלו, רכיבי האלקטרוניקה המיוחדים וכמובן, הגודל, הוא יכול להרעיד חללים גדולים.

עם משקל קל יחסית (19 ק”ג), לא קשה להתנייד איתו ולכן הוא נהדר לשימושים שונים שדורשים שינוע ממקום למקום.

הרמקול מאובזר עם מסך LED הכולל אפשרות של שליטה בכל התדרים שלו.

  1. רמקול מוגבר  RCF ART715 MK4

רמקול פשוט במיוחד, שלא מנסה להוכיח שום דבר. הפשטות שלו יכולה לתעתע, אבל הרמקול המוגבר הזה איכותי ועוצמתי במיוחד.

ציוד הגברה בראש העין

חברת RCF היא חברה ותיקה למדי שמתמחה ברמקולים. רבים בישראל בוחרים דווקא במוצרים של החברה הזו על פני חברות מוכרות וידועות יותר, בשל האמינות והמקצועיות שלה.

הצליל של הרמקול נקי וחד. הרמה הגבוהה, ה-EQ והלימיטר שלו הופכים את ה-ART715A לרמקול פשוט אמין שמספר את הסחורה ויותר.       

 

  1. רמקול מוגבר ”15 JBL EON615

את המותג JBL אין צורך להציג. ה-EON 615 של החברה הוא אחד מהרמקולים המוגברים בגודל “15 הנמכרים ביותר, בזכות העוצמה הגבוהה שלו (1,000 וואט) והמשקל הנמוך שלו לעומת רמקולים מוגברים אחרים בגודל הזה (18 ק”ג בלבד).

המגבר האיכותי והטכנולוגיה המיוחדת שלו הופכים אותו לרמקול פשוט נהדר, שמספק צליל ברמה הגבוהה ביותר.

אחת מהתכונות הייחודיות של הרמקול המוגבר הזה היא יכולת השליטה מרחוק. אין צורך ללכת אל הרמקול ולחזור כל פעם שרוצים לכוונן את ה-EQ למשל.

טכנולוגיית ה-Bass-Reflex שלו, שמגבירה תדרים נמוכים אוטומטית על פי הצורך, מייצבת ומחדדת את הצליל מבלי שתצטרכו לעשות דבר. בנוסף, הרמקול מאובזר במיקסר מובנה עם 2 ערוצים נפרדים שמאפשרים שליטה נרחבת.

 

  1. רמקול מוגבר TRX Audio X15-A

עוד רמקול מוגבר נהדר מבית TRX Audio. הצליל שלו מרשים והעוצמה חזקה ברמה שאי אפשר לפספס. ה-X15-A הוא אחד מהרמקולים המוגברים הפופולריים בישראל.

משקלו 18.5 ק”ג והוא מצויד בטוויטר “2.0 ומגבר חזק. אלה, יחד עם רכיבי האלקטרוניקה המיוחדים שבו, הופכים אותו למענה מצוין למגוון שימושים גדול, החל מחדרי חזרות, אולפנים וקריוקי, וכלה באירועים בסדר גודל של 400-600 איש.

הרמקול מאובזר במגבר Class-D מהדור החדש ובלימיטר, שמגן על הרמקול מפני חימום יתר בחיבורים או במוצר עצמו. יש בו אפשרויות חדשניות כגון ניהול תדרים אוטומטי, סנכרון מוגדר מראש ותגובת תדר מהירה בטווח רחב.

בזכות התכונות של ה-X15AD בעזרתן ניתן לכוונן את הרמקול ואת מצבי השמיעה שלו כאוות נפשנו, אפשר להתאים אותו באופן אישי לצרכים שונים, כך הוא זורח באירועים גדולים וקטנים כאחד.

 

  1. רמקול מוגבר 15Klark&Helmer ART600

רמקול מוגבר “15 מבית Klark&Helmer, אחת מהחברות המובילות בעולם בתחום הסאונד וציוד הגברה.

מדובר ברמקול מקצועי עם צליל נקי ברמה גבוהה במיוחד, בעל עוצמה של 700 וואט. ה-ART600 מצטיין בסאונד חזק ובתדרים עשירים במיוחד. הוא נהדר למסיבות, לשירה ולאירועים שונים ומגוונים.

בזכות הלימיטר המובנה בו, הרמקול המוגבר הזה מסוגל לתת הספק של 120 dB SPL בקלות מבלי שייווצר עיוות בצליל.

הרמקול מאובזר בכניסת PL אליה ניתן לחבר גיטרה, קלידים וכל מקור סאונד אחר שתרצו. כמו כן, יש בו כניסת AUX 3.5 מ”מ המאפשרת לחבר טלפונים ניידים, כך שניתן  לשמוע דרכו מוזיקה בקלי קלות.

העיצוב המודרני של המארז מספק לרמקול הזה אקוסטיקה נפלאה. הרמקול מצויד במיקסר  מובנה בעל 3 ערוצים עם EQ מובנה באמצעותו ניתן לכוונן את תחומי התדרים של הצליל.

תכונה נחמדה נוספת שיש ל-ART600 היא נורת לד בחלק הקדמי של הרמקול, המתריעה מפני ווליום גבוה מדי.

 

סיכום

מקווים שעשינו לכם קצת סדר בבלגן ועזרנו לכם להבדיל בין הרמקולים המוגברים השונים בשוק.

אלה 5 הרמקולים המוגברים “15 המומלצים ביותר, שבחרנו בפינצטה כדי להקל על החיפוש והמחקר שלכם. זכרו שהדבר החשוב ביותר הוא להבין מה הצורך שלכם ומה השימוש המיועד של הרמקול.

כתב וערך : דורון חיים, טכנאי סאונד ואולפן