Posted on

קופסאות ביטון לרמקולים שקועים – האם מומלץ? (מכירה סיטונאית בלבד)

קופסאות ביטון לרמקולים שקועים – האם מומלץ?


הרמקולים השקועים נפוצים בעיקר במקומות יוקרתיים ובבתים מודרנים בארץ ובעולם. הרמקולים מוצבים בתוך שקע הקיר – שקע שעוד בשלב השלדה תוכנן. לרמקולים השקועים, בזכות עצם היותם בתוך הקיר יש סאונד שלא נקבל באף בידורית או רמקול אחר, איכותי ככל שיהיה. כדי שנוכל להנות מהרמקולים השקועים מבלי דאגה לגבי הקיר שלנו או לגבי הרמקולים עצמם יש לנו קופסאות ביטון. מהם קופסאות ביטון והאם הם מומלצים?

מהם קופסאות ביטון?


קופסאות הביטון הם אמצעי שמגן על הקיר שלא יתפורר על הרמקול השקוע המוצב בתוכו,כל קופסאות ביטון היא בגודל אחר, הקופסא מותאמת לגודל הרמקול. חשוב מאוד לזכור, בשלב תכנון שקע הקיר יש לקחת בחשבון גם את עובי קופסאת הביטון ולא לחשב את גודל השקע רק לפי המימדים של הרמקול השקוע. את המידות יש לתת לקבלן הבנייה, הוא ידאג לכך שהשקע יש בגודל הנכון. כמו כן, מיקום הרמקולים בקיר גם הוא חשוב, אז בשלב מוקדם יש להתייעץ עם איש סאונד לגבי מיקום השקע בקיר כדי להפיק את המירב מהרמקול השקוע.

מהו המחיר עבור קופסאות ביטון?


המחיר משתנה בהתאם לגודל הקופסא (בהתאם לגודל הרמקול), חשוב לבדוק שהמידות מדויקות כדי שהרמקול לא יתנדנד בתוך הקופסא, לכן חשוב להיעזר באיש מקצוע. כמו כן, סוג העץ גם הוא משפיע על מחיר המוצר – כאשר מדובר על עץ המלא המחיר יהיה הגבוה ביותר. לרוב קופסאות הביטון עשויות עץ סנדביץ’.

האם מומלץ להשתמש בקופסאות ביטון?


לקופסאות ביטון יש מספר יתרונות:

  • שמירה על המוצר – בעזרת קופסאות ביטון המוצר אינה מתבלה עקב אבק של הקיר החודר אליו. רוב האנשים שרכשו רמקולים שקועים מבלי לרכוש קופסאות ביטון העידו על כך שלאט לאט האבק חודר לתוך כניסות ה USB ושאר הכניסות, כאשר הסאונד העוצמתי יוצא מתיבת התהודה הבטון מאט מתפורר – הדבר גם גורם לבית לאבק וגם לבלאי של הרמקול השקוע.
  • איכות סאונד – בעזרת קופסאות הבטון אנו יכולים לראות שאין רווחים מיותרים בין הרמקול עצמו ובין קופסאות הבטון וכמו כן אין רווח בין הקיר ובין הרמקול. ברגע שאין רווחים, הרמקול יכול להוציא את איכות הסאונד המירבית שבו.

  • קופסה לשימוש במקרה של קיר בטון – היא מהווה כמעין מסגרת, עליו הרמקולים יכולים להיתפס עם הקליפסים. כאשר מדובר בקיר גבס, אין בעיה “להדק” את הרמקולים אל הקיר \ תקרת גבס, אך כאשר מדובר בבון, ישנה בעיה, ולכן משתמשים בקופסאות ביטון. יש קופסאות בטון עגולות ויש קופסאות בטון מלבניות, הכל בהתאם למוצר. כמו כן, יש גוונים שונים וסוגים שונים של עיצובים השייכים לקופסאות הבטון.

מסקנות
בחרתם לרכוש רמקול שקוע? מדובר בבחירה חכמה לבית, הרמקולים השקועים משדרים יוקרתיות וכלל לא יקרים מצד שני. כדי לשמור על איכותם של הרמקולים השקועים רצוי לרכוש קופסאות בטון – אם כבר בחרתם להשקיע את כספכם עבור רמקולים שקועים למה שלא תוסיפו עוד מספר עשרות שקלים כדי לשמור על המוצר לאורך זמן ממושך? אין ספק שקניית רמקולים שקועים מצריכה גם רכישה של קופסאות בטון כדי להנות מהמיטב שהמוצר יכול לתת לנו.

*** לחץ כאן ל: מחירון רמקולים שקועים לבית ולעסק (מכירה סיטונאית בלבד)

*** לחץ כאן ל: מחירון ציוד סאונד והגברה (מכירה סיטונאית בלבד)

*** לחץ כאן ל: מחירון מקרנים לקולנוע ביתי (מכירה סיטונאית בלבד)