Posted on

רמקולים טורבו סאונד – מי את חברת Turbo Sound ? האם שווים? מחירים?

רמקולים מוגברים טורבו סאונד (TurboSound)


חברת טורבו סאונד נוצרה בשנת 1978, היא אחת מהחברות הוותיקות בתחום כלי הנגינה ומוצרי הגברה וסאונד. החברה לא מוכרת לכלל האוכלוסייה, רק לחברה המקצועיים יותר. החברה עתירת פרסים שהוענקו לה לאחר הוצאת דגמים איכותיים לשוק. מלבד לרמקולים מוגברים ניתן למצוא גם כלי מיתר וכלי הקשה של החברה, המוטו של החברה הוא: “Hear it. Live it“. החלטנו לסקור את הסדרות של הרמקולים המוגברים אותם מציעה החברה (אגב פה תוכלו לראות טורבו סאונד VS RCF – מי ניצח בדו קרב?).

*** שימו לב ! אנו חברת ענק הסאונד יבואנים של ציוד הגברה לרבות רמקולים מוגברים (מכירה סיטונאית בעיקר), תוכלו לפנות ע”מ לקבל עזרה ומחירים גם באופן יחידני.

(לחץ כאן לקטלוג ומחירון רמקולים מוגברים)

רמקולים מוגברים סדרת Milan


סדרה זו נחשבת לסדרה הפחות מקצועית של החברה, סדרה זו מונה בתוכה שלושה סוגים שונים של רמקולים מוגברים (M12, M15, ו M10). המפרטים הטכניים של המוצרים בסדרה זו אינם מתאימים לפן המקצועי. אם הייעוד שלכם מהמוצר הוא לצורך התקנה במוסדות ציבוריים, בבמות גדולות ובאולמות אירועים, הסדרה הזו אינה מתאימה לכם. מה שכן יכול להתאים הוא שימוש ביתי, בין אם מדובר על קולנוע ביתי שהסדרה בהחלט יכולה להעניק לכם את התוצאה הטובה ביותר בטווח המחירים של המוצרים.

החברה דאגה ליצור את מירב הנוחות בסדרה זו כיוון שהסדרה מיועדת יותר לאנשים הפרטיים, כך שצורת ההפעלה מאוד פשוטה, הוראות ההפעלה ברורים לכל אדם, המוצר אינו כבד או גדול מהמימדים הרגילים של רמקול מוגבר וכמו כן, עוצמת הוואט של המוצר מתאימה לחדרים קטנים ולא לחדרים גדולים. איכות הסאונד מאוד נקייה והשימוש במוצר מאוד נוח ונגיש. טווח המחירים של הרמקולים המוגברים בסדרת Milan הם: 2,600 ש”ח ועד 6,000 ש”ח, כאשר המחירים גבוהים יותר כאשר מדובר על הדגמים החדשים של הסדרה M15 שהם הרבה יותר מקצועיים והרבה יותר עוצמתיים.

רמקולים מוגברים סדרת iQ


הסדרה מונה בתוכה ארבעה דגמים שונים – iQ 8, iQ 10, iQ 12, iQ 15. ההבדל העיקרי בין דגם לדגם הוא שנת היצוא של הדגם. אם נשווה בין דגם iQ8 ובין iQ15 נמצא הבדלים עצומים, הן מבחינת איכות הסאונד והן מבחינת מחיר. סדרה זו מתאימה לפן יותר מקצועי, תוכלו להיעזר ברמקולים מוגברים אלה עבור הגברת סאונד של מוצרים שונים ובמקומות הומי אדם. עוצמת הסאונד יכולה בהחלט להשתלט על אולם אירועים גדול.

כמובן, לעיתים נצטרך להיעזר בסט כפול, הכל תלוי בגודל החדר. את סדרה זו ניתן למצוא בין היתר על הבמות הגדולות, בין אם מדובר על אולם תיאטרון ובין אם מדובר על פסטיבל ענק. חברת SoundTurbo שמרה על אמינות המוצרים לאורך הסדרה, הבלאי מאוד נמוך וכמעט ואין תקלות במוצרים של החברה. חשוב לציין, רוב התקלות שהגיעו אלינו נוצרו עקב שימוש לקוי במוצר, יש להיצמד להוראות הבטיחות וההפעלה של המוצרים. סדרה זו אמנם איכותית יותר מהקודמות שלה אך טווח המחירים אינו גבוה בצורה קיצונית מהסדרה הקודמת. טווח המחירים של המוצרים הוא: 4,400 ש”ח ועד 6,000 ש”ח. סדרה זו היא המבוקשת ביותר של החברה, היא מתאימה גם לפן מקצועי וגם אם אתם לא פשרנים, אז לבית.

סדרת iX


סדרה זו מונה רק שני דגמים iX15 ו iX12. סדרה זו פחות פופולרית מהסדרות שכבר ציינו. הסדרה יותר מתאימה לצורכי דיבור וכריזה ופחות לענייני מוזיקה, במיוחד כאשר מדובר על שימוש העוסק אך ורק בנגינה. הסדרה כן יכולה להתאים לכם לשימוש ביתי, ואם מדובר על שימוש מקצועי אז אך ורק לקריינות והרצאות. עוצמת הוואט הגבוהה של המוצרים יכולה בקלות להישמע בכל גודל של חדר אך מצד שני המוצרים טיפה יותר מגושמים. סדרה זו היא הסדרה הפחות טובה של החברה וגם הביקוש אליה נמוך. אמנם, הרבה בתי ספר ומוסדות ציבוריים מעדיפים את הסדרה הזאת בעיקר בגלל המחיר הנמוך שלה. גם לסדרה זו יש הסבר הפעלה מפורט ומובן. טווח המחירים של המוצרים בסדרה זו הוא: 3,000 ש”ח עד 4,100 ש”ח.

יש לדעת


הרמקולים המוגברים הם תחליף לרמקולים הפסיביים. כיום כמעט ולא נמצא רמקולים פסיביים בשוק. היתרון ברמקולים מוגברים הם שכבר יש לנו מערכת הגברה מובנית בתוך המוצר מה שמהווה יתרון ענק מבחינת מחיר ותפיסת מקום של המוצר, אך מצד שני המוצרים יותר כבדים ולעיתים גם יותר גדולים מהרמקולים הפסיביים. אם אתם נעזרים ברמקולים המוגברים לצורך קריינות או שירה יש לדאוג גם למיקרופונים איכותיים העומדים ברף של המפרט הטכני של הדגם אותו רכשתם.

כמו שציינו בסקירת הסדרות למעלה, לכל סדרה יש טווח מחירים רחב, לא בכל חנות תמצאו את המחיר הנמוך ביותר ודווקא באלו שכן, יש להיעזר ולבדוק שבאמת מדובר בדגם יד ראשונה ובדגם מקורי. כדי לקבל את המחיר הנוח ביותר עבורכם גשו לחנות סאונד והגברה מקצועית. את המחירים הנמוכים ביותר סביר להניח שתמצאו דווקא בחנות סאונד והגברה שהיא גם יבואן רשמי של חברת TurboSound. כדי להיות בטוחים שאתם עושים את בחירת הדגם הנכונה, התייעצו עם אנשי המקצוע הנמצאים בחנות, אנו ממליצים לא להתפשר על מקום הרכישה ולא על הדגם הנכון לכם, רמקולים מוגברים הם מוצר עמיד שעתיד לשמש אתכם לאורך זמן.